کدام آپارتمان ها بیشترین طرفدار را دارند؟

۲
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
گزارش‌های منتشر شده از بازار مسکن آذرماه 98 نشان می‌دهد در بازار خرید و فروش ملک، آپارتمان‌های کوچک در اولویت خرید مردم تهران قرار گرفته‌اند.
خرید و فروش آپارتمان

آمارها نشان می‌دهد بیشترین سهم از معاملات انجام شده در بازار خرید و فروش آپارتمان در تهران در آذر ماه امسال به واحدهای مسکونی با زیربنای ۵۰ تا ۶۰ مترمربع با سهم ۱۶ درصدی اختصاص دارد.

به گزارش مجله دلتا قیمت مسکن تهران در آذر ماه در مقایسه آبان ماه امسال به طور میانگین ۶٫۸ درصد افزایش و نسبت به آذر ماه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

میانگین قیمت یک متر مربع آپارتمان در ۲۲ منطقه استان تهران با ۴۰ درصد رشد از ۹ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان در آذر ماه سال گذشته به حدود ۱۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان در پایان آذر ماه امسال رسیده است.

در حالی آمارهای بانک مرکزی از بیشترین معاملات مسکن در محدوده واحد های مسکونی ۵۰-۶۰ متری خبر می‌دهد که پیش از این به طور معمول واحد های مسکونی ۷۰ متری دارای بیشترین متقاضی بود اما به نظر می‌رسد همراه با گرانی قیمت خانه در تهران متقاضیان چاره‌ای جز خرید خانه‌های کوچک ندارند.

آمارهای خرید و فروش آپارتمان در تهران نشان می‌دهد که واحدهای با زیربنای ۶۰ تا ۷۰ متر مربع و ۷۰ تا ۸۰ متر مربع نیز هرکدام با سهم‌های ۱۴٫۸ و ۱۲٫۴ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

۲ دیدگاه

  1. بردیا

    ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۲ ب٫ظ

  2. سع

    ۱۳ دی ۱۳۹۸ در ۹:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…