خرید آپارتمان در تهرانسر چقدر تمام می‌شود؟

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تهرانسر یکی از محله‌های مهاجرپذیر غرب تهران و از خوش‌قیمت‌ترین محله‌های پایتخت با امکانات فراوان است.
خرید خانه در تهرانسر

تهرانسر از معدود محله‌های خوش آب و هوای پایتخت، در غرب تهران و در نزدیکی فرودگاه مهرآباد است. عوامل متعددی در سال‌های گذشته به خرید خانه در تهرانسر رونق بخشیده است که قیمت‌های نسبتا عالی خرید یا رهن و اجاره آپارتمان را می‌توان مهمترین عامل دانست. آب و هوای مطلوب و دسترسی آسان به امکانات رفاهی و درمانی و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی نیز نقش مهمی در رشد جمعیت این منطقه داشته‌اند. مجله دلتا اینبار در محله‌گردی خود به سراغ تهرانسر رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به محله تهرانسر

از آنجایی که این محله از شمال به بزرگراه شهید لشکری و شهرک آزادی، از جنوب به بزرگراه فتح، از شرق به فرودگاه مهرآباد و از غرب به بزرگراه آزادگان محدود می‌شود. دسترسی شما با خودروی شخصی به این منطقه نه تنها به آسانی امکان‌پذیر خواهد بود بلکه با این بزرگراه‌ها ترافیک مناطق پرتردد را دور خواهید زد.

محله تهرانسر به ۷ بخش شامل تهرانسر شرقی، تهرانسر غربی، تهرانسر مرکزی، تهرانسر شمالی، شهرک پاسداران، شهرک دریا و باشگاه نفت تقسیم می‌شود. ۴ پایانه اتوبوس و ۱۷۹ ایستگاه و ۱۲۴ اتوبوس برای تهرانسر راه اندازی شده‌ و دسترسی راحت و بدون ترافیک تهرانسر به نقاط مرکزی پایتخت، این منطقه را برای خرید و اجاره خانه گزینه مناسبی کرده است.

از خطوط اتوبوسرانی به سمت تهرانسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهرک شهرداری_پایانه آزادی
  • شهرک دانشگاه_پایانه آزادی
  • پایانه آزادگان_ شهرک فرهنگیان
  • تهرانسر شرقی_ پایانه مترو صادقیه

خطوط تاکسیرانی نیز از چند پایانه از جمله پایانه آزادی به سمت تهرانسر حرکت می‌کنند.

مراکز تفریحی

به دلیل تراکم جمعیت در تهرانسر، پارک‌های کوچک و بزرگ فراوانی را در این محدوده خواهید دید که میزبان ساکنان این محله در اوقات فراغت آن‌ها است. بوستان نرگس با مساحت ۳۲ هزار متر مربع و با امکانات مختلف و یک دریاچه و شهربازی، بزرگترین پارک تفریحی این منطقه است. بوستان بانوان گل ها با قدمت زیاد و درخت‌های تنومند خود، از جاذبه‌های گردشگری این محدوده به حساب می‌آید. مجتمع الماس غرب در چهار طبقه و ۵۰ واحد تجاری دارای شهربازی سرپوشیده برای کودکان و نوجوانان است. نزدیکی این محله به پارک جنگلی چیتگر، دریاچه خلیج فارس و مجتمع “opark” نیز یک فرصت فوق‌العاده برای ساکنان این محله به شمار می‌رود.

تهرانسر

مراکز خرید

اگر درپی محله‌ای با فروشگاه‌ های به اصطلاح خوش‌قیمت هستید، تهرانسر یکی از این محله‌ ها است. سکونت در این محله خیال شما را از بابت دسترسی به مراکز خرید راحت خواهد کرد. مرکز خرید رضا، یک مرکز خرید طلای گسترده در بلوار اصلی تهرانسر است. مجتمع تجاری سینا نیز یک پاساژ و مرکز تجاری است. مجتمع تجاری صدف، پاساژ رحیمیان و مرکز تجاری تهرانسر نیز انتظارات شما را در بخش های مختلف برآورده می‌کنند.

قیمت ملک

از آنجا که بافت غالب تهرانسر بیشتر آپارتمان‌های نوساز است، در نتیجه قیمت خرید خانه در تهرانسر قابل توجه است. تا پیش از جهش قیمت‌ مسکن در تهران میانگین هر متر مربع آپارتمان در این محله زیر پنج میلیون تومان بود، اما اکنون دامنه قیمتی بین ۱۱ تا ۱۵ میلیون تومان است. امکانات متنوع تفریحی، فرهنگی و درمانی و همچنین اجرای طرح مسکن ملی و مسکن مهر، این محله را به یکی از محله‌ های مهاجر پذیر تهران تبدیل کرده است. برای اطلاع از قیمت خرید خانه در تهرانسر و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۳۹۹ در ۸:۳۱ ب٫ظ

  3. سعدی

    ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در ۱:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…