محدودیت های جدید اینستاگرام برای اینفلوئنسرها

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازاریابی تاثیرگذار با نام اینفلوئنسر مارکتینگ روز به روز در حال افزایش و نیازمند تبیین چهارچوب هایی است تا از انحراف مسیر این تجارت جلوگیری به عمل آید.
محدودیت های جدید اینستاگرام

محدودیت های جدید اینستاگرام

فیس بوک، صاحب امتیاز اینستاگرام، امروز اعلام کرده است: در مورد محتوایی که بازاریابانِ تاثیرگذار (اینفلوئنسر) منتشر می‌کنند با اعمال محدودیت های جدید اینستاگرام سختگیر تر عمل خواهد کرد. تاکید این شرکت بیش تر روی موارد خاصی از جمله تبلیغ سیگار الکتریکی (ویپ)، سیگار و اسلحه است. این اولین باری است که اینستاگرام محدودیت برای حوزه کاری اینفلوئنسر و اسپانسرها ایجاد کرده است.

به گزارش مجله دلتا؛ اینفلوئنسر کسی است که با تولید محتوای جذاب و تاثیرگذار شخص ثالث را به محصول یا خدماتی خاص آگاه می‌کند. نکته قابل توجه اینجاست که حتی پیش از اعلام ایجاد محدودیت روی عملکرد کاربران اینستاگرام نیز، تبلیغاتی که گزینه های مذکور را در برمی‌گرفتند از صفحات برندها و همچنین اینفلوئنسرها پاک می‌شدند یا اجازه انتشار به آن ها داده نمی‌شد. اگرچه تاکنون فیس بوک هیچ وقت جلوی انجام معاملات بین تولیدکنندگان و بازاریابان برای تبلیغ این محصولات را نگرفته است.

طبق اعلامیه اینستاگرام، این قوانین جدید مانند اهرم فشاری روی اینفلوئنسرها برای بهبود فعالیت های تبلیغاتی آن ها در تعامل با صاحبان محصولات و خدمات است. این شرکت، همچنین به روز رسانی های جدیدِ ابزار “Brand Collab” را ارائه داده که برای عده ای از اینفلوئنسرها در دسترس است. با این ابزار، بازاریابان به بخش تحلیلی برای آنالیز داده ها دسترسی دارند. این بخش، دربردارنده اطلاعات مفیدی است که موثر بودن معاملات برندها و چگونگی عملکرد اسپانسرها را مشخص می‌کند.

از اوایل سال کنونی میلادی، اینستاگرام دسترسی به پست هایی که کاهش وزن و جراحی زیبایی را ترویج می‌دادند برای افراد زیر ۱۸ سال محدود کرده است. این شرکت شروع به حذف پست هایی کرده است که بازاریابان مدعی شده اند آن محصولات، تاثیراتی معجزه آسا دارند و برای آن ها کد تخفیف ارائه داده اند.

علاوه بر این، قرار است اینستاگرام محدودیت های ویژه ای تعریف کند برای محتواهایی که مصرف نوشیدنی های الکلی و مکمل های غذایی را تشویق می‌کنند. اما هنوز چهارچوب های این قانون را مشخص نکرده است. قوانین و به روزرسانی های جدید تا چند هفته آینده اجرا می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…