خرید آپارتمان در خیابان شریعتی

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خیابان شریعتی در منطقه 3 از خیابان‌های سرزنده و پررونق تهران و از محدوده‌های پرطرفدار برای سکونت است.
خرید-آپارتمان-در-شریعتی

خیابان شریعتی از خیابان‌های مهم و طولانی تهران است که به نام دکتر علی شریعتی نویسنده و پژوهشگر معاصر نامگذاری شده است. برای بررسی جزیی قیمت خرید آپارتمان در شریعتی در این مطلب محدوده شریعتی را در فاصله بین بزرگراه‌های همت از جنوب و صدر از شمال در نظر گرفته ایم.

به گزارش مجله دلتا میزان مطلوب دسترسی داشتن محدوده شریعتی به مراکز تجاری، تفریحی و درمانی یکی از عمده دلایلی است که موجب شده خیابان شریعتی کانون آپارتمان‌های مسکونی و تجاری باشد.

خیابان شریعتی در گذشته

خیابان شریعتی قدیمی‌ترین جاده ارتباطی تهران به شمیران و قصران به شمار می‌آید و امتداد آن در زمان قاجار، دارالخلافه را به شمیران در شمال تهران وصل می‌کرده است. ابتدای جنوبی این خیابان که در گذشته (تا اواخر قاجار) دروازه شمیران بوده، پیچ شمیران کنونی است که در خیابان انقلاب قرار داشته و تا میدان قدس امتداد دارد.

دسترسی به خیابان شریعتی

خیابان شریعتی به دلیل بافت مسکونی، تجاری و تفریحی خاص خود، یکی از خیابان های خوش مسیر با دسترسی مطلوب به سایر مناطق  تهران را دارد. ایستگاه‌های متروی قلهک، شریعتی و صدر واقع در خط یک تهران است که ورود به این خیابان را برای شما آسان می‌کند. به‌علاوه ایستگاه‌های تاکسی مستقر در اطراف مترو رفت و آمد به محله‌های اطراف شریعتی را امکان‌پذیر می‌سازند. تقاطع شریعتی با خیابان‌های مهمی مانند ظفر، کلاهدوز، قبا ، یخچال و همچنین بلوار میرداماد خیال شما را از بابت تردد با خودروی شخصی نیز راحت خواهد کرد.

مکان‌ های مهم خیابان شریعتی

از امتیازات مهمی که این محدوده دارد دسترسی مناسب آن به مراکز درمانی و فرهنگی است. ضمن آنکه اگر این مسیر را به عنوان پیاده‌راه خود انتخاب کرده باشید از کافه و رستوران هم جا نخواهید ماند. بیمارستان کودکان مفید و همچنین بیمارستان‌های ایرانمهر و کیان به همراه ساختمان پزشکان متعددی مانند بزرگمهر در این محدوده قرار دارند و خدمات پزشکی مناسبی را به بیماران ارائه می‌دهند. دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واقع در خیابان خاقانی نیز از مکان‌های فرهنگی محدوده شریعتی محسوب می‌شود. از مراکز ورزشی محدوده شریعتی، کانون چندمنظوره فرهنگی و ورزشی شهید مفتح است که از لحاظ دسترسی در خیابان شریعتی و پایین‌تر از حسینیه ارشاد قرار دارد.

خرید آپارتمان در شریعتی

مراکز خرید شریعتی

خیابان شریعتی یکی از خیابان‌های سرزنده و پرتردد تهران است که از قدم زدن در آن خسته نخواهید شد. دلیل آن هم مغازه‌ها و فروشگاه‌های متنوع مستقر در این خیابان است. از مراکز خرید این محدوده می‌توان به مجتمع اداری و تجاری نگین ظفر اشاره کرد که گردشگران و شهروندان تهران می توانند خرید لذت بخشی را در آن تجربه کنند. مرکز خرید قلهک نیز با ۷۰ واحد تجاری در ۲ طبقه و ۶۰ واحد اداری در ۸ طبقه پذیرای  ساکنان این محدوده و شهروندان دیگر است. برج اداری، تجاری، تفریحی باران پایین تر از حسینه ارشاد نیز از دیگر مراکزی است که می‌توانید اوقات فراغت خود را در آن سپری کنید.

مراکز تفریحی شریعتی

پردیس سینمایی قلهک واقع در خیابان شریعتی و خیابان یخچال در فضایی نزدیک به چهار هزار متر مربع دارای سالن‌های ورزشی، رستوران و فست فود، کتابخانه و … میزبان مراجعه‌کنندگان است و شما می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید. پارک پایداری در خیابان قبا که در سال ۸۶ تاسیس شده با کافه گالری، کتابخانه و محیط سرسبز خود، فضایی مفرح را برای شهروندان فراهم می‌کند. از دیگر مراکز تفریحی و سرگرمی نزدیک به این محدوده به بولینگ عبدو یا مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر می‌توان اشاره کرد. به طور کلی با سکونت در خیابان شریعتی برای استفاده از امکانات، لازم نیست مسیر طولانی را طی کنید.

قیمت ملک

برخورداری از امکانات رفاهی مطلوب، موقعیت و همچنین دسترسی این محدوده به شریان‌های اصلی شهر تهران باعث شده است تا قیمت ملک در خیابان شریعتی قابل توجه باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در شریعتی اینجا کلیک کنید.

۴ دیدگاه

  1. سعدی

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸ در ۰:۳۰ ق٫ظ

  2. یوسفی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۴ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

  3. فتحی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۲ ق٫ظ

    ممنون بابت مطالب

    پاسخ

  4. روزبهانی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۷:۲۷ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…