خرید خانه در افسریه ؛ محله سرزنده تهران

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله افسریه محله‌ای با بافت منظم و کانون کاربری تجاری در جنوب شرق تهران است که به لحاظ دسترسی به امکانات، موقعیت مطلوبی دارد.
خرید خانه در افسریه

محله افسریه از محله‌های نسبتا قدیمی جنوب شرق تهران است که بخش زیادی از مساحت آن در محدوده منطقه ۱۵ شهرداری تهران قرار می‌گیرد. این محله از غرب به بزرگراه بسیج، از جنوب به شهرک والفجر، از شمال به خیابان شهید رحیمی و از شرق به شهرک قصر فیروزه منتهی می‌شود. با توجه به امکاناتی که در این محله وجود دارد، خرید خانه در افسریه برای شما یک امتیاز خواهد بود.

به گزارش مجله دلتا علاوه بر قیمت نسبتا مناسب واحدهای مسکونی که محله افسریه از آن برخوردار است، ساخت و ساز بالا و وجود آپارتمان‌های نوساز پرتعداد در این محله از نقاط شاخص بازار مسکن این محدوده محسوب می‌شود. وجود شهرک مسکونی نظامی قصر فیروزه در اطراف این محله نیز ضریب امنیت افسریه را بسیار بالا برده است.

مراکز تفریحی  

پارک آبی آزادگان اولین و تنها پارک آبی روباز ، شهربازی بسیج با مساحت ۱۳۳ هزار متر مربع و پوشش گیاهی متنوع از فضاهای سبز و مراکز تفریحی این محله است. پارک فجر نیز با کتابخانه، زمین بازی و زمین اسکیت ساکنان این محله را از رفتن به محله‌های دیگر برای تفریح بی‌نیاز می‌کند. همچنین بوستان‌های زیتون، فرهاد و آفتاب در همین محدوده میزبان اوقات خوش شما هستند.

شهربازی بسیج

امکانات ورزشی

خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در افسریه خیال خانواده‌ها را از نظر دسترسی به امکانات تفریحی و ورزشی آسوده ساخته است. از لحاظ سرانه ورزشی، ورزشگاه ۳۰ هزار نفری تختی، پنجمین ورزشگاه بزرگ ایران یکی از مراکز شاخص محله افسریه است. وجود پیست اسکی، اسکیت و باشگاه سوارکاری امکان تجربه اوقات فراغت سالم و مفرح را برای فرزندان شما به وجود می‌آورد. مجموعه ورزشی الزهرا سالن ورزشی مخصوص بانوان است که در پارک فجر قرار دارد و پذیرای بانوان علاقه‌مند به ورزش است. مجموعه ورزشی شهدای افسریه و سالن ورزشی مدیریت بحران نیز از جمله باشگاه‌های خوب ورزشی افسریه هستند.

مراکز خرید افسریه

  • مجتمع تجاری زیتون
  • مرکز خرید خورشید
  • پاساژ مروارید

در کنار این مراکز خرید فراموش نکنید که خیابان ۲۰ متری افسریه خود به تنهایی یک مرکز خرید شاخص این محله است که مغازه‌های بسیار با کالاهای متنوعی دارد.

بافت و دسترسی محله افسریه

سه خیابان اصلی شمالی جنوبی با نام‌های ۱۵ متری اول، ۱۵ متری دوم و ۱۵ متری سوم و نیز یک خیابان شرقی غربی با نام ۲۰ متری افسریه این محله را تشکیل می‌دهد. از خیابان ۱ تا ۲۰ متری افسریه (افسریه جنوبی یا پایین) و از خیابان ۳۰ تا خیابان (۴۵ افسریه شمالی یا بالا) و کل محله در محدوده شهرداری منطقه ۱۵ تهران است. این محله از محله‌هایی در تهران است که از سیستم کدینگ در نام‌گذاری خیابان‌ها استفاده کرده، به طوری که هر فرد غریبه به راحتی به مقصد خود در این محله می‌رسد. برای دسترسی به این محله می‌توانید از ایستگاه‌های مترو نیروی هوایی و بسیج استفاده کنید. تاکسی و اتوبوس نیز در اطراف این ایستگاه‌ها مستقر هستند.

قیمت ملک

در تقسیم‌بندی‌ افسریه، این محله را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌کنند که البته اختلاف قیمت ملکی چندانی میان این دو قسمت وجود ندارد. خانه‌های افسریه شمالی با قیمت اندکی بالاتر عرضه می‌شوند. قیمت مناسب و عقلانی، وفور ساخت و ساز و وجود آپارتمان‌های نوساز و همچنین وجود خانه‌های قدیمی و بزرگ‌متراژ از نکات شاخص بازار مسکن افسریه است که سرمایه‌گذاری در این محله را نویدبخش جلوه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت خرید خانه در افسریه و سایر محله‌های تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۳۹۹ در ۸:۲۶ ب٫ظ

  2. فتحی

    ۲۷ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۳۱ ق٫ظ

  3. یوسفی

    ۲۷ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۲۳ ق٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

  4. روزبهانی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۸ در ۷:۴۷ ب٫ظ

    منطقه بسیار شلوغ وقیمت مسکن بی رویه افزایش داشته

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…