۹ مدل دستبند طلا برای خانم ها

۱۱
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دستبند طلا به فرد اعتماد به نفس می‌بخشد و زیبایی او را دو چندان می‌کند.
مدل دستبند طلا

مدل دستبند طلا

دستبند یکی از زیورآلاتی است که به دور مچ پیچیده می‌شود، و ممکن است کاربردهای مختلفی داشته باشد. منظور ما در این مقاله، دستبند های زینتی است. این وسیله، از جنس های مختلفی از جمله سنگ، پلاستیک، چوب، چرم و فلزات مختلف ساخته می‌شود. طلا فلزی نرم است که به اشکال گوناگونی در می‌آید. به راحتی زنگ نمی‌زند و رنگ خود را از دست نمی‌دهد. در این مطلب مجله دلتا چند مدل دستبند طلا را به شما نشان می‌دهیم.

دستبند النگویی

دستبند النگویی

اگر یک دستبند، یکپارچه و نواری باشد و بتوان بدون وجود قفلِ مجزا آن را به دست کرد، به آن النگو گفته می‌شود. دستبند النگویی با قفل های کشویی بسته می‌شود یا دارای لولاهایی قابل خم شدن است.

مدل دستبند طلا زنجیری ساده

مدل دستبند طلا زنجیری ساده

این مدل، رایج ترین و ساده ترین مدل دستبند است. دانه های زنجیر به فرم گرد در یک ردیف افقی، به یکدیگر متصل شده اند. مدل زنجیری به راحتی روی دست حرکت می‌کند و وزن سبک آن فرد را اذیت نمی‌کند. در این مدل، دانه های زنجیر لحیم کاری نشده اند و به طور آزادانه حرکت می‌کنند.

زنجیر تابیده گورمت

زنجیر تابیده گورمت

در مدل تابیده (Gourmette) دانه های زنجیری از فرم گرد خارج و در قسمت اتصال کمی تابیده شده اند که سبب می‌شود ظاهری برجسته تر به خود بگیرند. ضخامت زنجیر این دستبند با توجه به سلیقه افراد، بین چند میلی متر تا چند سانتی متر متغیر است. از این طرح معمولا در دستبندهای مردانه استفاده می‌شود.

مدل دستبند طلا فیگارو

مدل دستبند طلا فیگارو

در مدل فیگارو (Figaro) مانند مدل گورمت محل اتصال دانه های زنجیر پیچ خورده است با این تفاوت که فرم دانه ها با نظم خاصی بین گرد و بیضی می‌چرخد. این مدل از پر طرفدارترین مدل های دستبند و گردنبند است.

ترکیب طلا و الماس

ترکیب طلا و الماس

الماس یکی از سنگ های درخشان و مورد علاقه خانم ها است که ترکیب آن در کنار طلا بسیار شگفت انگیز خواهد بود. در این مدل روی دانه های زنجیر را با الماس پوشش می‌دهند.

مدل دم روباه

مدل دستبند طلا با زنجیر دم روباه

دستبند زنجیری مدل دم روباه (FoxTail) دارای دو ردیف زنجیر است که دانه های آن به شکل مورب و با زاویه ۴۵ درجه، به هم پیوند خورده اند. این فرم ظاهری شبیه دم روباه به وجود می‌آورد.

زنجیر توپی

مدل دستبند طلا با زنجیر توپی

این مدل دستبند طلا از زنجیری به شکل توپ ساخته شده است که در بعضی از مدل ها برای کم کردن وزن طلا، توپ ها به صورت تو خالی طراحی می‌شوند. در این مدل توپ ها می‌توانند کنار یکدیگر یا با فاصله روی سیم قرار گیرند.

دستبند چارم

دستبند چارم

دستبند چارم به مدلی گفته می‌شود که مهره های گوناگون، پلاک، مروارید یا سنگ را بین دانه ها قرار می‌دهند و با حالتی آویزان روی دست قرار می‌گیرد.

دستبند طلا و مروارید

دستبند طلا و مروارید

مروارید پرورشی و طبیعی دارای ظاهری براق و جذاب است که در کنار طلا جلوه ای شیک و مجلل ایجاد می‌کند. معمولا مروارید را از بین نخ رد و به بخش زنجیری وصل می‌کنند.

  • دستبند طلا دارای رنگ بندی خاصی از جمله سفید، نقره ای، رز گلد، قهوه ای، زرد طلایی و … است. با توجه به رنگ مو و پوست خود دستبند طلای خود را از میان رنگ های موجود انتخاب کنید. معمولا طلای مایل به زرد را در فصل های گرم، و رنگ های سرد را در فصل پاییز و زمستان استفاده می‌کنند.البته بعضی از مدل ها طوری طراحی شده اند که چند رنگ را در برمی‌گیرند. قفل های گوناگونی وجود دارد که هر کدام به گونه ای متفاوت زنجیر را دور مچ نگه می‌دارند، و بعضی از آن ها امکان تنظیم اندازه را نیز به فرد می‌دهد.

۱۱ دیدگاه

  1. اسکندری

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۰۸ ب٫ظ

    perfect

    پاسخ

  2. ابراهیم

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۳:۲۵ ب٫ظ

    مرسی خبلی خوب بود کمک کرد

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۰ ب٫ظ

  4. مسعود

    ۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۲۷ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  5. فتحی

    ۱۸ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق٫ظ

  6. شمس

    ۱۸ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ

    دستبندهای زیبایی است بخصوص اولی که مدل گره دار میباشد

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۱۸ دی ۱۳۹۸ در ۱:۲۳ ب٫ظ

      بله بله

      پاسخ

  7. یوسفی

    ۱۸ دی ۱۳۹۸ در ۹:۰۲ ق٫ظ

    کار آمد بود

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۱۸ دی ۱۳۹۸ در ۹:۰۳ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • ابراهیم

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۳:۲۵ ب٫ظ

      مرسی خبلی خوب بود کمک کرد

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…