جدیدترین مدل پالتو زنانه و دخترانه ۲۰۲۰

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پالتو یکی از پوشش های محبوب بانوان است که در این بخش 5 مدل از جذاب ترین ها را به شما معرفی می‌کنیم.
مدل پالتو

مدل پالتو

پالتو یکی از پوشاک ضروری در کمد لباس هر شخص است که علاوه بر گرم نگه داشتن افراد در فصل زمستان، سبکی خاص در ظاهر آن ها به وجود می‌آورد. پالتو در رنگ و مدل های گوناگونی طراحی و دوخته می‌شود. در این مطلب مجله دلتا شما را در انتخاب مدل پالتوی زنانه و دخترانه برای انواع سبک ها ، با توجه به فرم بدن راهنمایی می‌کنیم.

پالتو چرم

مدل پالتو چرم

اولین گزینه ای که قصد داریم به سراغ آن برویم، پالتو چرم است. چرم پارچه ای سنگین است که فرمی چسبان دارد و فرد را لاغر نشان می‌دهد. این پارچه دو نوع دارد؛ چرم طبیعی و مصنوعی. چرم طبیعی رنگ مشکی، قهوه ای، طوسی و سفید دارد در حالیکه چرم مصنوعی، رنگ پذیر است و تنوع رنگ در آن وجود دارد. پالتو چرمی، برای افرادی که به سبک کلاسیک در ظاهر خود علاقه دارند انتخاب مناسبی است، و با شلوار جین یا کتان به خوبی هماهنگ می‌شود به همین دلیل گزینه ای انعطاف پذیر به شمار می‌رود که نیازی نیست نگران ست کردن آن باشید.

پالتو ابری

پالتو ابری

اگر گرم ماندن در آب و هوای سرد هدف اصلی شما است، پالتو ابری به شما کمک می‌کند تا هم شیک پوش باشید و هم دمای بدن خود را حفظ کنید. پالتو ابری پف دار و بسیار سبک است. لایه های درونی آن از جنس پشم، پنبه و پشم شیشه است، و رویه پالتو ابری از الیاف مصنوعی و پلاستیکی تهیه می‌شود و آب را از خود عبور نمی‌دهد، به همین دلیل انتخاب مناسبی برای روز های بارانی است. معمولا زیر پالتو ابری، ژاکت های یقه اسکی تک رنگ پوشیده می‌شود.

رنگ تیره باعث لاغر دیده شدن می‌شود، پس برای لاغر نشان دادن خود پالتوی تیره و  اگر می‌خواهید تو پُر دیده شوید پالتوهایی با رنگ های روشن انتخاب کنید.

پالتوی پشمی

مدل پالتو پشمی

پالتوی ابری، باعث چاق دیده شدن شما می‌شود، پس اگر مایل به پوشیدن آن نیستید، مدل پالتو پشمی گزینه دیگری است که از شما به خوبی در برابر سرما محافظت می‌کند. این مدل برای پوشیدن در محل کار، دانشگاه، خیابان و حتی مجالس مناسب است. در رنگ های مختلفی تولید می‌شود و می‌توانید آن را با اکسسوری های مختلف از جمله کمربند، شال گردن و دستکش ست کنید. پیشنهاد می‌شود پالتو پشمی را یک سایز بزرگ تر در نظر بگیرید تا بتوانید زیر آن لباس مناسب و کاموایی بپوشید.
خز نوعی چرم مودار است که گرما را در خود حفظ می‌کند. به دلیل حالت نرم و داشتن ظاهر جذاب، بیش تر افراد علاقه زیادی به خز دارند. در بعضی از مدل های پالتو پشمی، قسمتی از کلاه یا یقه را با خز می‌پوشانند تا سر و گردن را از سرما محافظت کند. وجود خز ظاهری لاکچری به پالتو می‌بخشد.

پالتو بلند

پالتو بلند

با توجه به پیشرفت صنعت مد و تنوع در طراحی پوشاک، تمام افراد می‌توانند پالتوی مورد علاقه خود را پیدا کنند. پالتو بلند یکی از این مدل ها است که تا بالای قوزک پا کشیده می‌شود، یقه ای بزرگ و آستین های بلندی دارد. در بعضی از مدل ها دارای کلاه، جیب و کمربند است و معمولا با پارچه های ساده دوخته می‌شود. برای افرادی با قد کوتاه مناسب است زیرا فرد را کشیده تر نشان می‌دهد. پالتو بلند را با چکمه و بوت پاشنه دار ست می‌کنند.

پالتوی کوتاه دخترانه

مدل پالتو کوتاه

پالتو کوتاه، قد فرد را کوتاه تر نشان می‌دهد. به همین دلیل برای افرادی که می‌خواهند قد خود را متناسب جلوه دهند، گزینه مطلوبی به شمار می‌رود. این مدل را با چکمه های بلند، بوت های لژدار و کتونی می‌توان ترکیب کرد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در ترکیب رنگ هوشمندانه عمل کنید و بیش از سه رنگ هم خانواده را به کار نبرید تا باعث ایجاد شلوغی نشود.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۱ در ۶:۴۹ ق٫ظ

    کیفیت برنامه عالی ولی کمیت کمی کمتر از اون

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۰ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۷ ق٫ظ

      درود بر شما و ممنون از حضورتون دوست عزیز🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…