خرید آپارتمان در میدان پالیزی

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله پالیزی یکی از مناطق پرطرفدار و خوش بافت سهروردی شمالی واقع در منطقه 7 شهرداری تهران است.
خرید آپارتمان در پالیزی

خیابان سهروردی شمالی از خیابان مطهری آغاز می‌شود و به بزرگراه رسالت می‌رسد. خیابان شهید دکتر قندی با نام دیگر پالیزی نیز، خیابان عربعلی را به خیابان شریعتی متصل می‌کند. در محل تقاطع دو خیابان سهروردی شمالی و خیابان قندی، میدان پالیزی قرار دارد. این میدان که در منطقه ۷ شهرداری تهران واقع است به چند دلیل از موقعیت فوق استراتژیک برخوردار است، دلایلی که گزینه خرید آپارتمان در پالیزی را در موتورهای جست‌وجو فعال کرده است.

به گزارش مجله دلتا نگاهی به واحدهای مسکونی و املاک آگهی شده در دفتر مشاوران املاک نشان می‌دهد که حتی جهش قیمت مسکن نیز از تعداد مشتریان خانه‌های سهروردی شمالی و میدان پالیزی کم نکرده و این محله به قول معروف همچنان “برو و بیا”ی خودش را دارد. در این مطلب قصد داریم بگوییم چرا سکونت در میدان پالیزی و خیابان‌های اطراف آن تا این اندازه پرطرفدار است.

دسترسی به میدان پالیزی

با مشاهده محله پالیزی روی نقشه به راحتی متوجه چیدمان منظم و مهندسی‌شده خیابان‌ها و فرعی‌های آن می‌شوید. همان‌طور که گفته شد خیابان شهید قندی یک خیابان شرقی غربی است که از خیابان عربعلی آغاز می‌شود و تا میدان پالیزی و بعد خیابان شریعتی ادامه پیدا می‌کند. اگر با خودروی شخصی در این محدوده قصد تردد دارید، لازم است بدانید که خیابان شهید قندی از خیابان عربعلی تا میدان پالیزی دو طرفه است و ادامه آن تا خیابان شریعتی غرب به شرق و یک طرفه می‌شود. خیابان‌های اطراف خیابان شهید قندی تا قبل از میدان پالیزی زوج و فرد است که خیابان‌های فرد در مسیر غرب به شرق و خیابان‌های زوج در مسیر شرق به غرب این خیابان قرار دارند.

سهروردی شمالی نیز از خیابان مطهری تا قبل از میدان پالیزی دو طرفه است و از این میدان تا بزرگراه رسالت از شمال به جنوب یک طرفه می‌شود. نکته تحسین‌برانگیز در مورد میدان پالیزی این است که این میدان بار ترافیکی قابل توجهی را از سهروردی شمالی به خیابان شریعتی منتقل می‌کند.

از لحاظ حمل و نقل عمومی، سهروردی، قدوسی و بهشتی ایستگاه‌های متروی نزدیک به میدان پالیزی هستند که با تاکسی‌های گذری اطراف این ایستگاه‌ها می‌توانید خود را به این میدان و اطراف آن برسانید. علاوه بر تاکسی، مسیرهای اتوبو‌س اختیاریه_بهشتی در مسیر رفت و سید خندان_ میدان امام خمینی در مسیر برگشت در خیابان شهید قندی نزدیک به میدان پالیزی ایستگاه دارند.

پالیزی

بافت محله پالیزی

بافت غالب این محله، مسکونی است، اما هر چه از فرعی‌های میدان پالیزی و خیابان شهید قندی فاصله گرفته و به سمت خیابان‌های شریعتی، بهشتی و مطهری نزدیک شوید بافت اداری را بیشتر مشاهده خواهید کرد. برای سکونت در محله پالیزی، خیابان‌های ابن یمین، پالیزی، نوبخت و آپادانا گزینه‌های مطلوبی هستند و با یک معاشرت ساده و قدم‌زدن در محدوده  پالیزی نیز درمی‌یابید که ساکنان این محله را عموما قشر متوسط رو به بالا، فرهیخته و فرهنگی تشکیل می‌دهند.

مراکز تفریحی و خرید

به دلیل وجود آبمیوه فروشی‌ها و اغذیه فروشی‌های متنوع مستقر در میدان پالیزی، این میدان به تنهایی یک محدوده تفریحی به حساب می‌آید. اگر درپی یک مرکز تفریحی شاخص هستید ما پاساژ اندیشه را به شما معرفی می‌کنیم، که فضایی مناسب گذران اوقات فراغت را برای ساکنان بومی و غیربومی آن فراهم کرده است. بوستان اندیشه نیز مهم‌ترین فضای سبز محله برای تفریح است. زمین بازی کودکان، زمین بدمینتون و کافه و رستوران در فضای بیش از ۱۰ هزار مترمربع اوقات فراغت شما را پر از طراوت خواهد کرد. قطب‌های فرهنگی سهروردی شمالی یعنی فرهنگ‌سرای اندیشه و کتابخانه اندیشه نیز در همین بوستان قرار دارد.

قیمت ملک

پرمتقاضی بودن واحدهای مسکونی محله پالیزی و خیابان‌های اطراف آن که سهروردی شمالی نیز یکی از آن‌ها است، ریسک سرمایه‌گذاری ملکی شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد؛ بنابراین با خیال راحت ریسک کنید. از آنجا که عرضه ملک در این منطقه هیچ‌گاه بدون خریدار نمی‌ماند و با سکونت در محله پالیزی می‌توان به بزرگراه‌ها و خیابان‌های مهم پایتخت دسترسی داشت قیمت ملک در این محدوده نسبتا بالا بوده و میدان پالیزی در رده گران‌قیمت‌ترین‌های محدوده سهروردی شمالی دسته‌بندی می‌شود. واحدهای نوساز این محدوده تا ۳۴ میلیون تومان هم آگهی شده‌اند که البته این رقم برای خانه‌های چند سال ساخت اندکی کمتر است. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید آپارتمان در پالیزی هستید، به روز ترین قیمت‌ها را از اینجا دریافت کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۸:۲۸ ق٫ظ

    سلام اصفهان انجامیدین

    پاسخ

  2. مسعود

    ۵ اسفند ۱۳۹۸ در ۲:۰۹ ب٫ظ

    جالب بود ممنون

    پاسخ

  3. مسعود

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۱:۱۵ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  4. روزبهانی

    ۷ دی ۱۳۹۸ در ۶:۳۳ ب٫ظ

    سهرودی بورس کابینت ایران

    پاسخ

  5. سعدی

    ۶ دی ۱۳۹۸ در ۰:۲۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…