گلکسی نوت ۱۰ لایت با قابلیت ردیابی قلم

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گلکسی نوت 10 لایت، ارزان تر از هم خانواده های خود به زودی رونمایی خواهد شد.
گلکسی نوت 10 لایت

گلکسی نوت ۱۰ لایت

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی نوت ۱۰ لایت در سال جدید است. ارزیابی ها نشان می‌دهد نسخه جدید، از سایر دستگاه های سری گلکسی نوت ۱۰ ارزان تر خواهد بود. با توجه به خبرهایی که شرکت سامسونگ منتشر کرده است، می‌دانیم این اولین دستگاه سازگار با بلوتوث ۵.۱ از این کمپانی خواهد بود. این به معنای افزودن قابلیت موقعیت یابی به قلم S-Pen است.

به گزارش مجله دلتا؛ در طول چند هفته گذشته شرکت سامسونگ وجود بلوتوث ۵.۰ را برای گلکسی اس ۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت تصدیق کرده است. اما به نظر می‌رسد سامسونگ دوباره درپی پیشرفت های دیگری بوده و تاییدیه بلوتوث نسخه ۵.۱ را برای نوت ۱۰ لایت گرفته است. در این صورت این اولین دستگاه سامسونگ خواهد بود که مجهز به بلوتوث ۵.۱ شده است. نکته جالب این است که با ارتقا بلوتوث ۵.۰ به ورژن ۵.۱ امکان افزودن قابلیت ردیابی به قلم S-Pen ممکن خواهد شد. به بیانی دیگر نوت ۱۰ لایت اولین نوتی است که می‌تواند مکانِ دقیق قلم S-Pen خود را هر کجا که باشد، اطلاع دهد.

سامسونگ

گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس، دارای قلم هایی است که می‌تواند حرکت را تشخیص دهد. اما اگر فاصله آن تا صفحه نمایشگر، بیش از چند سانتی متر شود دستگاه راهی برای پیدا کردن موقعیت آن ندارد. در حالیکه امکان تشخیص حرکت، ویژگی سرگرم کننده ای محسوب می‌شود، اضافه شدن امکان ردیابی، بُعد جدیدی از عملکرد قلم S-pen به وجود خواهد آورد. بی شک در پی این تغییر، ویژگی های بسیار زیادی به دستگاه های نسل بعدیِ سامسونگ اضافه خواهد شد.

اگرچه سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که آیا این قابلیت روی قلمِ نوت ۱۰ خواهد بود یا خیر. با این حال، دریافت مجوز نشان می‌دهد آن ها به توانایی جدیدی دست یافتند که در دستگاه های چندین نسل پیشینِ سامسونگ وجود نداشت. باید تا زمان عرضه گلکسی نوت ۱۰، یعنی ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی منتظر بمانیم تا دریابیم این دستگاه چه نسخه ای از بلوتوث را پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این دستگاه حدود ۶۰۰ یورو قیمت گذاری شده است. گرچه قیمت پایینی ندارد اما همچنان از سایر مدل های نوت ۱۰ ارزان تر است.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۵ ق٫ظ

  2. یوسفی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۶ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…