معماری استودیو دیار ؛طراحی خیره کننده

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سالهاست که معماری مدرن جایگاه بسیاری مناسبی را در میان ساختمان ها و ساخت سازهای ایرانی پیدا کرده است.
معماری استودیو دیار

معماری استودیو دیار نمونه ای از معماری مدرن است.یکی از برجسته ترین هنر ایرانیان از گذشته دور تاکنون معماری و طراحی های خلاقانه دراین عرصه بوده است. هنری که از تلفیق ذوقی لطیف با مهارتی ناب در به کارگیری گچ و سیمان و آجر توانسته است تا زیبایی های بی بدیلی را بیافریند. این هنر زیبای ایرانی در گذشته ها معطوف به داخل و درون گرا بود که با استفاده از گچبری ها، آجرچینی ها، آینه کاری ها و ساخت فضاهایی چون هشتی و ایوان و…تجلی گر ذوق هنرمند معمارایرانی بود.

اکنون نیز به رغم گذشت سالهای بسیار با رشد و توسعه روز افزون هنر صنعت معماری شاهد طراحی های بی نظیری در این حوزه هستیم که علاوه بر ایجاد پویایی و خلاقیت در این عرصه چشم بینندگان را نیز به خود خیره می کند.

ویژگی های معماری استودیو دیار

معماری استودیو دیار یکی از این طراحی های مدرن است که توسط «رضا نجفیان» طراحی و در مساحتی بالغ بر ۱۴۵متر مربع در ۶۳روز کاری با همکاری تیمی مجرب ساخته شده است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت میهن بنا، پارتیشن ها و سقف های کاذب معماری استودیو دیار از پانل های کناف و شاسی کشی فلزی ساخته شده و دیوارها و پانل های پارامتریک از ۲۲۰ عدد XPS و EPS متراکم و قطعات پلاستوفوم در اندازه های  مختلف ساخته ومونتاژ شده است.

سپس برای بدست آوردن یک پوشش سخت بر روی سطح آن سیمان پاشی شده و یک روکش گچی به کار اضافه گردیده است. بعد از این مرحله پوشش با استفاده از سمباده و چکش کاری به شکل دلخواه مرتب شده است. برای نقاشی این کار از رنگ ساه و سفید و پوشش پلی اورتان استفاده شده تا جاذبه های این کار بیشتر نمایان شود.

دکوراسیون

معماری استودیو دیار ، هنری بسیار زیبا در دو مسابقه به نام های  «مسابقه ملی طراحی داخلی ایران، در رده ساختمان اداری برگزار شده توسط  مجله معماری و ساخت و ساز ۲۰۱۴» و مسابقه « معماری دوسالانه و رقابت طراحی داخلی، در رده ساختمان اداری برگزار شده توسط  مجله هنر معماری ۲۰۱۴» مقام اول رابه خود اختصاص داده است.

دکوراسیون داخلی

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…