معرفی ۷ مدل کیف برای موقعیت های مختلف

۷
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کیف یکی از کاربردی ترین لوازمی است که روزانه مورد استفاده قرار می‌دهیم. مدل آن می‌تواند تاثیر زیادی در جذابیتِ ظاهر داشته باشد.
مدل کیف

مدل کیف

کیف یکی از وسایل لازم و محبوب خانم ها و آقایان است، که در اندازه های گوناگونی تولید می‌شود. مدل کیف با توجه به مد روز متغیر و از انعطاف بالایی در طراحی برخوردار است. از این وسیله برای حمل وسایل بزرگ و کوچک مانند کتاب، دسته کلید، لوازم آرایش، گوشی هوشمند و کیف پول کمک گرفته می‌شود. در دوخت کیف ، چرم، کتان، برزنت، پارچه، حصیر و الیاف مصنوعی به کار می‌روند. با توجه به سبک پوشش و سلیقه خود، می‌توانید یکی از انواع مدل ها کیف را انتخاب کنید. در این مطلب مجله دلتا چند مدل کیف را به شما معرفی می‌کنیم.

کیف هوبو

۱. کیف هوبو

کیف هوبو (Hobo)، فرمی هِلالی و ابعاد بزرگی دارد. در ساخت آن معمولا از مواد نرم استفاده می‌شود. از دیگر ویژگی های آن داشتن بندِ بلند و پهن، مناسب قرار گرفتن روی دوش است. این کیف را برای موقعیت های روزمره مانند محل کار یا دانشگاه، و همچنین حمل وسایل بزرگ مانند ظرف غذا، استفاده می‌کنند.

کیف ساتچل

۲. کیف ساتچل

کیف ساتچل (Satchel)، کوچک و مربعی شکل است که با یک زبانه در قسمت جلویی، بسته می‌شود. دارای دو بند که یکی، نازک و بلند است، روی شانه آویزان می‌شود و ارتفاع آن تا کمر می‌رسد. بند دیگر، کوتاه تر است و باعث می‌شود کیف تا آرنج بالا بیاید. این مدل کیف را می‌توانید در دورهمی، مهمانی رسمی و محل کار استفاده کنید.

کیف بولینگ

۳. کیف بولینگ

مدل کیف بولینگ (Bowling) اندازه متوسط و دسته کوتاهی دارد که آن را روی ساق دست نگه می‌دارند. یک بند بلند به طور جدا نیز دارد، که برای قرار گرفتن روی شانه است. البته حالت سفت و حجیم آن برای قرار گرفتن روی شانه زیاد مناسب نیست. فرم بالای کیف، گنبدی شکل است. از آنجا که این کیف شبیه به ساک های حمل توپ بولینگ است، این اسم را برای آن انتخاب کرده اند. مدل کیف بولینگ، مناسب استفاده روزمره، محل کار، دانشگاه و قرار های رسمی است.

کیف ژله ای

۴. کیف ژله ای

اگر می‌خواهید ظاهری جذاب داشته باشید از کیف ژله ای که به یکی از محبوب ترین تِرند های روز دنیا تبدیل شده است استفاده کنید. بدنه این کیف بی رنگ است و محتویات درون آن از بیرون دیده می‌شود. این کیف را می‌توان با تمام رنگ ها و مدل ها ست کرد. برای داشتن چنین کیفی باید نظم خاصی در پر کردن کیف داشته باشید و همه چیز را به طور مرتب درون آن قرار دهید و تا جای ممکن، وسایل اضافی را حذف کنید.

کیف هولوگرام

۵. کیف هولوگرام

استفاده از اکسسوری های هولوگرام (Hologram) روز به روز در حال افزایش است، کیف هولوگرام نیز جذابیت زیادی دارد و در مدل های مختلفی تولید می‌شود. البته در نظر داشته باشید، کیف های خاص که با توجه به نیاز روز طراحی می‌شوند پس از مدت کوتاهی از مد خارج خواهند شد و دیگر قابل استفاده نیستند. اما اگر همچنان آن را دوست دارید، از خرید آن اجتناب نکنید و به سلیقه خود اهمیت دهید.

کیف پول

۶. کیف پول

کیف پول به کیف چنته نیز شناخته می‌شود، همان طور که از نام آن می‌توان حدس زد، برای حمل پول، کارت، بلیت و عکس استفاده می‌شود. ابعاد این کیف، معمولا هم اندازه با جیب لباس و شلوار است. انواع صاف و تاشو دارد و بیش تر مواقع توی کیف دستیِ بزرگ تر قرار داده می‌شود.

کیف کلاچ

۷. کیف کلاچ

کیف کلاچ (Clutch)، یک نوع کیف بدون بند، باریک، انعطاف پذیر، صاف و مستطیلی است که آن را توی دست یا زیر بغل نگه می‌دارند. از این کیف برای حمل اقلام ضروری، در مهمانی، جشن و عروسی استفاده می‌شود. اگرچه فرم مینیمال دارد اما می‌تواند ظاهری شیک و برجسته داشته باشد.

 

شما کدام یک از مدل های کیف را می‌پسندید؟

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۴:۰۵ ب٫ظ

  2. فتحی

    ۵ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۴ ق٫ظ

  4. یوسفی

    ۵ دی ۱۳۹۸ در ۹:۰۴ ق٫ظ

    مفید بود

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۷ دی ۱۳۹۸ در ۲:۱۲ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما با مجله دلتا

      پاسخ

  5. ساناز

    ۴ دی ۱۳۹۸ در ۴:۵۷ ب٫ظ

    کیف کلاچ

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۷ دی ۱۳۹۸ در ۲:۱۳ ب٫ظ

      🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…