دکوراسیون تراس خانه با ساده ترین روش

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با ترفندهایی کوچک و ساده می توان فضای تراس را تغییر داده و به یک محیط کاربردی تبدیل کرد.
دکوراسیون تراس خانه

بسیاری از ایرانی ها علاقه بسیار زیادی به داشتن تراسی زیبا و طراحی دکوراسیون تراس خانه با علایق و سلیقه خود دارند. این علاقه ارتباط مستقیمی با کم متراژ شدن خانه های امروزی، حذف حیاط های بزرگ با کفپوش آجری زیبا و نبود باغچه و حوضی آبی رنگ با گلدان شمعدانی به دور آن است. با این اوصاف جای خالی تراسی با گلهای زیبا و طراحی هوشمندانه ای برای دکوراسیون آن دیده می شود.

اما متاسفانه دربین برخی از افراد استفاده از بالکن معنای متفاوت تری پیدا کرده و در واقع تراس خانه یا آپارتمان آنها تبدیل به انباری شده است. نتیجه چنین استفاده ای از تراس علاوه بر ایجاد بهم ریختگی و زشت دیده شدن محل زندگی در ایجاد مشکلات زیبایی شناسانه در فضای شهری نیز تاثیر بسزایی دارد.

دکوراسیون تراس خانه

به گزارش مجله دلتا، باید به این نکته توجه داشت که برای داشتن تراسی زیبا لزومی به انجام کارهای سخت و طاقت فرسا و یا صرف هزینه های بالا نیست، بلکه با اندکی ذوق و مهارت می توانید صاحب دکوراسیون تراس خانه زیبا و کاربردی شوید. یکی از این راه ها استفاده از چند نوع رنگ شاد در رنگ آمیزی بالکن است.

شما می توانید با استفاده از رنگ های موجود در خانه خود و ترکیب خلاقانه آنها دیوارهای رنگ و رو رفته تراس خودتان را رنگ آمیزی کنید و علاوه بر ایجاد زیبایی در آن محیط بالکن خودتان را از آلودگی ها و رنگهای چرک گرفته کثیف پاک کنید. این شیوه استفاده از رنگ ها به شما کمک می کند تا با استفاده از تمام فضای آپارتمان خود محیطی هرچند کوچک اما کاربردی برای خودتان درست کنید.

یکی دیگر از ترفند های مهم در زیبا سازی تراس استفاده از گلهای آپارتمانی است. با استفاده از این نوع گلها به راحتی می توانید حس طراوت و سرزندگی را به بالکن های خود ببخشید و با اندکی خوش سلیقه‎گی گلخانه کوچکی را برای خودتان ایجاد کنید.

گلهای آپارتمانی در تراس

همچنین با اندکی خلاقیت در دکوراسیون تراس خانه می توانید با استفاده از پارچه های رنگی و یا لباس هایی که دیگر از آنها استفاده نمی کنید در آرایش و دوخت روکش مبل ها و کوسن های خود استفاده کنید. با این روش هم از دست لباسهای غیر قابل استفاده خود رها می شوید و هم با ایجاد تنوع رنگی ویژه ای بالکن خود را زیبا می کنید.

 تراس زیبا

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…