اصفهان ، تفریح در شهر رویاها

۱
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
این شهر بازی در کنار جاذبه ‌های مدرن دیگری مانند مجتمع تجاری سیتی سنتر واقع شده و شما پس از کلی تفریح و شادی می‌توانید سری هم به این مکان جادویی برای خرید و گشت و گذار بزنید.
شهر رویاها اصفهان

شهربازی مجهزی در اصفهان است که آن را بزرگ‌ ترین شهربازی خاورمیانه می‌دانند، به نام دریم‌ لند یا شهر رویاها اصفهان که یکی از مکان های تفریحی ساخته شده در ۱۷۰ هزار متر مربع است. شهر واژگون، دنیای زیر آب، سفر به فضا، سالن بازی‌ های کامپیوتری و سالن جلوه‌ های ویژه فقط بخشی از تفریحاتی‌است که می‌توانید در آنجا به سراغش بروید. ما هم در صفحه گردشگری مان امروز می‌خواهیم سری به این شهر رویاها بزنیم. با مجله دلتا همراه شوید.

شهر بازی کجاست؟

شهربازی را نمی‌توان در یک جمله توصیف کرد. فقط می‌شود توضیح داد که شهر بازی کجاست. مکانی‌است که می‌تواند نه تنها جایی برای شادی کودکان باشد، بلکه جایی برای لذت جوانان و بزرگسالان بوده و هزاران لحظه خاطره خوش را برایشان به وجود می‌آورد. می‌توان چند ساعتی را فارغ از مشکلات و دغدغه ها در خنده و شادی بچه ها غرق شد و لبخند زد؛ لذت بازی های بچه‌گی را بار دیگر تجربه کرد و به تفریحات هیجان انگیز پرداخت.

شهر بازی کجاست ؟

حالا فکرش را بکنید این شهر بازی که توضیحش دادیم، یک شهر بین المللی مجهز به انواع ماشین های مکانیکی برای ایجاد این سُرور باشد، و اتفاقاً در سفر باشید و این نقطه یکی از مقاصد گردشگری که می خواهید به آن سر بزنید. شگفت انگیز است نه؟

شهربازی شهر رویاها

شهر رویاها در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. با وسایلی کاملاً مدرن و استاندارد که نظیرش را شاید در کمتر کشوری در خاورمیانه دیده باشید. شهر رویاها اصفهان نخستین شهربازی کشور در کلاس بین‌المللی است، نزدیک به ۹۰ جاذبه متنوع برای سرگرمی دارد و ممکن است زمانی که به آنجا سر می‌زنید حتی یک روز کامل شما را هم پر کند. نگران هم نباشید که بخواهید خیلی در صف بلیط و بازی ها منتظر بمانید، چرا که ظرفیت پذیرش آن، روزانه ۶۰۰ نفر است.

شهر بازی اصفهان

این شهر بازی در کنار  جاذبه ‌های مدرن دیگری مانند مجتمع تجاری سیتی سنتر واقع شده و شما پس از کلی تفریح و شادی می‌توانید سری هم به این مکان جادویی برای خرید و گشت و گذار بزنید.

امکانات تفریحی شهر رویاها اصفهان

این شهر بازی در دو قسمت ساخته شده، اول بخش روباز آن است با وسایلی هیجان انگیز و دوم بخش سر پوشیده که هر کدام بازی های مخصوص به خود را دارد.

بخش روباز شهر رویاها اصفهان

یازده بازی مختلف برای کودکان و بزرگسالان در بخش روباز قرار دارند. شامل:

  • کاروسل (وسیله‌ای مخصوص کودکان که صندلی‌های آن شبیه به اسب طراحی شده است و با بالا و پایین شدن حول یک محور می‌چرخند)
  • ترن هوایی بزرگ
  • ترن هوایی کوچک
  • رالی کودک
  • موتور فضایی
  •  قورباغه
  •  تاب چرخان
  •  تاب چرخان بزرگ
  •  کرم کوچولو
  •  بازوی چرخان
  •  زنبور کوچولو

زنبور کوچولو شهر بازی اصفهان

بخش سرپوشیده

این بخش نیز از پنج قسمت مختلف تشکیل شده و زمانی که شما وارد هرکدام از آن ها بشوید گویی وارد یک فضای سینمایی شده‌اید. این تجربه ای‌است که فقط از یک شهر بازی بین المللی می‌توان انتظار داشت، شامل:

  • سالن بازی‌های کامپیوتری
  •  سالن جلوه‌های ویژه
  •  سفر  به فضا
  •  دنیای زیر آب
  • شهر واژگون

خوب است کمی راجع به بخش سر پوشیده شهر رویاها بدانید.

  • سالن بازی‌های کامپیوتری

    این سالن دارای ۷۰ دستگاه برای بازی‌ های کامپیوتری‌ است. هشت قسمت دارد و در ژانرهای مختلف از جمله ورزشی، هیجانی، ماجراجویی، و… که ظرفیت آن‌ ها در مجموع ۱۰۰ نفر است می توان به تفریح پرداخت.

سالن بازی های کامپیوتری

  • سالن‌ جلوه‌های ویژه

    فضای این سالن حدود ۲۲۱۸ متر مربع و ظرفیت آن ۶۰۰ نفر است و به شکل یک استودیو در دو بخش پیش‌ نمایش وَ نمایش اصلی طراحی شده. شما ابتدا وارد اتاق پیش‌ نمایش می‌شوید و از چند نفر خواسته می‌شود تا برای خلق ترفند های سینمایی به بازیگران کمک کنند.
    پس از آن، نمایش فیلم در بخش نمایش اصلی در ژانرهای مختلف مصری، غربی، قلعه‌‌ های باستانی و شهر های مدرن آغاز می‌شود و افراد داوطلب با استفاده از تکنیک‌ های جلوه‌ های ویژه مانند پرده سبز، تصاویر مصنوعی و سایر تکنیک‌ها، در صحنه‌های جنگی و هیجانی به ایفای نقش ‌می‌پردازند. چه هیجان انگیز!
    ترکیب این جلوه‌ های ویژه با صحنه‌ های واقعی، باعث می‌شود تماشاگران برای ۳۰ دقیقه نمایش های فوق‌ العاده جذابی را تماشا کنند. به علاوه اینکه ظرفیت سالن اصلی نمایش هم ۳۰۰ نفر است.

سالن جلوه های ویژه

  • سفر به فضا

    پنج کابین با ظرفیت هر کدام ۲۰ نفر در این بخش قرار گرفته است. بازدید کنندگان با نشستن در هر یک از این کابین‌ ها، سفر مجازی به فضا را تجربه می‌کنند.
    کابین‌ ها به سمت چپ و راست، بالا و پایین حرکت می‌کنند و تجربه جالبی برای مسافران خود به وجود می‌آورند. حتی در حین حرکت ممکن است با اجرام آسمانی هم برخورد کنند. مدت زمان سفر هیجان‌ انگیزتان، ۶ دقیقه و بیست ثانیه است.

  • دنیای زیر آب شهر رویاها اصفهان

    در هر سانس یک ساعته ۳۰۸ نفر می‌توانند به سالن دنیای زیر آب مراجعه کنند. در این بخش شما وارد دنیای شگفت‌ انگیز زیر آب می‌شوید و با استفاده از فناوری سینمای چهار بعدی، افکت‌ های آب و باد و افکت‌ های حرکتی و همچنین دو ربات جالب (میگو و خرچنگ)، تجربه هیجان‌انگیزی از دنیای زیر آب در قالب یک فیلم سینمایی را خواهید داشت.

  • شهر واژگون شهر رویاها اصفهان

    هیجان‌ انگیزترین بخش شهر رویاها همینجااست و در هر سانس ظرفیت ۴۰ نفر را دارد؛ پنج واگن در خط و پنج واگن برای رزرو که ظرفیت هر یک از آن‌ ها هشت نفر است. در آن شما وارد دنیای خطرناک داینا سورها می‌شوید و به نوعی با آن‌ها مبارزه می‌‌کنید. واگن‌ ها یک فضای چهار بعدی را طی کرده و بازدید کنندگان در طول مسیر ۱۹ افکت مختلف را تجربه می‌کنند.

شهر واژگون

سایر امکانات شهر رویاها اصفهان

۵۴ تفنگ آب‌‌پاش و چندین پمپ خودکار آب در یک ساختمان دو طبقه نصب شده است و شما می توانید در یک فضای شاد همراه با موسیقی، در یک مدت مشخص با هم بازی کرده و حسابی یکدیگر را خیس کنید!

همچنین یک ترن هوایی معلق هم در این مجموعه وجود دارد، با کابین‌ هایی شبیه به واگن قطار و یک قایق در رودخانه‌ای مواج که در مسیر گردابی می‌چرخد و بالا و پایین می‌رود.

امکانات رفاهی

این شهربازی از امکاناتی رفاهی خوبی هم برخوردار است. مانند کافی‌شاپ و رستوران، هتل چهار ستاره، سالن‌‌های ورزشی، رستوران گردان و استخر در فضایی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع و…

قیمت بلیط شهر رویاها اصفهان

بازدیدکنندگان به دو روش می‌توانند هزینه استفاده از این مجموعه را بپردازند. در روش اول میزان پرداختی به ازای هر فرد با قد بالای ۱۴۰ سانتی‌ متر، و به ازای هر فرد با قد بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ سانتی‌متر که قیمتی بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان دارد. افراد می‌توانند در این روش از تمام بازی‌ های مجموعه یک بار به‌صورت رایگان استفاده کنند.

در روش دوم میزان پرداختی به ازای هر  نفر و با شارژ اصفهان کارت است و پس از ورود به مجموعه، هزینه هر بازی از کارت کسر می‌شود. هزینه استفاده از هر بازی متغیر است.

قیمت بلیط شهر رویاها

ساعت کاری شهر رویاها اصفهان

ساعات کار در فصل گرم ۱۷ تا ۲۴ (روزهای تعطیل از ۸ تا ۱۳:۳۰ و از ۱۷ تا ۲۴) و در فصل سرد ۹ تا ۱۹ است.

آدرس: بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن دشت، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

یک نظر

  1. از شرکت توسعه گردشگری اصفهان

    ۲۸ دی ۱۳۹۸ در ۹:۲۶ ق٫ظ

    لطفا اطلاعات زیر را برای تله کابین صفه اصفهان و تله سیژ ناژوان و همچنین شهر بازی رویاهای اصفهان جهت اطلاع رسانی ساعت کاری مراکز تفریحی اصفهان درج نمایید

    جهت اطلاع از ساعت کاری مراکز تفریحی شرکت توسعه گردشگری اصفهان

    شامل تله کابین صفه و بولینگ, بیلیارد,زیپ لاین وپل معلق,شهر بازی رویاها,کارتینگ رویاها,تله سی یژ ناژوان از طریق زیر در تماس باشید

    شماره تماس:/۱۲ ۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۰
    سایت: http://www.stdconline.com

    کانال: sepahantourismco@

    اینستگرام : sepahantourismco

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…