خرید خانه در مهرشهر ؛ یک محله با تلفیقی از بهترین‌ها

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهرشهر محله‌ای آرام و مدرن در غرب شهر کرج است و از بزرگترین محله‌های استان البرز به حساب می‌آید.
خرید خانه در مهرشهر

مهرشهر محله آرام و نسبتا لوکس شهر کرج است که در منطقه ۴ و ۱۲ آن قرار دارد. آب و هوای خنک و ییلاقی، بلوارها و باغ‌های سرسبز در کنار آپارتمان‌های نوساز دلیل بالا بودن قیمت خرید خانه در مهرشهر نسبت به دیگر محله‌های کرج است.

تا پیش از آنکه مهرشهر به کرج ملحق شود و صدور مجوز تراکم بیش از دو طبقه، سازندگان را تشویق به ساخت و ساز کند، بافت غالب این محله ویلایی بود، اما حتی اکنون که ساختمان‌های چند طبقه نوساز به جای خانه‌های ویلایی قد علم کرده‌اند، در کوچه‌های عریض این محله خانه‌های ویلایی با معماری خاص قدیمی را خواهید دید. مجله دلتا در محله گردی خود این بار به مهرشهر رفته است. با ما همراه باشید.

مراکز تفریحی

در شمال بلوار شهرداری مهرشهر باغ سیب بزرگ و قدیمی قرار دارد که تعداد زیادی از درختان آن در همان ابتدای  مهرشهر به منظور ایجاد فضای سبز و پاکیزگی هوا کاشته شده اند. این باغ با مساحت ۳۵۰ هکتار یکی از باغ های مهم استان البرز بوده و دارای ۷۰ هزار اصله درخت میوه شامل گلابی، سیب، هلو، گردو و آلو است. این باغ که یکی از جاذبه‌های گردشگری کلان‌شهر کرج به شمار می‌رود از گنجینه‌های ارزشمند ژنتیکی گیاهی و یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های زیست‌محیطی است.

مهرشهر

مراکز خرید مهرشهر

از مهمترین خیابان‌های مهرشهر، بلوار شهرداری است که وجود مغازه‌های متعدد، رستوران‌ها و فست‌فودها، مراکز تجاری و… آن را تبدیل به یکی از خیابان‌های پرتردد این محله کرده است به طوری که  روز به روز بر تعداد مراکز خرید مهرشهر اضافه می‌شود؛ بنابراین مهرشهر از نظر جذب مشتری و گردشگر از موقعیت استراتژیک برخوردار است. یکی از مراکز خرید شاخص مهرشهر، مرکز خرید رویال است. این مجتمع در ۳ طبقه و با ۸۵ واحد تجاری در بلوار مسیح پاکدل قرار دارد. مرکز خرید مبنا در ۲ طبقه و ۵۰ واحد تجاری با ارائه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و همچنین کیف و کفش، با هر بودجه‌ و سلیقه‌ای شما را دست خالی بیرون نخواهد فرستاد. اگر هم متعلق به صنف‌های هنری هستید یا ساز می‌نوازید برای تهیه آلات موسیقی و لوازم هنری می‌توانید به مجتمع تجاری پارس مراجعه کنید.

مراکز درمانی

مراکز درمانی بسیاری در مهرشهر به ارائه خدمات درمانی و پذیرش بیماران می‌پردازند. بیمارستان ثارالله در حسین آباد، بیمارستان ارم در بلوار ارم، کلینیک جامع در فاز ۴ مهرشهر، دی کلینیک تخصصی شهید محمد حاجی زاده در بلوار گلها، درمانگاه میلاد اندیشه در حسین آباد و درمانگاه حسن زاده ابتدای بلوار ارم همگی از مراکز بهداشتی و درمانی مهرشهر به شمار می‎روند و از این بابت مشکلی نخواهید داشت.

دسترسی به مهرشهر

برای رسیدن به مهرشهر باید پس از عبور از خروجی کرج در اتوبان تهران_کرج، به خروجی مهرشهر وارد شد. یکی از ویژگی‌های مثبت معابر و خیابان‌های مهرشهر عریض بودن آن‌ها است. مهمترین بلوار مهرشهر بلوار ارم با طول ۱۲ کیلومتر است. این بلوار در همان ابتدای ورود به محله مهرشهر قرار دارد و از شمال و جنوب این منطقه را به هم وصل کرده است. همچنین شمال این بلوار منطقه ۴ و جنوب آن منطقه ۱۲ شهرداری کرج محسوب می‌شود. بلوار شهرداری یا چهارباندی در شرق بلوار ارم قرار دارد که منظره‌ای مجلل و چشم‌نواز را ایجاد کرده است. بلوار شهرداری که در واقع بخش مرفه نشین مهرشهر محسوب می‎شود بلوار اصلی این منطقه است. خیابان‌های آزادی، ولیعصر، امیرکبیر و… نیز از دیگر خیابان‌های مهم مهرشهر است.نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله ایستگاه گلشهر در خط ۵ متروی تهران است. تاکسی‌ها و اتوبوس‌های مستقر در اطراف متروی گلشهر به سایر محله‌های کرج دسترسی دارند. بنابراین با خرید یا رهن و اجاره خانه در مهرشهر مشکلی بابت دسترسی و رفت و آمد نخواهید داشت.

قیمت ملک

اگرچه ساخت و ساز در مهرشهر با سرعتی باورنکردنی در حال انجام است اما خانه‌های ویلایی و اعیانی قدیمی هنوز دست نخورده باقی مانده‌اند و قیمت برخی از آن‌ها به چند میلیارد تومان می‌رسد. قیمت آپارتمان در مهرشهر را سن بنا، متراژ، موقعیت ملک، نوع ساخت، نوع منطقه و نوع مصالح به کار رفته در ساخت تعیین می‌کند، اما آب‌ و هوای مناسب، نبود طرح ترافیک، مهندسی منحصر به‌ فرد بلوارها و وجود مراکز تجاری، مغازه‌ها و رستوران‌ها قیمت ملک را به خصوص در فازهای یک تا سه مهرشهر بالا نگه داشته است. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در مهرشهر به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای اطلاع از قیمت خرید خانه در محله‌های دیگر کرج “خرید خانه در جهانشهر ؛ محله اصیل کرج” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ در ۶:۱۸ ب٫ظ

  3. فتحی

    ۳ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

    ممنون بابت مطالب

    پاسخ

  4. روزبهانی

    ۳ دی ۱۳۹۸ در ۹:۰۴ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…