خرید خانه در بهار؛ از این محله چه می‌دانید؟

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله بهار یکی از محله‌های مرکزی شهر تهران است که به دلیل نزدیکی به مراکز ادارای و تجاری از مناطق پر رفت و آمد پایتخت محسوب می‌شود.
خرید خانه در بهار

محله بهار یکی از محله‌های مرکزی تهران واقع در منطقه ۷ است که از شرق به خیابان شریعتی، از غرب به خیابان بهار، از شمال به خیابان بهار شیراز و از جنوب به خیابان طالقانی منتهی می‌شود. از خیابان‌های شاخص محله بهار، خیابانی جنوبی شمالی به همین نام است که از خیابان انقلاب در جنوب آغاز می‌شود و به خیابان بهارشیراز در شمال می‌رسد. خرید خانه در بهار به چند دلیل می‌تواند یک تصمیم عالی باشد. با مجله دلتا همراه باشید تا به شما بگوییم چرا سکونت در محله بهار به نفع شما خواهد بود.

محله بهار در گذشته

خیابان بهار، خیابان بهار شیراز تا دروازه دولت را در بر می گیرد. در این محدوده تا دهه ۱۳۱۰ شمسی به جز شماری از باغ ها، ساختمان‌های مسکونی دیگری وجود نداشت. خیابان بهار شیراز در گذشته خیابانی بوده با یک پیاده رو و جوی آبی که در وسط آن جریان داشته و از چشمه زلال عباس آباد سرچشمه می‌گرفته است.

دسترسی به محله بهار

برای دسترسی به این محله قرار نیست زحمت زیادی بکشید، محله و خیابان بهار، محدوده‌ای با دسترسی آسان است. از هر کدام از ایستگاه‌های متروی فردوسی و دروازه دولت که پیاده شوید فقط چند دقیقه تا خیابان بهار پیاده روی لازم دارید. خیابان بهار علاوه بر خیابان‌های انقلاب و بهار شیراز با خیابان‌های سمیه و طالقانی نیز تقاطع دارد. همچنین شما می‌توانید از طریق خیابان طالقانی به میدان سپاه و سپس بزرگراه صیاد شیرازی دسترسی داشته باشید.

مراکز تجاری و تفریحی

خیابان بهار بورس فروش انواع لباس کودک با برندهای داخلی و خارجی است. در این خیابان بیش از ۴۰ فروشگاه لباس کودک وجود دارد. طبقه اول مجتمع تجاری اداری بهار که در ابتدای خیابان بهار از سمت خیابان انقلاب واقع شده به فروش لباس کودک و لباس و پاپوش نوزادان اختصاص داده شده است. هر دو طبقه پاساژ چهلستون در خیابان بهار به فروش لباس و لوازم کودکان و نوزادان اختصاص دارد. مجتمع تجاری سپنتا نیز در خیابان شریعتی نرسیده به خیابان طالقانی از دیگر مراکز خرید نزدیک به محله بهار است. پارک طالقانی، پارک هنرمندان و زمین چمن شیرودی در همین محدوده قرار دارند و پذیرای علاقه‌مندان و گردشگران است.

مراکز درمانی

این محله از لحاظ دسترسی به مراکز درمانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. بیمارستان آراد یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان های خصوصی در سطح کشور در این محدوده واقع شده است. بیمارستان ایرانشهر نیز در خیابان شریعتی در بخش های داخلی و جراحی به درمان بیماران می‌پردازد. بیمارستان‌های خانواده، ۵۰۲ ارتش و سجاد نیز در محدوده خیابان بهار و اطراف آن قرار دارد. به غیر از مراکز بیمارستانی، کلینیک‌ ها، مراکز درمانی و داروخانه‌ های متعددی در این محدوده مستقر هستند.

قیمت ملک

بافت غالب این محدوده متعلق به مراکز تجاری و اداری است که عمدتا چندسال ساخت است. واحدهای مسکونی نیز بیشتر در فرعی‌های محله بهار قرار دارند. هر متر مربع آپارتمان بالای بیست سال ساخت بسته به میزان برخورداری از امکانات ضروری از ۱۰ تا ۱۶ میلیون تومان ارزش‌گذاری می‌شود و این رقم برای واحدهای نوساز به مراتب بیشتر است. جالب است بدانید که بازسازی داخلی خانه‌ های این محدوده توسط مالکان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید خانه در بهار اینجا کلیک کنید.

۵ دیدگاه

  1. فتحی

    ۱۰ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۰ ق٫ظ

  2. ثامن

    ۱۰ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

  3. نامجو

    ۱۰ دی ۱۳۹۸ در ۹:۳۲ ق٫ظ

    محله خوبیه

    پاسخ

  4. فرهاد کرمی

    ۹ دی ۱۳۹۸ در ۵:۱۷ ب٫ظ

  5. سعد ی

    ۹ دی ۱۳۹۸ در ۴:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…