هتل پارسیان آزادی ، مهمان نوازی به سبک ایرانی

۴
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
 هتل پارسیان آزادی در نقطه تلاقی شاهراه های اصلی تهران قرار گرفته، بهترین شرایط دسترسی را دارد و در مجاورت کوهپایه رشته کوه البرز است.
هتل پارسیان آزادی

در صفحه معرفی هتل های امروز به هتلی در پایتخت سر می‌زنیم که سابقه طولانی در رضایتمندی مشتریانش دارد. هتلی پنج ستاره که مسافران را نیز شایسته پذیرایی در هتل ۵ ستاره دیده و تمام توانش را برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان آن ها به کار می‌گیرد. هدف این اقامتگاه، لذت بردن مسافران از تمام “احترام سنتی ایرانیان” به مهمان است. هتل پارسیان آزادی تهران.

ورودی اصلی هتل پارسیان

در معرفی این هتل آمده است:

به خود می‌بالیم که میزبان بلند پایگانی چون بان کی مون، کوفی عنان، کاترین اشتون، خاویر سولانا، ریاست جمهوری ونزوئلا، ماهاتیر محمد، نخست وزیر هندوستان، زیگمار گابریل معاون صدر اعظم و وزیر اقتصادآلمان، رئیس جمهور اتریش، سپ بلاتر رئیس فیفا، طالب الرفاعی (رئیس سازمان جهانی جهانگردی)، نخست وزیر بنگلادش، نخست وزیر اندونزی، تیم آث میلان، تیم ملی فوتبال، برایان تریسی، کیتارو وشهداد روحانی و پروفسور سمیعی و مشاهیر بسیاری بوده‌ایم.

پس با مجله دلتا همراه شوید تا به سراغ هتل پارسیان آزادی تهران برویم.

اتاقهایی برفراز آسمان هتل پارسیان

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی در نقطه تلاقی شاهراه های اصلی تهران قرار گرفته و بهترین شرایط دسترسی را دارد. در مجاورت کوهپایه رشته کوه البرز است و همسایه نمایشگاه بین المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب. جاذبه های گردشگری چون مجموعه تاریخی سعد آباد، مجموعه تفریحی توچال، پارک ژوراسیک تهران و…  در نزدیکی آن واقع شده و به مهمانانش اجازه دسترسی آسان به این مراکز را می‌دهد.

هتل پارسیان آزادی، ۴۷۵ اتاق و سوئیت مختلف دارد. به میهمانان خود قدرت انتخاب می‌دهد تا از میان اتاق سینگل، توئین، دبل و سوئیت جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال آنچه می‌خواهند را برگزینند. یک ویژگی شاخص هم دارد و آن داشتن اتاق ویژه معلولین است.

رستوران ایرانی-فرنگی در طبقه ۲۶، رستوران ژاپنی کنزو، رستوران ایرانی ممد استیک و شش سالن چند منظوره مختلف ،با ظرفیت های متفاوت (از ۵۰ تا۵۰۰ نفر) هم در این هتل در دسترس است. جالب است بدانید هتل پارسیان آزادی از سیستم یکپارچه صرفه جویی در انرژی BMS بهره می‌برد و هشدار هایی درباره شست و شوی ملحفه ها و مصرف بهینه آب در تمامی اتاق ها نصب کرده است. همچنین ّاین هتل به عنوان هتلی دوستدار محیط زیست و نخستین هتل سبز ایران نامگذاری شده است.

رستوران ایتالیایی پارسیان

اتاق های هتل پارسیان آزادی

هشت نوع اتاق مختلف در ۲۵ طبقه با انواع منظره و چیدمان را در هتل پارسیان می‌توانید انتخاب کنید. شما می‌توانید رفاه یک اقامت ۵ ستاره واقعی را در هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی تجربه کنید.

  • اتاق های سینگل(یک نفره)
  • توئین(دوتخته با تخت مجزا)
  • دبل(دونفره با یک تخت)
  • اتاق ویژه کم توانان (معلولین)
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت رویال
  • سوئیت دوبلکس
  • و پرزیدنتال

اتاق پرزیدنتال پارسیان

سالن های هتل پارسیان آزادی

 ۸ سالن چند منظوره در این هتل قرار گرفته که میزبان بسیاری از اجلاس های بین المللی، نشست های خبری، ضیافت های دیپلماتیک، روزهای ملی، میهمانی های خاطره انگیز و عروسی های مجلل متعددی بوده است. ظرفیت سالن‌ های هتل پارسیان آزادی برای برگزاری هر نوع مراسم پاسخگو بوده و برگزاری جشن ها و همایش ها را با ظرفیت ۶۰۰ نفر بصورت یکجا و ۱۳۰۰ نفر در کل سالن ها پاسخگوست.

رستوران های هتل پارسیان آزادی

 ۴ رستوران مجلل شامل رستوران پارسه، کافه ایتالیایی پرسیت، رستوران ایتالیایی بیچه و رستوران ژاپنی کنزو در این هتل از مهمانان پذیرایی می‌کنند. امکان انتخاب طیف وسیعی از غذاهای مختلف در هتل پارسیان آزادی وجود دارد و علاوه بر این ها کافی شاپ نیلو واقع در طبقه لابی، با سرو انواع نوشیدنی ها و دسرها، می‌تواند یک میان وعده و عصرانه خوب را هم برایتان فراهم کند. طعمی که تا اقامت بعدی در این هتل از ذهنتان پاک نخواهد شد.
رستوران های هتل
  • کافه ایتالیایی پرسیت

    بستنی هایی اصیل که از ۱۹۶۰ آغاز شده‌اند را می توانید هم اکنون در هتل پارسیان آزادی نوش جان کنید. در کافه ایتالیایی پرسیت واقع در لابی هتل شیرینی هایی سرو می شوند که برند شیرینی های خاص خود هتل و نمونه اش در شهر تهران نادر است.

  • بوفه ناهار

    با صرف غذا در این بوفه متنوع، ظهر جمعه را می‌توان به یاد ماندنی کرد. این بوفه را بر فراز تهران با انواع کباب ها و دسر و سالادهای گوناگون می توانید بیابید، آدینه ای خوش طعم را بگذرانید و خاطرات خوشمزه ای را همراه خود ببرید.

  • بوفه صبحانه

    قابی فراموش نشدنی از تهران را در بوفه ای رنگارنگ خواهید دید. مهمانان هتل را به اشتها می‌آورد و صبحانه هایی مرسوم از کشورهایی که بیشتر در هتل داری قدمت دارند را در خود جای داده است. می‌توانید خود را به یک صبحانه فاخر مهمان کنید.
    بوفه صبحانه هتل پارسیان

  • رستوران ژاپنی کنزو

    در هتل پارسیان آزادی شعبه جدید رستوران ژاپنی کنزو افتتاح شده است. رستوران های کنزو اولین بار در سال ۱۳۵۴ کار خود را آغاز کرده‌اند و اصیل ترین غذاهای ژاپنی و شرقی را در محیطی جذاب و خاص ارائه می‌کنند. پیشنهاد می‌دهیم سوشی های این رستوران را حتماً امتحان کنید.

  • رستوران ایرانی پارسه

    فضای خانوادگی و خصوصی رستوران پارسه هتل آزادی زبانزد است. می‌توانید هنگامی که به تماشای شهر تهران نشسته اید، از دیگر مهمان ها جدا شده و بر فراز شهرتان تنها باشید.
    رستوران پارسه

کلوپ ورزشی هتل پارسیان آزادی

مجموعه ورزشی هتل پارسیان آزادی تهران به یکی از دنج ترین کلوپ های ورزشی مشهور است، لبخند مسئول پذیرش کلوپ در بین مهمانان محبوب و استخر و سالن بدنسازی آن مبسوط. بخش ماساژ، سونای خشک و بخار، اتاق کمک های اولیه، جکوزی و حوضچه آب سرد را هم به بخش های کلوپ ورزشی هتل بیفزایید. می‎توانید در سفر خود همچنان برنامه ورزشی خود را حفظ نمایید.
آدرس هتل پارسیان آزادی: تهران ، بزرگراه شهید چمران ، تقاطع یادگار امام (ره)، هتل پارسیان آزادی
مراسم نوروزی در پارسیان
سفره هفت سین و مراسم نوروزی در پارسیان آزادی

۴ دیدگاه

  1. مودت

    ۲۰ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

    نامبروان

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۰ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ

      ۱۰۰% 🙂

      پاسخ

  2. روزبهانی

    ۲۰ دی ۱۳۹۸ در ۸:۵۷ ق٫ظ

    هتلی سنتی وبا آرامش

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۰ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۱ ق٫ظ

      بلی بلی کاملاً

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…