دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

خرید آپارتمان در کوی فراز

۵
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کوی فراز، از محله‌های واقع در شمال غربی تهران به‌عنوان لاکچری‌ترین محله‌ سعادت آباد شناخته می‌شود.
خرید آپارتمان در کوی فراز

کوی فراز در منطقه ۲ شهرداری تهران و در شمال بلوار سعادت‌آباد قرار دارد. برخورداری از امکانات رفاهی استاندارد و آب و هوای مطلوب و همچنین تراکم خانه‌های نوساز سبب بالا رفتن قیمت ملک البته افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان در کوی فراز شده است. مجله دلتا اینبار در محله گردی خود به کوی فراز رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به کوی فراز

محله کوی فراز از جنوب به بزرگراه یادگار امام می‌رسد، خیابان ارغوان و بلوار ذبیحی محدوده شمالی، بلوار جوریکی محدوده غربی و خیابان شهدای شرکت برق محدوده شرقی کوی فراز را مشخص می کنند. قرار گرفتن کوی فراز در شمالی‌ترین نقطه تهران باعث شده تا این محله از مناطق مرکزی و جنوبی تهران فاصله زیادی داشته باشد. البته وجود بزرگراه یادگار امام به سهولت رفت و آمد این منطقه کمک زیادی کرده است.
از خیابان‌های مهم کوی فراز می‌توان به خیابان ذبیحی، خیابان شهدای شرکت برق، خیابان فراز ، خیابان ارغوان و… اشاره کرد که تردد شما را با خودروی شخصی آسان می‌کند.
خط ۷ مترو تهران که در دست احداث است نیز در نزدیکی کوی فراز ایستگاه دارد، تا آن زمان شما می‌توانید از ایستگاه متروی میدان صنعت برای رسیدن به سعادت آباد و به این محله استفاده کنید. خطوط اتوبوسرانی هم برای خدمت رسانی در سعادت آباد وجود دارند.
کوی فراز

مکان های عمومی مهم کوی فراز

بیمارستان مدرس، پارک های پرواز و سعادت آباد از فضاهای شاخص این محله هستند. از طرف دیگر رستوران ها و کافی‌شاپ های زیادی در این محله برای آسایش ساکنان وجود دارد که همین موضوع باعث شده تا شب نشینی‌های کافه ای در این محله بیشتر به چشم بخورد. ارتفاعات البرز و بام تهران در جوار کوی فراز از مناظر زیبا و دیدنی این محله است که نه فقط برای ساکنان کوی فراز بلکه برای شهروندان تهرانی اوقات خوشی را فراهم کرده و بسیاری را به فکر خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در کوی فراز انداخته است.

قیمت ملک

کوی فراز به‌عنوان یکی از محله های لاکچری شمال تهران، دارای ساختمان‌هایی شیک و مدرن و البته گران‌قیمت است. به طور کلی به دلایلی مثل موقعیت جغرافیایی کوی فراز، گرایش مردم و سونامی ساخت و ساز ها در این محله، میانگین قیمتی خانه‌ها و آپارتمان‌ها در کوی فراز، از میانگین قیمتی تهران بالاتر است. در این میان موارد خاص هم می توانید بیابید که بسیار لوکس ساخته شده اند و قیمتی نجومی دارند. ارزش هر متر مربع آپارتمان در محله کوی از ۲۴ میلیون تومان آغاز و به ۳۵ میلیون تومان می‌رسد. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در کوی فراز و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین گزارش‌های ملکی “قیمت آپارتمان های ۷۰ تا ۱۰۰ متری” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۸:۱۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۷:۰۶ ق٫ظ

  3. ملکی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ در ۶:۴۲ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  4. فرهاد کرمی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۲۳ ق٫ظ

  5. سعدی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ در ۷:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

This will close in 0 seconds

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds