اعلام زمان عرضه و قیمت مک پرو ۲۰۱۹ توسط اپل

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مک پرو 2019 و نمایشگر Pro Display XDR که در WWDC ماه ژوئن معرفی شدند از 10 دسامبر قابل سفارش هستند.
مک پرو 2019

عرضه و فروش مک پرو ۲۰۱۹

مجله دلتا: شرکت اپل در ایمیلی به مشتریان خود اعلام کرد دو سخت افزار جدید، مک پرو ۲۰۱۹ و نمایشگر Pro Display XDR از روز ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) قابل سفارش خواهند بود. این دو محصول در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) در ماه ژوئن معرفی شده بودند. پیش از این خبرهای منتشر شده مبنی بر عرضه این محصولات در پاییز امسال بود اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده بود. اوایل این هفته، اپل به طور رسمی خبر عرضه این محصول را اعلام کرد.

در ایمیل ارسالی به مشتریان قید شده است که در تاریخ ۱۰ دسامبر مک پرو ۲۰۱۹ و هم چنین نمایشگر Pro Display XDR برای سفارش در دسترس هستند. مشتریان می‌توانند این محصول را به صورت سفارشی با ویژگی های مد نظر خود، درخواست کنند. به همین دلیل مدت زمان آماده سازی و حمل و نقل آن متغیر خواهد بود و زمان مشخصی برای تحویل سفارش ها اعلام نشده است.

مک پرو، رایانه مکینتاش قدرتمند و قابل حمل است که در میان کاربران حرفه ای و متخصص در بخش گرافیک، برنامه نویسی، طراحی و مهندسی کاربرد دارد. مک پرو در بالاترین قسمت هرم خانواده مک بوک قرار گرفته است.

قیمت مک پرو ۲۰۱۹

قیمت مک پرو ۲۰۱۹

نسخه اولیه مک پرو با قیمت بالایی، در حدود ۵۹۹۹ دلار با امکان انتخاب پیکربندی های مختلف، به فروش می‌رسد. از قابلیت های این سخت افزار می‌توان به رم ۳۲ گیگا بایتی، پردازنده (CPU) اینتل Xeon هشت هسته ای، گرافیک Radeon Pro 580X، حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگا بایت اشاره کرد.

نمایشگر Pro Display XDR 32 اینچی به قیمت ۴۹۹۹ دلار قابل سفارش است. البته خریداران باید در نظر داشته باشند که برای نگه داشتن صفحه نمایش به پایه ای ۹۹۹ دلاری نیاز خواهند داشت.

شرکت اپل در معرفی مک پرو جدید فقط به بیان ویژگی های نسخه اولیه اشاره و از بیان توانایی های نسخه های سفارشی خودداری کرده است. شایان ذکر است محصولات نام برده فعلا فقط در آمریکا عرضه می‌شوند و به زودی در سایر کشورها نیز به بازار خواهد آمد.

یک نظر

  1. سعدی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ در ۷:۳۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…