معرفی ایکس باکس اسکارلت در دو نسخه لاک هارت و آناکوندا

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کنسول های جدید پروژه اسکارلت مایکروسافت با نام های لاک هارت و آناکوندا در تعطیلات سال 2020 میلادی ریلیز خواهند شد.
ایکس باکس اسکارلت

ایکس باکس اسکارلت

در حالی که به نظر می‌رسید پروژه بعدی مایکروسافت، رونمایی از نسلِ جدید کنسول ایکس باکس (XBox) با نام “پروژه اسکارلت” باشد، خبر ساخت کنسول های “لاک هارت” و “آناکوندا” منتشر شد. گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی دو نسخه از ایکس باکس جدید را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه ارائه کند.

به گزارش مجله دلتا، مایکروسافت این دو کنسول را به عنوان جایگزینی برای نسل هشتم کنسول های بازی در نظر گرفته است. این نسل در نسخه های ضعیف تر از نسل های قدیمی و بدون دیسک همراه با رونمایی از پروژه اسکارلت عرضه می‌شوند.

آن طور که از خبرگزاری های مختلف نقل می‌شود، قرار است لاک هارت در ابعادی کوچک تر از نسل پیشین، بدون دیسک درایو و با قابلیت بازی به صورت استریم و دیجیتال، تولید شود. به این صورت بازی های آفلاین و دیسکی از دور خارج خواهند شد. به نظر می‌رسد لاک هارت به عنوان جایگزین ایکس باکس وان اس در نسل هشتم خواهد بود. کنسول آناکوندا به عنوان جهشی بزرگ در کنسول های تولیدی مایکروسافت محسوب می‌شود. این نسخه نقش ایکس باکس وان ایکس را در نسل نهم بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود لاک هارت و آناکوندا از سخت افزارهایی مشابه استفاده و بازی هایی با رزولوشن ۱۴۴۰p را پشتیبانی کنند.

تا این لحظه مایکروسافت به طور رسمی قیمتی برای لاک هارت و آناکوندا اعلام نکرده است، اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که قرار است این دو دستگاه ۱۰۰ دلار ارزان تر از نسخه های پیشین به فروش برسند. برای اطلاع از قیمت، تاریخ عرضه و سایر ویژگی های نسل جدید کنسول ها، همچنان باید در انتظار بود. با انتشار این خبر باید منتظر ماند تا رقیب اصلی مایکروسافت، سونی، نیز نسخه جدید پلی استیشن ۵ را معرفی کند.

نظر شما در مورد کنسول جدید از جمله ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

یک نظر

  1. فتحی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۲۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…