بازار خرید و فروش آپارتمان های نوساز؛ گران اما همراه با تخفیف

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
10 2 بازار خرید و فروش آپارتمان های نوساز؛ گران اما همراه با تخفیف

با وجود هشدار واسطه های ملکی به فروشندگان و سازندگان در مورد میزان کشش قیمتی آپارتمان‌های نوساز، در خصوص خرید و فروش آپارتمان های نوساز باید گفت که قیمت‌ گذاری این گروه از آپارتمان‌ها همچنان بالاتر ازنرخ معاملات پیش ازتابستان است.

کارشناسان بازارمسکن می گویند: رشد یک رقمی قیمت مسکن درسال ۹۶که به تدریج ودرچند ماه اخیر دربازارصورت گرفت، ناشی ازافزایش قیمت درگروه نوسازها بوده است و آپارتمان‌های میانسال و کهنه ‌سازسهمی بسیارناچیز در این افزایش قیمت داشته ‌اند.

نگاهی به قیمت‌ های پیشنهادی آپارتمان‌ های نوساز و کلید نخورده این گفته را تایید می‌کند که مالکان و سازندگان این گروه از آپارتمان‌ها خواهان افزایش قیمت بیش ازنرخ تورم هستند اما بازار کشش آن را ندارد و کسانی که فروشنده واقعی هستند، ناگزیر باید هنگام معامله تخفیف بدهند.

این وضع در مورد املاک تا پنج ‌سال ساخت نیزصدق می کند وبه ‌طور کلی نوسازهای بازار مسکن اغلب به قیمت‌ های دوراز انتظارمتقاضیان خرید عرضه شده ‌اند.

با وجود این ازآنجاکه درسال‌های اخیر همواره آپارتمان‌های نوسازتا پنج‌سال ساخت بیشترین متقاضی خرید دربازار مسکن را داشته اند، فروشندگان و سازندگان با آگاهی ازمطلوب بودن ملک خود نزد خریداران ، همچنان برافزایش قیمت ‌ها اصرار دارند، هر چند فروشندگان واقعی در نهایت ناچاربه تخفیف می شوند تا بتوانند آپارتمان خود را در بازارنسبتا پرجنب‌ وجوش تابستانی بفروشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…