وام ۶۰ میلیونی بدون سپرده برای تهرانی‌ها!

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

‍مدیرعامل بانک مسکن می گوید :امسال سقف تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده با اولویت بافت فرسوده در تهران ۶۰میلیون، شهرهای بزرگ و مراکز استان ها ۵۰ میلیون و سایر شهرها ۴۰میلیون تومان  است که مشروط به  وجود منابع، پرداخت خواهد شد.

به گزارش مجله دلتا به نقل از تسنیم ، «رحیمی انارکی» تأمین مالی با اولویت بافت فرسوده ، تقویت توان مالی خانه ‌اولی‌ها ، اولویت در تأمین مالی واحدهای میان‌ متراژ، استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و همچنین حمایت از تأمین مالی پروژه‌های ساختمانی مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین ساخت را ، ۵ محور سیاست‌های اعتباری در سال جدید برشمرد.

2 7 وام 60 میلیونی بدون سپرده برای تهرانی‌ها!

وی درباره نحوه پرداخت تسهیلات بدون سپرده ساخت مسکن گفت: سازنده‌ ها و پروژه‌های ساختمانی برای دریافت این تسهیلات به سه دسته با سقف تسهیلات متفاوت ،تقسیم‌ می‌شوند .

به گفته مدیر عامل بانک مسکن ، برای ساخت سنتی ، سقف تسهیلات بدون سپرده در تهران ۷۰ میلیون ، در مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از۲۰۰ هزار نفر ۶۰ میلیون ، در سایر شهرها ۵۰ میلیون  و در مناطق کمتر توسعه ‌یافته ۴۰ میلیون تومان است.

این تسهیلات به سازنده ‌های دارای صلاحیت حرفه ‌ای و پروانه انبوه ‌سازی نیز درگروه های شهری یاد شده به ‌ترتیب در سقف‌های ۹۰، ۸۰، ۷۰ و ۶۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

رحیمی انارکی افزود: سازندگان حرفه‌ ای در صورتی که از تکنولوژی‌های نوین ساخت و کاهش دهنده مصرف انرژی در ساختمان استفاده کنند، در قالب دسته سوم تسهیلات، در تهران ۱۱۰ میلیون، در مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از۲۰۰ هزار نفر ۱۰۰ میلیون، در سایر شهرها ۹۰ و در مناطق کمتر توسعه‌ یافته ۸۰ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده دریافت خواهند کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…