واژه نامه حقوقی دلتا – اکازیون

۰
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

درباره معنی کلمه اکازیون، باید گفت که واژه اکازیون بیشتر در خرید وفروش ملک و ساختمان کاربرد. برخلاف تصور افراد، قیمت مناسب ملک فقط یکی از موارد کازیون بودن آن است. به هر روی اگر بخواهیم مفهوم کلی واژه اکازیون را دراملاک بدانیم در این نوشتار به موارد ی برای آگاهی بیشترشما اشاره شده است.

ارزش ملک: اگر بین ۲۰ تا ۳۵ درصد نسبت به نرخ روز، کمتربود آن ملک اکازیون است .

میزان قدرالسهم از زمین: مانند این که آپارتمانی با متراژ ۱۰۰ متر و در مجموع ۴ واحد در زمین ۶۰۰ متری بنا شده باشد.

میزان و کیفیت مشاعات: هر یک از ساکنان از مشترکات بسیار عالی، مانند لابی بزرگ و شیک، زمین تنیس، بسکتبال، استخر و سونا و سالن بدنسازی، پارکینگ های اضافه، انباری های بزرگ، حیاط پردرخت و پاسیوی بزرگ بهره مند باشند.

نوع و کیفیت سازه: سازه،دید و منظره منحصر به فرد و نقشه اجرایی مدرن دارد، طراحی آن را آرشیتکت معروف انجام داده، فضا ها درست تقسیم بندی و از مصالح مناسب و مرغوب استفاده شده است. مکان ملک: منطقه ای است که تراکم جمعیتی آن کم و امکاناتی بیش از سرانه دارد.

تسهیلات و شرایط پرداخت مناسب: انعطاف فروشنده دردریافت بهای ملک به صورت اقساط، معاوضه با اتومبیل و املاک دیگر وداشتن وام هایی با بهره های کم ۴ تا ۸ درصد ازجمله این امکانات است.

وجود همسایگان خوب در ملک: ملک از وجود همسایگانی در طبقه اجتماعی همسان، با اعتقادات یکسان و مدیریت یکپارچه و منظم ساختمان بهره مند باشد.

ساختمان های خاص: که از این نمونه ساختمان ها کمترساخته شده است .

توانایی تجمیع و یکپارچه سازی: ملک ،امکان تجمیع با املاک مجاور و ایجاد قطعات بزرگتر به منظوراستفاده از تراکم ساختمانی بیشتر را داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…