خرید خانه در شاهین ویلای کرج

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاهین ویلا از محله‌های کلانشهر کرج و چهارمین منطقه پر تقاضای این شهر به شمار می‌رود.
خرید خانه در شاهین ویلا

محله شاهین ویلا در منطقه ۶ کرج واقع شده است. این محله از شمال به باغستان، از غرب به محله گلدشت، از شرق به محله گوهردشت و از جنوب به خیابان بهشتی و حصارک بالا منتهی می‌شود. در چند سال گذشته تب ساخت و ساز به ویژه با احداث شهرک‌ ها در این محدوده، منجر به افزایش خرید خانه در شاهین ویلا شده است. روند معاملات در شاهین ویلا به شکلی بوده است که در آبان‌ماه امسال، ۱۳۶ معامله مسکن در این محله به ثبت رسیده است. قبل از هر اقدام برای خرید یا رهن و اجاره مسکن در شاهین ویلا با مجله دلتا همراه باشید.

دسترسی شاهین ویلا

بلوار باهنر، بلوار ظفر و خیابان قلم از مسیرهای مهم شاهین ویلا است که دسترسی این محله را به مناطق دیگر تسهیل می‌کنند. ایستگاه اتوبوس باغستان در مجاورت این محله و در بلوار باغستان واقع است. در بلوار‌های باهنر و ظفر نیز ایستگاه اتوبوس تعبیه شده است. خطوط تاکسیرانی هم در این محله و محله‌های مجاور برای رفت و آمد ساکنان شاهین ویلا وجود دارد.

مراکز تجاری و تفریحی

مجتمع اداری و تجاری مهرگان در سال ۸۹ در منطقه شاهین ویلای کرج تاسیس شده است. این مجتمع با هشت طبقه، شامل پنج طبقه تجاری با ۶۶ واحد و سه طبقه اداری است. یک دلیل پر متقاضی بودن شاهین ویلا وجود شهرک‌های ظفر، شهرک ۳۵۰ متری، شهرک گلها و شهرک یاس است که این تراکم جمعیت نیاز به ساخت واحدهای تجاری و اداری دیگر در این محله را پررنگ می‌کند؛ بنابراین ساخت واحد تجاری در شاهین ویلا می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ملکی پربازده تلقی شود. بوستان پامچال که چند سالی است در شاهین ویلا به بهره‌برداری رسیده است از مکان‌های تفریحی این محدوده است؛ البته تا پیش از جدی گرفته شدن ساخت و ساز در شاهین ویلا این محله بسیار سرسبزتر و با طروات‌تر بوده است. بوستان افرا با مساحتی ۱۰ هزار متر مربعی و پارک میخک از فضاهای سبز دیگر این محله است. پیست موتور کراس و ورزشگاه انقلاب با ظرفیت ۱۵ هزار نفر نیز در شاهین ویلا واقع شده‌اند.

مراکز آموزشی و مذهبی

علاوه بر دانشگاه خوارزمی که مرکز آموزشی شاخص این محله است، دانشکده پردیس فرهنگیان، دبیرستان فنی و حرفه ای حضرت زهرا، مدرسه شیخ مفید و مدرسه سیدالشهدا از مراکز آموزشی شاهین ویلا است. مسجد امام حسین، مسجد چهارده معصوم، مسجد ثامن الائمه و مسجد علی ابن ابیطالب از جمله مراکز مذهبی این محله بوده که در طول سال میزبان شهروندان است.

مراکز درمانی 

بیمارستان فوق تخصصی کوثر که یکی از مهمترین بیمارستان‌های کرج است در شاهین ویلا قرار دارد و به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است. در کنار این بیمارستان، درمانگاه شبانه روزی البرز نیز به ارائه خدمات درمانی می‌پردازد.

قیمت ملک

شاهین ویلا نیز مانند دیگر محله‌های کرج طی دو سال گذشته در شیب تند ساخت و ساز قرار گرفته  و میانگین قیمت مسکن در این محله بالا رفته است. به طور کلی منطقه ۶ کرج که شاهین ویلا هم جزیی از آن محسوب می‌شود در یک سال گذشته رشد ۷۶/۵ قیمت ملک را تجربه کرده است؛ اما با این حال این محدوده در چند ماه گذشته بیشترین تعداد معاملات مسکن را در بین مناطق کرج به خود اختصاص داده است. اگر شما هم به خرید ملک در منطقه ۶ کرج و شاهین ویلا علاقه‌مند هستید، اینجا کلیک کنید.

۲ دیدگاه

  1. فتحی

    ۹ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۹ ق٫ظ

  2. ُسعدی

    ۸ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…