خرید آپارتمان در اشرفی اصفهانی

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله اشرفی اصفهانی ، کانون آپارتمان در غرب تهران است که به دلیل دسترسی مناسب به امکانات و خدمات متنوع در اولویت خرید و رهن و اجاره متقاضیان آپارتمان قرار دارد.
خرید آپارتمان در اشرفی اصفهانی

محله اشرفی اصفهانی را می‌توان کانون آپارتمان در غرب تهران دانست. این محله از جنوب با میدان نور، از شمال با محله شهران، از شرق با محله پونک در مجاورت است و از غرب نیز به اتوبان تهران-کرج محدود می شود. مطمئنا با چنین دسترسی‌هایی، متقاضیان خرید آپارتمان در اشرفی اصفهانی قدرت انتخاب گسترده‌ای خواهند داشت.

بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع در همین محله، یکی از مسیرهای کلیدی غرب پایتخت است که از فلکه دوم صادقیه آغاز می‌شود و به محله سیمون بولیوار (چهاردیواری سابق) و ابتدای جاده فرحزاد می‌رسد. این بزرگراه در مسیر جنوب به شمال خود بزرگراه جلال آل‌احمد، خیابان عرب‌حسینی، بلوار مرزداران، بزرگراه رسالت، بزرگراه همت و بزرگراه نیایش را قطع می‌کند.

اشرفی اصفهانی در گذشته

اشرفی اصفهانی یک بزرگراه نوپا است. در گذشته به جای این بزرگراه، جاده‌ی قدیم باغ فیض واقع در شمال غرب تهران بوده است. با افزایش جمعیت و افزایش حجم ترافیک این بزرگراه برای کاهش بار ترافیکی ساخته شد.

دسترسی های بزرگراه اشرفی اصفهانی

بزرگراه اشرفی اصفهانی با مسافت ۶.۳ کیلومتر در طول مسیر خود از خیابان سازمان آب، تقاطع بلوار مرزداران، زیرگذر بزرگراه حکیم، چهارراه باغ فیض، زیرگذر بزرگراه همت، میدان پونک و پل بزرگراه نیایش می‌گذرد. خط ۱۰ اتوبوس‌های تندرو در حاشیه‌ی بزرگراه وظیفه حمل و نقل این محدوده را بر عهده دارند. وجود ایستگاه مترو صادقیه نیز رفت‌و‌آمد به این محدوده  آسان‌تر کرده است.

مراکز تفریحی

بوستان نهج‌البلاغه در ۳۵ هکتار با شهربازی، سینمای روباز، پیست دوچرخه سواری، راپل هوایی، آمفی‌تئاتر و … یکی از جاذبه‌های قدرتمند گردشگری در این محدوده و در شهر تهران است که حدود ۱۰ سال پیش اولین فاز آن بهره‌برداری رسید. بوستان‌های اشرفی اصفهانی، استقلال، شکوفه‌های انقلاب، میخک و صبا نیز از مراکز تفریحی اشرفی اصفهانی است که می‌توانید اوقات فراغت خود را با خانواده و دوستان در آن سپری کنید. بوستان نیایش نیز که با مساحت ۱۰ هکتار در میدان نیایش قرار دارد پوشش گیاهی متنوعی داشته و در آن درخت های چنار، بید مجنون، گردو، اقاقیا، ارغوان و … کاشته شده است.

اشرفی اصفهانی

مراکز خرید

کمتر کسی است که غرب‌نشین باشد و مجتمع بوستان را نشناسد. این مجتمع در شمال غرب میدان پونک قرار دارد. مجتمع بوستان تقریبا ۱۰۰۰ واحد تجاری و اداری دارد و در معماری نمای آن از شکل دایره استفاده شده است. تهرانی‌ها، اشرفی اصفهانی را با مرکز خرید تیراژه و سرزمین عجایب می‌شناسند. مرکز خرید تیراژه واقع در چهارراه باغ فیض دارای سه طبقه تجاری، یک طبقه شهربازی، یک طبقه نمایشگاه بزرگ مبلمان و صنایع چوبی و سه طبقه پارکینگ است. معروف ترین واحد تیراژه، شهربازی سرزمین عجایب است.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع از قیمت خرید خانه در محله‌های تهران “خرید آپارتمان در شهران” را مطالعه کنید.

قیمت ملک

همان‌طور که گفته شد وفور واحدهای مسکونی آپارتمانی در اشرفی اصفهانی ، امری شاخص در بازار مسکن این محدوده تلقی می‌شود، اما حتی بافت مسکونی و تجاری گسترده اشرفی اصفهانی هیچ تراکم جمعیتی در این منطقه ایجاد نکرده است؛ بنابراین می‌توان گفت با خرید آپارتمان در اشرفی اصفهانی شما علاوه بر دسترسی متمایز به امکانات متنوع، اوقات آرامی را به دور از هیاهو خواهید داشت.

نرخ خرید خانه در این محله از متری ۱۶ میلیون تومان شروع شده و به ۲۳ میلیون تومان می‌رسد. البته این ارقام بسته به سال ساخت ساختمان و همچنین متراژ و موقعیت آپارتمان می‌تواند کمتر و بیشتر شود، اما از نوسان چندانی برخوردار نیست. برای اطلاع از قیمت خرید خانه در اشرفی اصفهانی و دیگر محله‌های تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع از قیمت خرید خانه در دیگر محله‌های تهران ” خرید آپارتمان در رسالت” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۳۹۹ در ۸:۲۲ ب٫ظ

  3. بزرگی

    ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۷ ق٫ظ

    مفید و کاربردی بود

    پاسخ

  4. فتحی

    ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۰۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…