مدل موی کوتاه برای انواع صورت ها

۱۳
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
انواع مدل موی کوتاه را در این بخش ببینید و استایل مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه چهره را برجسته تر نشان می‌دهد و سبکی جسورانه برای خانم ها محسوب می‌شود. علاوه بر این، شستشوی آن نیز راحت است. بسیاری از خانم ها به کوتاه کردن موی خود فکر می‌کنند اما از نتیجه آن مطمئن نیستند، زیرا نگران نتیجه انتخاب خود هستند. زیرا با کوتاه کردن مو باید ماه ها منتظر ماند تا دوباره مو رشد کند و جایی برای پشیمانی نمی‌ماند. نگران نباشید، در این مطلب مجله دلتا بدون در نظر گرفتن جنس مو، چند مدل موی جذاب و به روز را برای شما جمع آوری کرده ایم که با توجه به فرم صورت خود می‌توانید آن ها را انتخاب کنید. با ما همراه شوید.

موی ضخیم

مدل موی کوتاه و ضخیم

اگر موهای شما به طور طبیعی دارای ضخامت بالایی است، بسیار خوش شانس هستید. بسیاری از افراد در سراسر دنیا در تلاش هستند با استفاده از ماسک های مختلف، دارو و روش های دیگر ساقه مو خود را ضخیم کنند. موی ضخیم سنگین تر از انواع نازک است، بنابراین مدل کوتاه تر، راحتی بیش تری نسبت به موهای بلند، به شما خواهد بخشید. هیچ وقت با مشکل کم حجم بودن مو روبرو نخواهید شد. همین مورد باعث می‌شود بتوانید مدل های حجیم را بدون تکیه بر موی مصنوعی و مواد آرایشی انتخاب کنید، و مطمئن باشید همیشه خوش حالت خواهد بود.

بافت مو

بافت مو

انسان ها از راکد ماندن و تغییر نکردن خسته می‌شوند و همیشه خواهان داشتن ظاهری جذاب و جدید هستند. با کوتاه کردن مو، می‌توانید هر روز آن را به مدلی جدید آرایش کنید و ظاهری شیک داشته باشید. دسته های مو را به اندازه مختلف کوتاه کنید تا نمایی لایه ای داشته باشد. اگر وقت کافی برای حالت دادن به موی کوتاه خود ندارید می‌توانید آن را با بافت ریز در قسمت های کناری یا وسط سر حالت دهید تا مدلی منحصر به فرد داشته باشید.

تراشیده

تراشیده

اگر گردن کوتاهی دارید، مدل موی تراشیده را امتحان کنید. موی تراشیده شده سبب می‌شود چهره بیش تر به چشم بیاید و صورت روشن تر دیده شود. برای تراشیدن موی سر می‌توان فقط کنار سر را، از یک یا دو طرف تراشید. همچنین می‌توانید کل سر را بتراشید. این مدل مو هر روز با رشد مو، تغییر می‌کند و برای انواع صورت، از جمله فرم گرد، بیضی و مثلث مناسب است.

چتری

چتری

می‌رسیم به مدل موی چتری؛ مدلِ دوست داشتنیِ همیشگی. اگر صورت بیضی شکل و پیشانی بلندی دارید این مدل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. مو عنصر مهمی در زیبایی ظاهر و سلامت آن برای خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مدل موی چتری روی موی لخت، خود را بهتر نشان می‌دهد. اگر موی فر دارید، همچنان می‌توانید با اتو کشیدنِ چتری، مدلی شیک داشته باشید.

مدل موی کوتاه

موهای فر

موی فر همیشه جذاب بوده است. یکی از راحت ترین روش هایی که می‌توانید به موی خود حالت دهید، فر کردن آن است. موی فر چهره را جوان تر نشان می‌دهد و نگاه را به خود جذب می‌کند. فر کردن مو، باعث می‌شود، حجم موی شما، پُر تر به نظر برسد.

مدل موی کوتاه

موهای نازک

موی نازک نیاز به مراقبت بیش تری دارد و اگر مدل مناسبی انتخاب کنید، حالت بسیار جذابی خواهد داشت. این مو سبک است و احساس خنکی به شما خواهد بخشید. می‌توانید با استفاده از گیره مو و هدبند مدلی جذاب داشته باشید.حتی می‌توانید از رنگ های فانتزی و تکنیک های مد روز مانند آمبره، بالیاژ، مش و … کمک بگیرید. قطعا با دیدن چهره جدید خود، شگفت زده خواهید شد.

هنگام کوتاه کردن مو اول آن را تا روی شانه کوتاه و چند روز صبر کنید، اگر پشیمان نشدید می‌توانید مدلی کوتاه تر در نظر بگیرید. بدون توجه به مُد، مدلی را انتخاب کنید که آن را دوست دارید و حس خوبی به شما می‌دهد. شما کدام مدل را بیش تر می‌پسندید؟

۱۳ دیدگاه

  1. hosseinel

    ۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ

    salam model mo mardane ham bezarid lotfan

    پاسخ

  2. سارا

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در ۱:۱۹ ب٫ظ

    خیلی خوشگله

    پاسخ

  3. نازنین

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۰۳ ب٫ظ

    سلام ، خسته نباشید ، مجله خیلی خوب و پرمحتوایی است ،عالیه ، ممنون .

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۹:۳۸ ب٫ظ

  5. مسعود

    ۲۶ دی ۱۳۹۸ در ۷:۵۰ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  6. مسعود

    ۲۲ دی ۱۳۹۸ در ۵:۵۰ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۴:۰۴ ب٫ظ

  8. شمس

    ۴ دی ۱۳۹۸ در ۳:۵۴ ب٫ظ

    مدل مو کوتاه و ضخیم خیلی خوب بوده است

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۴ دی ۱۳۹۸ در ۴:۳۶ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما با مجله دلتا

      پاسخ

  9. صلابت 09107342074

    ۴ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

  10. فتحی

    ۳ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

    بسیار زیبا

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۳ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ

      مرسی از اینکه با مجله دلتا همراه هستید

      پاسخ

  11. فرهاد کرمی

    ۲ دی ۱۳۹۸ در ۵:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…