لباس ورزشی مردانه در یک نگاه

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس ورزشی مردانه، پوشاکی راحت، آزاد و جذاب است که برای استفاده در موقعیت های ورزشی طراحی می‌شود.
لباس ورزشی مردانه

لباس ورزشی مردانه

پوشیدن لباس های ورزشی در طول روز یا موقعیت های ورزشی، آزادی عمل و راحتی را برای افراد به وجود می‌آورد. داشتن روحیه با نشاط و ظاهری جذاب، سبب ایجاد انگیزه برای انجام دادن ورزش در فرد می‌شود؛ بنابراین لباسی که انتخاب می‌کنید عملکرد شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مطلب مجله دلتا انواع لباس ورزشی مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

راحتی و شیک پوش بودن را با هم ترکیب کنید تا ظاهری متناسب و احساسی خوب داشته باشید. لباس ورزشی مردانه، شلوار، کفش، لگینگ، شلوارک، تی شرت و هودی را در بر می‌گیرد. این لباس از جذابیت و راحتی زیادی برخوردار است. به گونه ای که ممکن است بعضی از افراد، علاوه بر موقعیت های ورزشی، به طور روزانه و در مکان عمومی نیز آن را بر تن کنند. در این بخش نمونه هایی از هر کدام را مشاهده می‌کنید.

شلوار ورزشی مردانه

شلوار

اولین چیزی که در پوشیدن لباس ورزشی حائز اهمیت است، راحتی در حرکت و انجام ورزش است. شلوار ورزشی مناسب باید در قسمت زانو گشاد باشد تا هنگام دویدن یا خم کردن پا، به زانو فشار وارد نشود.

کفش ورزشی مردانه

کفش

کفشی که سایز مناسبی ندارند باعث ایجاد تاول، گرفتگی عضلات، کندی حرکت و لغزش فرد می‌شود. برای محافظت از مچ پا، کفشی که دارای زبانه بلند است و مچ پا را به طور کامل در برمی‌گیرد مناسب است.

یک کفش مناسب می‌تواند به شما کمک کند هنگام پریدن و دویدن نیروی کم تری وارد کنید. در حالیکه کفش نامناسب باعث ایجاد صدمات زیادی خواهد شد. معمولا توصیه می‌شود بعد از شش ماه استفاده مداوم از کفش، قسمت های داخلی و کف آن را بررسی کنید و اگر فرسودگی مشاهده کردید کفش خود را عوض کنید.

لگینگ مردانه ورزشی

لگینگ

پوشیدن شلوارهای گشاد، ماهیچه های فرم گرفته و خوش حالت پا را نشان نمی‌دهد. اگر می‌خواهید نتیجه سال ها تلاش خود را مقابل آینه مشاهده کنید، از لگینگ استفاده کنید. لگینگ یا لگ، شلواری نازک و چسبان است که بدن را به خوبی گرم نگه می‌دارد و مانع حرکت نمی‌شود. اگر با پوشیدن لگینگ احساس راحتی نمی‌کنید می‌توانید روی آن شلوارک بپوشید.

شلوارک ورزشی پسرانه

شلوارک

شلوارک ورزشی یکی دیگر از پوشاک مخصوص پایین تنه که بسیار خنک و مناسب استفاده در آب و هوای گرم و فصل تابستان است. بهتر است آن را با تی شرت ست کنید. شلوارک معمولا از پارچه های پنبه ای و کشی تولید می‌شود. در ورزش هایی مانند بکس، فوتبال و شنا پوشیدن شلوارک توصیه می‌شود.

تی شرت ورزشی مردانه

تی شرت ورزشی

در طراحی لباس ورزشی، اهمیت حفظ دمای بدن باید در نظر گرفته شود. به طوری که در هوای سرد، فرد را گرم نگه دارد و در دمای بالا، به خنک شدن او کمک کند. تی شرت های ورزشی در انواع آستین کوتاه و بلند تولید می‌شود، و نیاز افراد را تا حد زیادی رفع می‌کند. می‌توان آن را در باشگاه، پارک، محل کار و منزل نیز پوشید.

هودی ورزشی پسرانه

هودی

هودی پوشاکی بافتنی، ضخیم و کلاه دار است. این لباس را معمولا برای حفظ دمای بدن در انتهای ورزش یا هنگام پیاده روی در هوای پاییزی می‌پوشند. انواع جلو بسته، دکمه و زیپ دار هودی موجود است که با توجه به نیاز می‌توانید هر یک از آن ها را تهیه کنید.

نکات شیک پوشی

چند نکته که به داشتن استایل ورزشی شیک کمک می‌کند:

  • پوشیدن جوراب های بلند به رنگ مکملِ ست ورزشی، ظاهری جذاب ایجاد می‌کند.
  • لگینگ های مشکی، قهوه ای یا سورمه ای را زیر شلوارک های رنگی بپوشید.
  • تی شرت هایی با آستین تنگ شما را عضلانی تر نشان می‌دهد.
  • برای همراهی با مُد روز و همچنین پیگیری پیشرفت ورزشی خود، ساعت های تندرستی را به مچ خود ببندید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۵۹ ب٫ظ

  2. مسعود

    ۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۶:۱۵ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  3. فرهادی

    ۱۷ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۳ ق٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۱۷ دی ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۴ ب٫ظ

      ممنون از توجه شما

      پاسخ

  4. فتحی

    ۱۶ دی ۱۳۹۸ در ۲:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…