خرید خانه در حکیمیه

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حکیمیه از محله‌های خوش آب و هوا و دنج تهران است که در شرقی ترین نقطه شهر و در منطقه 4 قرار دارد.
خرید خانه در حکیمیه

حکیمیه در منتهی الیه شمال شرقی تهران و در منطقه ۴ قرار دارد. دلایل تمایل متقاضیان به خرید خانه در حکیمیه بسیار است، اما یکی از دلایلی که سبب شده حتی به‌رغم بالاتر بودن قیمت ملک در حکیمیه از قیمت میانگین، سکونت در این محله همچنان پر تقاضا باشد، دور بودن آن از قسمت‌های مرکزی پایتخت و هم‌نشینی آن با پارک جنگلی سرخه حصار، باغ‌های لواسان و پارک جنگلی لویزان است.

پایتخت نشینان بهتر از هر کسی می‌دانند که دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر تهران تا چه اندازه می‌تواند یک مزیت ممتاز تلقی شود. منتهی شدن محله حکیمیه از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به خیابان دماوند، از غرب به تهرانپارس شرقی و از شرق به جاده تلو، خیال ساکنان این محله را از بابت دسترسی به بزرگراه‌هایی مانند شهید بابایی و زین‌الدین راحت کرده است. مجله دلتا این بار در محله گردی خود به محله حکیمیه رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به حکیمیه

همان‌طور که گفته شد محله حکیمیه از سمت شمال به بزرگراه بابایی، از سمت جنوب به جاده دماوند، از سمت غرب به ۳۵ متری جاده اتحاد، در سمت شرق به جاده تلو می‌رسد. از آنجا که حکیمیه محدودیت ترافیکی ندارد، تردد با خودروی شخصی مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

از آنجاکه حکیمیه در شرقی ترین نقطه تهران قرار دارد و نسبت به مرکز یا غرب شهر کمی دور است، برای رفتن به مناطق دیگر شهر باید زمان بیشتری صرف کنید. ایستگاه‌های متروی نوبنیاد، شهید باقری، تهرانپارس و فرهنگسرا نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به حکیمیه است. از مبدا تهرانپارس، رسالت و تهران نو اتوبوس و تاکسی برای این منطقه در نظر گرفته شده است. به طور کلی حکیمیه از لحاظ حمل و نقل عمومی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

حکیمیه تهران

مراکز تفریحی و تجاری در حکیمیه

به جز همجواری محله حکیمیه با بوستان‌های جنگلی لویزان و سرخه حصار و باغ‌های لواسان که از قطب‌های گردشگری تهران به شمار می‎روند، بوستان‌های دیگری همچون شکوفه، ریحانه، صبا، بهشت و … از بوستان های زیبای این منطقه است که به حکیمیه رونق داده‌اند.
مرکز خرید ارکیده، بازار بزرگ حکیمیه، بازار بزرگ ولی عصر، فروشگاه شهروند و بازارچه کوثر و الزهرا در این منطقه قرار گرفته اند؛ بنابراین با خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در حکیمیه از لحاظ دسترسی به کالا و خدمات در مضیقه نخواهید بود. از دیگر مراکز و امکانات تفریحی، رفاهی محله حکیمیه می‌توان به مجموعه فرهنگی سرای محله، مجتمع هنری فرهنگی حکیمیه، کتابخانه حکیمیه، مسجد جامع الزهرا و مجموعه باشگاه سوارکاری اشاره کرد.

 قیمت ملک

بافت غالب حکیمیه نوساز است و ساخت و ساز به سرعت در این محله جریان دارد. با توجه به بالاتر بودن قیمت ملک در حکیمیه از میانگین قیمت تهران اگر توانایی پرداخت بالا را داشته باشید، آپارتمان‌های فراوانی برای شما در این محله وجود دارد، اما با بودجه نسبی نیز پیدا کردن واحدی با متراژ پایین‌تر نیز امکان‌پذیر است. اگر از علاقه‌مندان به سکونت در حکیمیه هستید لازم است نسبت به بودجه خود انتخابی هوشمندانه داشته باشید. گروه مشاوران املاک دلتا در این خصوص به شما کمک خواهند کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید خانه در حکیمیه و دیگر محله‌های تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.
پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع از قیمت ملک در دیگر محله‌های تهران“خرید آپارتمان در تهرانپارس” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. یوسفی

    ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

    عالیه

    پاسخ

  2. فتحی

    ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

  3. ثامن

    ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۶ ق٫ظ

  4. روزبهانی

    ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۸:۴۳ ق٫ظ

    حکیمیه محله ای دنج وخوش آب وهوا

    پاسخ

  5. سعدی

    ۱۳ دی ۱۳۹۸ در ۹:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…