نسیم نـوروز در دلتا

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نوروز در راه است. آخرین برگ های کتاب سال ۹۶ را هم ورق می زنیم. سالی همچون سال های پیش؛ سرشار از امیدها و نا امیدی ها، غم ها و شادی ها، کامیابی و ناکامی ها.

در روزهایی که بهار سرخوشانه  از راه می رسد و رقص کنان به همه ذرات عالم سلام می دهد همچنان شاکریم و امیدوار به روزهای بهتر! سر که بچرخانی، در هر کوچه و خیابان شهر، رگی و رنگی از بهار می بینی. در شوق پسربچه ای که به رقص ماهی های قرمز پشت شیشه مغازه خیره شده و می خواهد بهترین  انتخاب دنیا را داشته باشد. در لبخند دختربچه ای که از پنجره ماشین سرک کشیده و رقص حاجی فیروز دایره به دست را به تماشا نشسته. در صف های شلوغ خرید لباس عید و بعدتر سبزه، سمنو و ماهی شب عید. سروصدای بساطی های کنار خیابان  که گلدان های سنبل و  نرگس های دسته شده و هفت سین های رنگ به رنگشان، آمدن بهار را نوید می دهد. برگ های عجولی که منتظر تقویم نمانده و چندروزی است که سرشاخه چنارها و شمشادها را از رنگ تیره زمستان، به سبز تند و  سرحال بهار تغییر داده اند.

Deltabahari 2 نسیم نـوروز در دلتا

هر سال با امید دیدن این روزهاست که ترانه «فرهاد» را زیر لب زمزمه می کنیم که: «با اینا زمستونو سر می کنم، با اینا خستگیمو در می کنم». با ذوق چیدن هفت سین، با خاطره اسکناس های تانخورده لای قرآن، پوشیدن لباس عید و دیدار مادربزرگ و پدر بزرگ. نوروز نه یک رویداد تقویمی که واقعه ای خاطره انگیز است. تنوعی در گردش روزگار و فرصتی برای فرار از روزمرگی های ملال آور!

 «دفتر مرکزی دلتا» امسال هم مانند سال های گذشته با تلاش خانم «کبودین» همکار با ذوق واحد تبلیغات و همیاری سرکار خانم محمودی به استقبال نوروز رفته است. سفره هفت سینی که در ورودی مجموعه چیده شده، هم یادآور روزهای رفته و تلاش برای بهتر شدن است و هم نوید فرارسیدن نوروز باستانی را می دهد.

هر «سین» این سفره می تواند دلگرممان کند به برکت و فراوانی در سال ۹۷، به تندرستی و شادکامی همه ایرانیان، به موفقیت های بیشتر برای مجموعه املاک دلتا و کارکنان آن و سرانجام  آرامشی که در سایه عنایت خداوند در کنار خانواده و دوستان خواهیم داشت.

این گزارش کوتاه، آغازی است برای مطالب ویژه مجله دلتا در نوروز سال ۱۳۹۷که ان شاالله تا پایان تعطیلات نوروزی در موضوعات گوناگون  منتشر خواهد شد. نوروزتان پیشاپیش مبارک! با ما همراه باشید.

Noroz e Delta نسیم نـوروز در دلتا

 

Haftsin delta 1 نسیم نـوروز در دلتا

 

haftsin delta 2 نسیم نـوروز در دلتا

 

Haftsin 3 نسیم نـوروز در دلتا

 

Delta bahari نسیم نـوروز در دلتا

 

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در ۳:۲۳ ب٫ظ

    عیدتون مبارک!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…