خوش‌تیپ باشید حتی اگر قد کوتاهید!

۶
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خوش تیپ بودن ربطی به سن و سال و قد و ... ندارد. بعضی‌ها ذاتا خوش تیپ هستند.
خوش تیپی خانم های قد کوتاه

خانم‌های کوتاه قد مایلند طوری لباس بپوشند که کشیده و خوش اندام به نظر برسند و در چشم مخاطب بلند‌تر دیده شوند. اگر شما قد کوتاهی دارید، در ادامه با مطلب « اصول خوش تیپی خانم های قد کوتاه » مجله دلتا همراه باشید.

انتخاب کفش

حتما در مهمانی‌ها از کفش‌ پاشنه بلند استفاده کنید. البته باید مراقب باشید این کار آسیبی به کمر و زانو نرساند. چون برخی افراد نمی‌توانند به راحتی کفش پاشنه بلند بپوشند. حتی سعی کنید در محل کار یا مکان‌های عمومی هم از کفش با پاشنه‌ ۳ تا ۷ سانت استفاده کنید.

رنگ و مدل لباس

از لباس‌‌هایی که طرح‌‌های افقی دارند استفاده نکنید. این مدل لباس‌ها قد را کوتاه‌تر و اندام را درشت‌تر نشان می‌دهند. همچنین لباس‌های سرتاپا یک رنگ را برای ست لباس خود انتخاب کنید. استفاده از لباس‌ با طرح‌‌های عمودی و سرتاپا یک رنگ، قد را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

کیف و اکسسوری

هیچ وقت کیف دستی با بند بلند را روی دوش نیندازید. کیف‌هایی با بند بلند، مناسب افراد قد بلند است و باعث می‌شود افراد کوتاه قد، کوتاه‌تر به نظر بیایند. انتخاب کیف‌های کوچک یا متوسط از اصول خوش تیپی خانم های قد کوتاه است.

گردنبند و گوشواره‌های ریز و کوتاه انتخاب کنید. معمولاً زنان کوتاه قد گردن بلندی ندارند و از این رو استفاده از گوشواره‌های بلند مناسب نیست. همچنین استفاده از گردنبند‌های بلند باعث می‌شود اندام کوتاه‌تر نشان داده شود.

اگر اهل بستن کمربند هستید و از آن استفاده می‌کنید، کمربند نازک انتخاب کنید. کمربند‌های پهن قد را کوتاه‌تر و اندام را پهن‌تر نشان می‌دهند، در صورتی که کمربند‌‌های نازک ظرافت خاصی به اندام می‌دهند.

خوش تیپی خانم های قد کوتاه اکسسوری

شال و روسری

از شال‌های خیلی بلند یا روسری‌های بزرگ استفاده نکنید. چون این دسته از شال و روسری قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد و نظر بیننده را به خود جلب می‌کند. همچنین شال یا روسری را خیلی آویزان نکنید. چون از لحاظ بصری روی قد تأثیر دارد و آن را کوتاه نشان می‌دهد. انتخاب شال و روسری با سایز متوسط یا کوچک، بهترین گزینه است.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر مطلب  «با زمستان هم‌رنگ شوید!» را در مجله مد مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۳۹۹ در ۷:۵۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۳۹۹ در ۷:۵۱ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  6. مسعود

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ در ۷:۰۲ ب٫ظ

    جالب بود ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…