ویژه نامه نوروزی مجله دلتا منتشر شد

۰
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ویژه نامه نوروزی مجله دلتا در آستانه فرارسیدن سال نو و آغاز بهار ۱۳۹۷ منتشر شد.

به گزارش مجله دلتا، این ویژه نامه شامل نکات خواندنی و کاربردی با موضوعاتی همچون راهنمای دکوراسیون بهاری منزل، دیدنی های ایران ،سفرهای نوروزی، سوغات شهرهای ایران و مطالب دیگر با موضوع بهار و عید نوروز است.

 در کنار  ویژه نامه مجله دلتا، در ایام نوروز سال ۹۷ با مطالب خواندنی دیگری نیز  در کنار شما همراهان همیشگی دلتا خواهیم بود.

نورورز، نماد اعتدال و  زایندگی

آغاز  نوروز از لحظهٔ اعتدال بهاری است. در دانش ستاره‌شناسی، اعتدال بهاری یا اعتدال بهاری در نیم‌کره شمالی زمین به لحظه‌ای گفته می‌شود که خورشید از صفحه استوای زمین می گذرد و به سوی شمال آسمان می‌رود. این لحظه، لحظه اول برج حمل نامیده می‌شود، و در تقویم هجری خورشیدی با نخستین روز (هرمز روز یا اورمزد روز) از ماه فروردین برابر است.

در کشورهایی مانند ایران و افغانستان که تقویم هجری شمسی به کار برده می‌شود، نوروز، روز آغاز سال نو است. اما در کشورهای آسیای میانه و قفقاز، تقویم میلادی متداول است و نوروز به عنوان آغاز فصل بهار جشن گرفته می‌شود و روز آغاز سال محسوب نمی‌شود.

مجله دلتا پیشاپیش فرا رسیدن نوروز باستانی و  بهار دل انگیز را شادباش گفته و آرزوی سالی پر از تندرستی  و شادکامی را برای همه  ایرانیان دارد.

با کلیک بر روی تصـویر زیـر یا از  اینـجـا می توانید ویژه نامه نوروزی مجله دلتا را ورق بزنید.

ویژه نامه نوروزی مجله دلتا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…