معرفی لپ تاپ ردمی بوک ۱۳ توسط شیائومی

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ردمی بوک 13 جدیدترین لپ تاپ شیائومی به زودی در چین به فروش خواهد رسید.
ردمی بوک 13

ردمی بوک ۱۳

شیائومی (Xiaomi)، شرکت الکترونیکی خصوصی و بزرگ واقع در پکن است که با رشد تصاعدی توانست به نبض اصلی بازار در چین تبدیل شود. کمپانی شیائومی گوشی های هوشمند ردمی را اولین بار سال ۲۰۱۳ رونمایی کرد. اکنون این شرکت در کنار معرفی گوشی های ردمی سری K30، اقدام به معرفی اولترابوک براق، به وزن بسیار سبک، دارای بدنه فلزی با دوام، صفحه باریک، باتری ۴۰ وات ساعت و پردازنده (CPU) اینتل نسل ۱۰، یعنی ردمی بوک ۱۳ (RedmiBook 13) کرده است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از جی اس ام آرنا، لپ تاپ جدید شیائومی با طراحی ظریف در میان عوامل شرکت شیائومی به ورقه A4 معروف است. ردمی بوک ۱۳، ۱ کیلو و ۲۳۰ گرم وزن دارد. این دستگاه در مدل های  i5-10210U و i7-10510U عرضه خواهد شد.

لپ تاپ شیائومی

از ویژگی های ردمی بوک ۱۳ می‌توان اشاره کرد به صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی که رزولوشن FHD را پشتیبانی می‌کند و نمایشگر آن حدود ۸۹ درصد از نما را تصاحب کرده است. یعنی حاشیه های صفحه نمایش بسیار نازک است.

از ویژگی های نسخه استاندارد ردمی بوک ۱۳ می‌توان به رم ۸ گیگابایت DDR4، حافظه ۵۱۲ گیگا بایت SSD، رم ویدیویی GDDR5 با ظرفیت ۲ گیگا بایت و چیپ ست گرافیکی جی فورس از اِنویدیا اشاره کرد. این لپتاپ ویندوز ۱۰ را پشتیبانی می‌کند. نسخه دانش آموزی آفیس به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. امکان انتقال داده بین لپتاپ و گوشی های هوشمند شیائومی به راحتی صورت می‌پذیرد. این دستگاه دارای دو درگاه USB 3.1، خروجی HDMI، هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت شارژ اختصاصی و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع ۱C است و توانایی نگه داشتن شارژ تا ۱۱ ساعت را دارد.

نسخه اولیه ردمی بوک ۵۹۷ دلار است که از ۱۲ دسامبر فقط در چین به طور رسمی به فروش می‌رسد. مدل i5 با پردازنده گرافیکی GeForce MX250 به قیمت ۶۴۰ دلار و i7 نیز ۷۳۹ دلار به فروش می‌رسند. هنوز مشخص نیست این محصول چه زمان در سایر کشورها قابل سفارش و خرید است.

۳ دیدگاه

  1. سعدی

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸ در ۰:۲۹ ق٫ظ

  2. یوسفی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۴:۳۱ ب٫ظ

    مفید بود

    پاسخ

  3. ملکی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۶ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…