قفسه های هندسی گامی در جهت تغییر خانه

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با نصب قفسه های هندسی زیبا خانه تان را زیبا تر کنید.
قفسه های هندسی

 قفسه های هندسی برای نصب در خانه چه مزیت‎هایی دارند؟

چند سالی می شود که قفسه های هندسی در شکل و رنگ های مختلف وارد بازار شده اند و طرفداران بیشماری را نیز برای خود بدست آورده اند که شلف های هندسی یکی از آنهاست. استفاده از این شلف ها هم به زیبایی خانه شما کمک می کند و هم جنبه های کاربردی فراوانی دارد. شما با نصب شلف می توانید دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید و  فضای مناسبی را برای قراردادن وسایل تزئینی و کتابهایتان ایجاد کنید. جنس این شلف ها اغلب از چوب است و دارای مقاومت بالایی هستند.

در این گزارش تصویری از مجله دلتا باهم نگاهی به انواع شلف ها و نوع کاربری آنها در دکوراسیون منزل می اندازیم.

 قفسه های هندسی

کتابخانه

 شلف های هندسی

این قفسه ها تنها بعنوان نگهدارنده کتاب استفاده نمی شوند. بلکه می توانید با نصب خلاقانه آنها در تمام فضای خانه مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق خواب کودکان، سرویس بهداشتی، راهرو ها و سایر ریز فضاهای دیگر از این دستاورد زیبا استفاده کنید و تغییرات زیبایی را در دکوراسیون داخلی منازل خود ایجاد کنید.

قفسه

دکوراسیون داخلی

تغییری نو با شلف های هندسی

همچنین می تواندی با نصب این قفسه های هندسی محل مناسبی را برای نگهداری گل و گیاه خود درست کنید. همانطور که می دانید گل ها تاثیر بسیار زیادی را در شادابی و جذابیت خانه بازی می کنند و این ایده خلاقانه می تواند به زیبایی فضای خانه تان کمک شایانی بکند. پس همین امروز براساس متراژ خانه و دیوار مورد نظر تان برای انتخاب و نصب قفسه هندسی اقدام کنید یا با خرید چند تکه چوب و مقداری رنگ خودتان طرح مورد نظر منطبق بر سلیقه تان را درست کنید و با نصب آن زیبایی را با هنر دست خودتان به اهالی خانه هدیه دهید.

 شلف

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…