دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

خرید آپارتمان در دبستان ؛ محله دنج منطقه ۷

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله دبستان یکی از محله‌های آرام محدوده مرکزی پایتخت است که در ضلع جنوبی پل سید خندان قرار دارد. 
خرید آپارتمان در دبستان

دبستان نام محله‌ای در منطقه ۷ شهرداری تهران است که از شمال به بزرگراه رسالت، از جنوب به خیابان قدوسی، از غرب به خیابان شریعتی و از شرق به بزرگراه صیاد شیرازی می رسد. با توجه به دسترسی این محله به دو بزرگراه‌ تهران، با خرید آپارتمان در دبستان از ترافیک سنگین در امان خواهید بود.

به گزارش مجله دلتا موقعیت جزیره‌ای محله دبستان و دنج و آرام بودن آن، علاوه بر قیمت مناسب ملک دلیل جذب متقاضی به این محله است. محله دبستان، خیابانی به همین نام را در خود جای داده است، خیابانی که اکنون به نام شهید یوسف کابلی شناخته می‌شود به دلیل وجود مدارس فراوان در گذشته به خیابان دبستان شهرت داشته است.

بافت و دسترسی محله دبستان

خیابان دبستان از شمال با فرعی‌هایی مانند کوچه آریان محمودی، کوچه همدانی، کوچه حمیدی و کوچه شیخ شعبانی با ساخت و سازهای متراژ پایین، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. علی‌رغم مشاهده تعداد معدودی دفتر تجاری، عمده بافت این محله مسکونی است. خیابان دبستان یک خیابان فرعی عریض است که به دلیل همین ویژگی ترافیک روانی دارد. محله کابلی یا دبستان با دسترسی عالی به اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی، دسترسی به بازار میوه و تره‌بار، فرعی‌های دنج و آرام، سازه‌های شیک و ایده‌آل مناسب‌ترین منطقه برای سکونت و خرید خانه است.

مراکز تفریحی

یکی از مراکز تفریحی این محله بوستان رسالت است که در شمال بزرگراه و جنب پل سید خندان قرار دارد. این بوستان با مساحت ۱۸ هزار متر مربع در سال ۶۷ تاسیس شده است. کاج، سرو نقره‌ای، چنار، نارون، بلوط، اقاقیا، پیراکانتا، شیرخشت و زبان گنجشک از گونه‌های گیاهی بوستان رسالت است. پارک سنگسر نیز در تقاطع بزرگراه‌های صیاد شیرازی و رسالت در سال ۱۳۶۹ در این محله احداث شده است.

قیمت ملک

محله دبستان را می‌توان کانون بالقوه سرمایه‌گذاری ملکی و ساخت و ساز دانست. از آنجا که کمبود آگهی واحدهای نوساز در این محله مشهود است و در تعداد معاملات این محدوده خلا آپارتمان‌های نوساز حس می‌شود، این منطقه می‌تواند نقطه انتخاب مناسبی برای سازندگان مسکن باشد. با توجه به اینکه مبنای قیمت‌گذاری آپارتمان، قیمت واحدهای نوساز است، آخرین معاملات نوساز در محله دبستان نشان می‌دهد هر متر مربع آپارتمان نوساز در محله دبستان هم‌اکنون در دامنه بین ۱۴ تا ۱۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. این رقم برای واحدهای چند سال ساخت و کلنگی بین ۸ تا ۱۱ میلیون تومان است. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در دبستان و تماس با مشاوران املاک دلتا اینجا کلیک کنید.

۳ دیدگاه

  1. بزرگی

    ۲ دی ۱۳۹۸ در ۷:۳۸ ب٫ظ

    منطقه خوبیه در شرق تهران

    پاسخ

  2. سعدی

    ۱ دی ۱۳۹۸ در ۷:۳۱ ب٫ظ

  3. روزبهانی

    ۱ دی ۱۳۹۸ در ۵:۱۹ ب٫ظ

    قیمت منطقه بالاست وموقعیت خوب

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds