محله گردی

خانه های ارزان قیمت در منطقه ۱۵ و ۱۶

۵
16
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیدا کردن خانه‎ای که علاوه بر قیمت مناسب، تمام نیازهای زندگی افراد را رفع کند، می‎تواند از ایدئال‎های همه ما باشد.
خانه های ارزان قیمت

داشتن خانه های ارزان قیمت چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت؛ به‎خصوص در شرایط کنونی بازار مسکن که هر روز شاهد گران‎تر شدن قیمت ملک در کشور هستیم.

شاید برای خیلی‎ها روزهای پایانی تابستان و نزدیکی به ایام شروع مدارس، زمان مناسبی برای خرید خانه نباشد؛ زیرا اغلب افراد بعد از تعطیلات تابستان و بازگشت به روزهای عادی بایستی تمام زمان خود را صرف کار کنند و به همین دلیل فرصت کافی برای جست‎وجو و پیدا کردن ملک دلخواه خود را ندارند. اما افرادی که صاحب‎خانه نیستند؛ از این قاعده مستثنا هستند، زیرا در هر ماه از سال، دنبال پیدا کردن خانه های ارزان قیمت و خرید آپارتمان متناسب با نیازهایشان می‎گردند.

 اگر شما نیز از افرادی هستید که در پی خانه‎های ارزان‎ قیمت هستند، با کمی هوشیاری می‎توانید در همین ایام نیز، خانه‎ای مناسب از لحاظ قیمت، کیفیت و متراژ بیابید.
مجله پیام دلتا قصد دارد در انتهای فصل تابستان، چند مورد آپارتمان خوب را از بین خانه های ارزان قیمت موجود در منطقه ۱۵ و ۱۶ به شما معرفی کند. امیدواریم با دیدن این پیشنهادها و البته مشاهده‎ی توضیحات و تصاویر بیشتر در مورد ملک‎های پیشنهادی این منطقه، اولین گام را برای خرید خانه در سال پیش رو بردارید.

موقعیت جغرافیایی مناطق ۱۵ و ۱۶

برای اطلاع بیشتر باید بدانید که مناطق ۱۵ و ۱۶ تهران در قسمت جنوب شرقی این شهر واقع شده‎اند که از مهم‎ترین بخش‎ها و خیابان‎های منطقه ۱۵ می‎توان به مشیریه، افسریه، بروجردی و بزرگراه‎هایی مانند بسیج، بعثت، امام علی، آزادگان و خاوران اشاره کرد.

منطقه ۱۶ نیز که از شمال به خیابان شوش، از جنوب به بزرگراه آزادگان، از شرق به خیابان فدائیان اسلام و از غرب به خیابان بهمن‌یار منتهی می‌شود، دارای خیابان‎های متعددی مانند خیابان صابونیان است.

موقعیت های موجود در منطقه

ظرف روزهای گذشته یک واحد آپارتمان ۴۷ متری با ۱ اتاق خواب و ۲۰ سال عمر بنا حدود ۲۶۰ میلیون تومان برای فروش در محله جوادیه آگهی شده است.

همچنین ملک دیگری در منطقه شوش، خیابان ابراهیمی با حدود ۶۸ متر متراژ ۴۲۰ میلیون تومان آگهی شده است. این ملک دارای ۱ اتاق خواب بوده و نوساز است این آپارتمان ۶۸ متری در خود امکاناتی مانند پارکینگ، انباری و آسانسور را جای داده است.

برای جستجوی ملک و مشاهده موارد بیشتر در ایــــنجـــا کلیک کنید.

۵ دیدگاه

  1. روزبهاني

    ۶ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۲۴ ق٫ظ

    قیمت ها باز هم بالا هستند

    پاسخ

  2. رفیعی

    ۶ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۱۲ ق٫ظ

    به امید رونق بازار ملک

    پاسخ

  3. فروزش

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۴ ق٫ظ

    واقعا عالی بود

    پاسخ

    • هوشمند

      ۵ شهریور ۱۳۹۸ در ۵:۳۹ ب٫ظ

      عالیه دستتون درد نکنه

      پاسخ

  4. اکبر خدادادی

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

    گران است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…