توقف واتس اپ در گوشی میلیون ها کاربر

۸
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
واتساپ فقط تا پایان سال 2019 میلادی قابل دسترس خواهد بود.
توقف واتس اپ

توقف واتس اپ

واتس اپ یک برنامه پیام رسان فوری و پر طرفدار در نقاط مختلف جهان است. این نرم افزار برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل های گوناگون تولید شده است. این نرم افزار تا بهمن ۱۳۹۲ حدود ۴۳۰ میلیون کاربر داشته است که روزانه بیش از ۵۴ میلیارد پیام مخابره می‌کردند. تعداد کاربران این نرم افزار تا بهمن ۱۳۹۴ تا یک میلیارد نفر صعود کرد. فیس بوک، دارنده امتیاز واتس اپ، اعلام کرده است به پشتیبانی بسیاری از گوشی های هوشمند خاتمه خواهد داد. این شرکت تاریخ توقف واتس اپ را از ۳۱ دسامبر برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس، هم چنین ۱ فوریه ۲۰۲۰ میلادی را برای گوشی های ویندوز فون به طور رسمی اعلام کرده است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از فرارو، لیست گوشی هایی که واتس اپ از آن ها پشتیبانی نخواهد کرد در سایت واتس اپ اعلام شده است. این اقدام برای حفظ امنیت بیش تر کاربران صورت می‌گیرد و امری ضروری است.

از روز اول فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی فقط ویندوز فون هایی که نسخه ۸.۱ و بالاتر را دارند می‌توانند از اپلیکیشن واتس اپ استفاده کنند. برای دسترسی به این نرم افزار کاربران ویندوز فون باید گوشی های هوشمند خود را آپدیت کنند. اما مدل های قدیمی که نسخه های ویندوز فون بالا را پشتیبانی نمی‌کنند در استفاده از واتس اپ دچار مشکل خواهند شد.

در مورد گوشی های آیفون نیز واتس اپ عملکرد خود را در سیستم عامل iOS برای نسخه ۸ و پیش از آن متوقف می‌کند. گوشی های آیفون ۶ و جدیدتر، همچنان به واتس اپ دسترسی خواهند داشت.

افرادی که نسخه اندروید گوشی های هوشمند آن ها قدیمی تر از اندروید ۲.۳.۳ و یا اندروید جینجربرد است، باید دستگاه خود را آپدیت کنند تا واتس اپ از دسترس آن ها خارج نشود. گوشی های هواوی، سونی و گوگل در لیست حذفیاتِ واتس آپ قرار ندارد. باید در نظر داشته باشید که گوشی های قدیمی با نسخه های به روزِ اندروید سازگاری ندارند و قابلیت آپدیت شدن به این نسخه در آن ها امکان پذیر نیست.

۸ دیدگاه

  1. ملکی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  2. نامجو

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۱ ق٫ظ

    مطلب جالبی بود

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

      🙂

      پاسخ

  3. سعدی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۳ ق٫ظ

  4. ثامن

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۳۴ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۴۴ ق٫ظ

    ای بابااا

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

      🙁

      پاسخ

  6. فتحی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۴:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…