نرخ آپارتمان های ۵۰ تا ۷۰متر در تهران

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در بهمن ماه امسال حاکی است  بیشترین سهم معاملات انجام ‌شده در ماه یاد شده با ۱۴ و ۴ دهم در صد به آپارتمان‌ های مسکونی با زیربنای ۶۰ تا ۷۰ مترمربع اختصاص داشته است .

بنا بر این گزارش ، واحدهایی با زیربنای ۵۰ تا ۶۰ و ۷۰ تا ۸۰ مترمربع به ترتیب با سهم  ۱۳ و ۱۲و ۴ دهم  درصد در رتبه ‌های بعدی قرار دارند. در مجموع در این ماه ، واحدهای مسکونی با سطح زیربنایی کمتر از ۸۰ مترمربع ، با ۴۹ و ۷ دهم درصد از ۱۸ هزار و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی معامله شده را از آن خود کرده اند.

به گزارش مجله دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد ، گزارش بانک مرکزی همچنین حاکی است ، در بهمن ماه امسال  توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب ارزش هر واحد نشان می دهد که  در میان بازه ‌های قیمتی مورد بررسی، واحدهای مسکونی با ارزش ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان با اختصاص سهم ۱۰ و ۶ دهم درصد بیشترین سهم از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده ‌اند. واحدهای با ارزش ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون و ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز هر کدام با اختصاص  ۹و ۴ دهم و ۸ و ۸ دهم درصد در رتبه ‌های بعدی قرار گرفته ‌اند.

 در مجموع در بهمن‌ماه ۹۶، حدود ۵۰ و ۲ دهم درصد از معاملات را واحد های مسکونی با ارزش کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان به خود اختصاص داده اند.

 

 از  ایــنـجا می توانید آپارتمان مورد نظر خود با متراژ ۵۰ تا ۷۰ متر را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…