کت تک در استایل مردانه

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کت تک یکی از لباس‌هایی است که تعدادی از آن همیشه در کمد اکثر آقایان است و از اجزای جدانشدنی استایل مردانه به شمار می‌رود.
کت تک
کت تک بیشتر برای تیپ‌های اسپرت به کار می‌رود و می‌توانید در مکان‌ها و مناسبت‌های بسیاری از آن استفاده کنید. با پوشیدن کت تک و پیراهن و شلوار، احساس راحت‌تری نسبت به پوشیدن کت و شلوار رسمی خواهید داشت. کت تک را می‌توانید به راحتی با تیشرت و شلوار جین و انواع کفش اسپرت بپوشید و از هیچ اکسسوری رسمی استفاده نکنید.
اگر شما هم از طرفداران کت تک هستید و این لباس در شرایط مختلف یکی از اولویت‌های شما است، با مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید تا با اصول پوشیدن این لباس مردانه آشنا شوید.

کت تک مردانه

استایل نیمه رسمی

برای داشتن تیپ نیمه رسمی و شیک، کت تک مردانه با یک شلوار تک متفاوت گزینه بسیار خوبی است. برای اینکه استایلی نیمه رسمی داشته باشید، کت تک را با شلواری که رنگ آن با رنگ کت متفاوت است، ست کنید. در این ترکیب می‌توانید هم از تیشرت و هم از پیراهن استفاده کنید. از دیگر ست‌های نیمه رسمی، ترکیبی از کت و شلوار ساده یک رنگ با یک تیشرت مردانه است. این ترکیب بسیار ساده و راحت و مناسب قرارهای کاری و دوستانه است.

کت تک و تیشرت

یقه تیشرت‌‌ها گرد یا هفت و پولوشرت‌‌ها یقه ایستاده و رسمی‌‌تر دارد. برای ست کردن کت و تیشرت فرم یقه را در نظر بگیرید. فرم یقه تیشرت با یقه کت باید همخوانی داشته و به هم بیاید. معمولا تیشرت یقه هفت سن را کمتر و گردن را کشیده‌تر نشان می‌دهد. از این‌رو این تیشرت‌ها مناسب افرادی است که گردن کوتاهی دارند.

کفش مناسب

کت تک را با انواع کفش اسپرت، کفش کتانی یا حتی صندل مردانه می‌توان ست کرد، بدون آنکه نگران نتیجه بود. اگر کت را با شلوار جین می‌پوشید، از نیم بوت و کفش کتانی استفاده کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید.

کت مردانه

استایل کژوال

استایل کژوال استایلی روزمره و معمولا ترکیب کت تک و شلوار جین با تیشرت یا پیراهن است. این تیپ که بسیار شیک است، طرفداران زیادی دارد و به هر سنی می‌آید. همچنین از این ترکیب در موقعیت‌های زیادی می‌توان استفاده کرد.

استایل ویژه محیط کار

ترکیب پیراهن، کت تک و شلوار جین یکی دیگر از ست‌هایی است که می‌توانید ایجاد کنید. اگر در اداره دولتی کار نمی‌کنید، این ست برای محیط کار مناسب است. کت ساده با پیراهن چهارخانه و شلوار جین یک ترکیب اسمارت و شیک و جوان پسند ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید در این ترکیب به جای شلوار جین، از انواع شلوار اسپرت و کتان در رنگ های متنوع استفاده کنید. این استایل در عین راحتی، حالتی نیمه رسمی دارد و برای قرارهای کاری و شرکت در سمینارها گزینه مناسبی است.

 

کت تک و کیف مناسب

انتخاب کیف مناسب

در گذشته آقایان کمتر از کیف استفاده می‌کردند، اما امروزه داشتن یک کیف مهندسی بزرگ، یک کیف دستی کوچک مانند کیف پاسپورت، یک کیف اداری یا یک کیف مدل پستچی برای استایل‌های متفاوت لازم است. البته بهتر است به این نکته توجه کنید که هر کدام از این کیف‌ها را با چه ترکیبی از لباس‌ها ست کنید.
تکلیف کیف مهندسی که معلوم است؛ این مدل به استایل و کت و شلوار رسمی می‌آید.
کیف پستچی را با کت تک، شلوار جین و تیشرت یا پیراهن و کیف دستی را با کت و شلوار و تیشرت، در دست بگیرید و ست کنید.
دقت کنید هیچ وقت در یک مهمانی مجلسی که کت و شلوار رسمی و پیراهن پوشیده‌اید، سراغ کیف دستی نروید.
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع ترکیب رنگ “بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه” را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ق٫ظ

  2. ثامن

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۹ ق٫ظ

  3. شمس

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

    بسیار جالب و خوب بوده است و رعایت ست لباس در مهمانی های ساده ورسمی خیلی خوب است

    پاسخ

  4. یوسفی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۰۲ ق٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  5. سعدی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸ در ۷:۰۵ ق٫ظ

  6. روزبهانی

    ۲۷ آذر ۱۳۹۸ در ۶:۰۲ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…