هتل استقلال تهران آشنای جوانان دهه ۴۰

۶
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
مهم مهم : هتل استقلال زمین تنیس دارد... زمین تنیسی در هتل استقلال، برای علاقه‌ مندان و ورزشکاران تنیس مهیا شده و می توانید از یک بازی حسابی با دوستانتان کلی لذت ببرید.
هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران در دو کلمه

هتل پنج ستاره استقلال همان رویال هیلتون است متولد ۱۳۴۱ . در مجموعه هتل های پارسیان قرار دارد. در شمال پایتخت قرار گرفته و ۵۵۲ اتاق و سوئیت با امکانات کامل در دو برج غربی و شرقی دارد. سالن نور آن با گنجایش ۱۰۰۰ نفر انتخاب خوبی برای مراسم مختلف است. هتل استقلال تهران ، ۷ رستوران، ۲ کافی شاپ، فروشگاه های لوکس و گران قیمت، پارکینگ بزرگ، خشکشویی، انبار چمدان، صندوق امانات رایگان، فروشگاه کت و شلوار دارد. با مجله دلتا در سرویس معرفی هتل ها همراه شوید.

در اتاق های هتل استقلال تلویزیون، مینی بار، چای ساز، بالش نرم، دوش حمام، بالکن، چشم انداز رو به شهر یا کوه، اینترنت پر سرعت، صندوق امانات، ویدیو مرکزی ۲۴ ساعته و روم سرویس ۲۴ ساعته امکاناتی است که ارائه می شود.

هتل بین‌‌‌المللی ۵ ستاره هیلتون سابق، هتل استقلال تهران، در منطقه باغ شهر تهران قرار دارد. اکثر جوانان دیروز که پا به سن گذاشته های امروز هستند به خوبی این هتل را می شناسند. بنایی که چهار فصل زمان را به خود دیده و سرد و گرم چشیده روزگار است.

لابی هتل استقلال

اطلاعات اتاق های هتل استقلال تهران

در هتل استقلال، برج‌ های غربی نسبت به برج‌های شرقی نمای بهتری به شمال شهر دارند. اتاق های هتل استقلال در تهران شامل یک تخته، دوتخته دبل و دو تخته توئین، سوئیت دو تخته و سوئیت رویال است که آنها هم به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می شوند. امکان اضافه کردن سرویس به صورت تخت تاشو است که امکان آن در همه اتاق‌ ها به جز اتاق‌ های یک تخته وجود دارد. سوئیت‌ های رویال شرقی از لوکس‌ ترین و لاکچری‌ ترین سویئیت‌ های این هتل هستند. همه این مجموعه دارای سیستم‌های امنیتی ضدحریق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون، کانال‌های ماهواره، اینترنت پرسرعت، مینی بار، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس هستند.

اتاقهای هتل استقلال

خدمات و امکانات هتل استقلال تهران

این هتل  دارای حجم محدود اینترنت در اتاق‌ ها است اما برای استفاده بیشتر از یک گیگ، میزان مصرف در نهایت به صورت حساب‌ شما افزوده می‌شود. از صبحانه‌ متنوع این هتل همه حرف می زنند. و شما می توانید ناهار هتل را در اتاق‌ تان میل کنید که برای کسانی‌ که از  آخرین لحظات خواب صبح‌ هم استفاده می‌کنند، بسیار مناسب است. کلبه‌های چوبی مجزایی در حیاط پشتی هتل قرار گرفته و چایخانه سنتی هتل هم آنجا دایر است. پس بعد از ظهر نیز برای صرف چای یا یک عصرانه‌ دلنشین می‌توانید به آنجا و بعد هم به یک پیاده روی جانانه در خیابان ولیعصر بروید و برای شام حسابی خود را گرسنه کنید.

هتل پارسیان استقلال

  • سالن‌های برگزاری همایش‌ها

    سالن های هتل استقلال بسیار معروف هستند. مثل دریای نور که بزرگترین سالن فاقد ستون در ایران است. اینجا همواره میزبان هیات‌ های سیاسی، اقتصادی، بازرگانی و تجاری داخلی و خارجی کشور بوده و  همایش‌ ها و کنفرانس‌ های ملی و بین‌المللی بزرگی در آن برپا شده است.  سالن‌ های همایش و تالار هتل ۵ ستاره پارسیان استقلال که برای برگزاری مراسم مختلف استفاده می‌شوند، هیچ مزاحمتی برای میهمانان هتل ایجاد نمی‌کنند. چرا که ورودی آن از لابی هتل نیست و شما می توانید آرام ترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

  • سالن یاس هتل استقلال تهران

    این هتل یک سالن معروف دیگر هم دارد که برای برگزاری مراسم عروسی معمولاً از آن استفاده می کنند. سالن یاس هتل استقلال با طراحی شیک و مجلل و ظرفیت ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر می‌تواند بهترین گزینه برای خاطره خوش شب عروسی شما باشد.
    سالن یاس هتل استقلال

 

  • امکانات ورزشی هتل استقلال تهران

    مهم مهم : هتل استقلال زمین تنیس دارد… زمین تنیسی در هتل استقلال، برای علاقه‌ مندان و ورزشکاران تنیس مهیا شده و می توانید از یک بازی حسابی با دوستانتان کلی لذت ببرید. استخر سر پوشیده‌ ای هم دارد که دارای زمان بندی مشخص است. همچنین یک استخر روباز که متاسفانه فقط مخصوص آقایان است. استخر هتل استقلال در تهران برای مسافران نیم‌ بها حساب می‌شود. همچنین بعد از گذراندن یک روز شلوغ و پر از قرار های کاری، با امکان ماساژ هتل، حسابی ریلکس کنید ویا از دیگر امکانات ورزشی هتل مانند سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی همراه با ماساژور و … استفاده کنید

  • رستوران های هتل استقلال تهران

    همانطور که گفتیم این هتل  دارای ۷ رستوران است. تالار رستوران یاس ۱، تالار پذیرایی یاس ۲ (سالن اختصاصی بانوان)، رستوران رز، رستوران نوفل لوشاتو، رستوران فرانسوی رویال (بهترین رستوران فرانسوی)، رستوران عربی الحیات، رستوان ۴ فصل آبشار. درواقع رستوران‌ های لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با منوهای غذایی بین‌ المللی بسیار مورد توجه مسافران و یا دیگر ساکنان استان تهران قرار گرفته است. غذاهای ترکی و بین‌المللی رستوران مطبخ هم بسیار عالی هستند.
    سالن های هتل استقلال

دیگر خدمات هتل استقلال

  • خدمات فیلمبرداری و عکاسی
  • شعب بانک‌های مختلف
  • فروشگاه مصنوعات چرمی و انواع هدایا
  • آرایشگاه مردانه
  • صرافی
  • خدمات تشریفات خودرویی
  • پارکینگ با ظرفیت ۳۵۰ دستگاه خودرو
  • خشکشویی
  • انبار چمدان، صندوق امانات رایگان
  • فروشگاه کت و شلوار

فروشگاه کت و شلوار

خصوصیات ویژه هتل استقلال تهران

خدمات ویژه ای برای ناتوانان و سالمندان هم در این هتل ارائه می‌شود. مثلاً لازم نیست نگران پیدا کردن ویلچر برای سفر خود به تهران باشید. می‌توانید از ویلچر هتل استفاده کنید. پارکینگ هتل رایگان بوده و ظرفیت ۱۰۰۰ دستگاه خودرو را دارد. در قسمتی از لابی برایتان از ساعت ۶ بعد از ظهر موسیقی زنده پیانو نواخته می‌شود که شیرینی لحظات‌ تان را بیشتر می‌کند. رفتار کارکنان و پرسنل با تجربه هتل کاملا مودبانه است.

قوانین هتل

  • ساعت تحویل دادن اتاق: ۱۴
  • ساعت تحویل گرفتن اتاق: ۱۲
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش بانوان تنها با ارائه مدارک شناسایی بلامانع است.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (برای مسافران خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.
  • پذیرش با صیغه‌نامه با نامه اماکن امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان و بالای ۶ سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

زمین تنیس هتل استقلال

۶ دیدگاه

  1. لیلا

    ۱۴ تیر ۱۳۹۹ در ۱:۰۴ ب٫ظ

    ممنون از مطلب خوبتون. من سال گذشته (۹۸) این هتل رو رزرو کردم. ویژگی های خوبی داشت و از کیفیت اقامت خودم تو این هتل راضی بود. البته قیمت بالا این هتل رو هم باید درنظر گرفت. من خودم از رزرواسیونی به اسم هتل یار این هتل رو رزرو کردم که در اون زمان مبلغ تخفیف اینقدر زیاد بود که هنوز تو خاطرم هست و ۵۳ درصد تخفیف داشت این مجموعه. https://hotelyar.com/hotel/84/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86 آدرس سایتشون این هست که جالبه جدید ویدئو هم اضافه کرده و کلا هتل یار سایت خوبی هست و کلی نقد و بررسی هم داره که کمکتون می کنه.

    پاسخ

  2. ملکی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۴ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۵:۴۷ ب٫ظ

      🙂

      پاسخ

  3. بزرگی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

    خیلی جذاب و البته گران

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۵:۴۸ ب٫ظ

      بلی و خاطره انگیز 🙂

      پاسخ

  4. یوسفی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۴۰ ق٫ظ

    خیلی هم خوب

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…