خرید آپارتمان در هنگام ؛ هر آنچه که باید بدانید

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خیابان هنگام از خیابان‌های پرامکانات و البته پرتردد شهر تهران است که در شمال شرقی آن قرار دارد.
خرید آپارتمان در هنگام

بلوار هنگام بلواری طولانی و پرتردد در منطقه چهار شهرداری تهران است. این خیابان که پیش از این به ۴۰ متری زند معروف بوده، از میدان رسالت در جنوب آغاز شده و به بزرگراه شهید بابایی در شمال می‌رسد. دسترسی مثال زدنی این بلوار شمالی جنوبی به خیابان‌ها و مسیرهای مهم و گذر آن از بوستان لویزان دلیلی برای جذب سرمایه‌گذاری ملکی و خرید آپارتمان در هنگام است. اگر شما هم متقاضی ملک در این محدوده هستید در این مطلب با مجله دلتا همراه باشید.

دسترسی به خیابان هنگام

همان طور که گفته شد بلوار یا خیابان هنگام از میدان رسالت شروع شده و تا بزرگراه شهید بابایی امتداد می‌یابد. خیابان هنگام در این فاصله به میدان الغدیر و بلوار دلاوران، خیابان رئیسعلی دلواری (۳۰ متری اول)، خیابان آزادگان، بزرگراه شهید زین‌الدین، بلوار استقلال و میدان هنگام دسترسی مستقیم دارد. از آنجا که در محدوده هنگام خدمات اتوبوسرانی وسیعی ترتیب داده شده؛ شما علاوه بر تردد با خودروی شخصی می‌توانید با استفاده از پایانه اتوبوسرانی میدان رسالت خود را به نقاط مختلف این خیابان برسانید. خط اتوبوس از میدان رسالت به شهرک شهید محلاتی از ابتدا تا انتهای این بلوار ایستگاه دارد. خط دیگر اتوبوس از میدان رسالت به پایانه زین‌الدین در قسمت جنوبی این خیابان دارای ایستگاه است و مسیر آن به فلکه دوم تهرانپارس و میدان رهبر منتهی می‌‌شود. ایستگاه‌های اتوبوس از میدان رسالت تا میدان الغدیر تحت پوشش خط فلکه سوم تهرانپارس_ خیابان مطهری است و شما با این خط می‌توانید به خیابان هنگام برسید. ایستگاه‌های اتوبوس بین چهار راه استقلال و بزرگراه بابایی نیز تحت پوشش خط پایانه علم و صنعت_ شهرک شهید محلاتی است. همچنین اتوبوس‌های خط میدان رسالت_شهرک پارس با عبور از از میدان رسالت تا میدان الغدیر دسترسی شما را به این بلوار امکان‌‌پذیر می‌کنند.

خیابان هنگام خط مترو ندارد، از این رو برای رسیدن به این محدوده ناگزیر هستید از ایستگاه‌های متروی سرسبز، شهید زین‌الدین و نوبنیاد کمک بگیرید و با تاکسی‌های مستقر در اطراف آن‌ها به هنگام بروید.

موقعیت مکانی بلوار هنگام و فرعی‌های اطراف آن به گونه‌ای است که از شرق با محله‌های کالاد، نارمک، شمیران نو، اوقاف، ده نارمک و قاسم آباد در مجاورت است؛ بنابراین سطح دسترسی هنگام به محله‌های دیگر تهران بالا است.

مراکز تفریحی

محله‌های واقع در منطقه ۴ همگی در گذشته باغ های تهران را در خود جای می‌دادند اما با گذر زمان و توسعه زندگی شهری بسیاری از این باغ‌ها از بین رفتند. پارک جنگلی هزار هکتاری لویزان در دهه ۴۰ به منظور جلوگیری از افزایش بافت شهری ساخته شد و اکنون بزرگ‌ترین فضای سبز شهر تهران است و در آن به بلوار هنگام باز می‌شود. بوستان الغدیر در ضلع شمالی میدان رسالت و  در خیابان هنگام قرار گرفته است. شیب این بوستان که برای توان‌یابان طراحی شده است ۵ درصد و مسطح است. فضای بازی برای بچه‌ها، میزهای پینگ‌پنگ و لوازم ورزشی از امکانات این پارک بوده و از معدود پارک‌های پایتخت است که در طراحی آن به میانسالان و معلولان نیز توجه شده است. مجموعه باغ پرندگان در دل پارک جنگلی لویزان محلی طبیعی برای نگهداری پرندگان است. از مجموعه‌های ورزشی این محدوده نیز می‌توان به مجموعه ورزشی و استخر شمیران نو، مجموعه ورزشی هنگام و باشگاه سازمان آب اشاره کرد.

مکان‌های مهم

شهرداری منطقه ۴ تهران در خیابان هنگام و خیابان طاهرخانی قرار دارد. بیمارستان الغدیر در خیابان هنگام میدان الغدیر یکی از بیمارستان‌های خوب تهران است که با هزینه درمانی پایین به درمان بیماران می‌پردازد. هتل شیان نیز یکی از هتل‌های شاخص تهران در این محدوده است که به دلیل مجاورت با پارک جنگلی لویزان و دسترسی مطلوب به بزرگراه‌های امام علی، زین‌الدین و شهید بابایی انتخاب بسیاری از گردشگران طبیعت‌دوست است. اداره مرکزی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و مجتمع تجاری صدف نیز از مراکز مهم واقع در خیابان هنگام است.

هنگام

قیمت ملک

طی سال های گذشته قیمت خانه و آپارتمان در منطقه ۴ نوسان چندانی نداشته، اما تحول بازار مسکن در سال ۹۷، این منطقه را هم مانند دیگر مناطق تهران تحت تاثیر قرار داده است. بافت غالب بلوار هنگام و خیابان‌های اطراف آن با سرعت به سمت نوسازی پیش می‌رود و بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی در یکی دو سال گذشته بر قیمت ساختمان‌ های نو تاثیر گذاشته است. با این حال در برخی مناطق این محدوده خانه‌های ۲۰ و ۲۵ سال ساخت مشاهده می‌شود که قیمت‌های متعادل‌تر و معقول‌تری نسبت به خانه‌های نوساز دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در خیابان هنگام اینجا کلیک کنید.

یک نظر

  1. سعدی

    ۹ دی ۱۳۹۸ در ۱:۵۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…