ارائه سرویس استریم بازی آمازون

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استریم به سرویس های پخش هم زمان به صورت آنلاین گفته می‌شود.
استریم بازی آمازون

استریم بازی آمازون

در حالیکه هنوز رسانه های مختلف واکنش های متعددی درباره گوگل استادیا، که امسال رونمایی شد، نشان می‌دادند، آمازون اعلام کرد یک سرویس بازی آنلاین (استریم) را راه اندازی خواهد کرد. شایان ذکر است که استادیا یک سرویس اشتراکی بازی ابری از گوگل روی دستگاه های هوشمند است.
به گزارش مجله دلتا؛ اوایل سال جاری آمازون اعلام کرد روی یک سرویس بازی آنلاین (استریم) مشغول کار و قرار است این سرویس را در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه کند. این شرکت هم چنین اعلام کرد: در تلاش است تا با ناشران در باره برخی موضوعات مذاکره تا پیش از عرضه سرویس، مجموعه ای از چندین بازی را روی سرویس های انتشار، ایجاد کنند.

به نظر می‌رسد سرویس استریم آمازون بر اساس سرویس ابری اجرا می‌شود و با توییچ (Twich) ادغام خواهد شد. توییچ یک پلتفرم پخش آنلاین ویدئو و برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی معرفی شده است. آمازون توییچ را سال ۲۰۱۴ خریداری کرد.

بر اساس آگهی استخدامی که این شرکت منتشر کرده، می‌توان حدس زد آمازون در حال استخدام نیرو برای این بخش است. در این اطلاعیه، آمازون اعلام کرده است: ما اعتقاد داریم تکاملی که زمانی با بازی های آرکید (Arcade) شروع شده، اکنون به سرویس های استریم آنلاین رسیده است. این پیشرفت به آینده ای ختم خواهد شد که در آن همه گیمر ها می‌توانند در بازی شرکت، آن را تولید یا با هم رقابت کنند و در سطحی وسیع با یکدیگر در ارتباط باشند.

بازی آرکید نوعی دستگاه سرگرمی در مکان های عمومی است که با دریافت سکه و اسکناس می‌توان انواع بازی های ویدئویی را روی آن انجام داد.

چنانچه سرویس بازی آنلاین آمازون تا سال آینده از طرف ناشران ناشناسی که قرار است با آمازون همراهی کنند، راه اندازی شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم به زودی بازی های ساخته شده توسط استودیو بازی سازیِ خود این کمپانی نیز به بازار عرضه شود. تاکنون بازی های The Grand ،New World و بازی ارباب حلقه ها که یک بازی نقش آفرینی بر خط چند نفره گسترده (MMORPG) است، وارد چرخه تولید شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…