معماری نوین داخلی؛ زیبایی بخش کتابخانه ملی چین

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کتابخانه ها در سراسر دنیا یکی از مراکز مهم علمی به شمار می آیند که نقش غیر قابل انکاری در زمینه آگاهی بخشی و علم اندوزی را ایفا می کنند.
معماری نوین داخلی

معماری نوین داخلی با گذر از سالهای نه چندان دور در برخی از مراکز مورد استفاده قرار گرفته است و محلی بسیار زیبا و خاص را برای کاربران خود ایجاد کرده اند.

به گزارش مجله دلتا، کتابخانه ملی چین یکی از این مراکز مدرن است که درشهر پکن به سال ۱۹۰۹ تاسیس شده است. این کتابخانه دارای گنجینه علمی بسیاری است و حدود ۱۴۰۰۰۰۰جلد کتاب را در خود جای داده  و دارای بخشهایی چون، کمیته سفارش کتاب ،مجلات و مواد، بخش سفارش و فهرست نویسی کتاب‌های خارجی، بخش خدمات مطالعه و امانت، بخش روزنامه‌ها و مجلات، بخش گردآوری ویژه کتاب‌های کمیاب، بخش تحقیق و مراجعه و بخشهای بسیار دیگری می باشد.

همچنین این مرکز با معماری نوین داخلی علمی وظیفه گردآوری و دریافت تمامی کتابهای منتشر شده در داخل چین را به عهده دارد و با گنجایش پذیرش همزمان ۶۰۰۰تا ۷۰۰۰مراجعه کننده از لحاظ وسعت جز یکی از بزرگترین کتابخانه های مرجع دنیا محسوب می شود.

این بنای زیبا با معماری خاص خود توانسته است اثبات گر این مدعا باشد که در عصر کنونی معماری نوین داخلی پیشرفت های بسیار زیاد و قابل توجهی داشته و توانسته است از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار باشد. ساختمانی که با بهره گیری از روشهای نوین طراحی  در مساحتی بسیار بزرگ توانسته است فضای مناسبی را در اختیار اصحاب تفکر و افراد علاقه مند به مطالعه قرار دهد.

ذکر این نکته بسیار مهم است که در صورت استفاده از چنین ویژگی های منحصر به فردی در طراحی مراکز عمومی علی الخصوص کتابخانه ها ، موزه ها و مراکز علمی و فرهنگی می توان علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای افراد دغدغه مند این حوزه ها، فضارا برای زیبا تر کردن شهرها و کشورها نیز فراهم کرد.

معماری نوین

معماری

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…