خرید آپارتمان در رسالت

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رسالت، محله‌ای در شمال شرق تهران با ترکیبی از بافت‌های مسکونی، تجاری و فرهنگی است که با برخورداری از امکانات متنوع بسیاری از متقاضیان مسکن را به سمت خود جذب کرده است.
خرید آپارتمان در رسالت

خیابان رسالت از خیابان دماوند شروع می‌شود و با عبور از روی بزرگراه امام علی، خیابان استاد حسن بنا (مجیدیه ) و بزرگراه صیاد شیرازی  به پل سیدخندان منتهی می‌شود. این خیابان با میدان رسالت در تقاطع است. اگر قصد خرید آپارتمان در رسالت دارید با ما همراه شوید.

به گزارش مجله دلتا یکی از شاخصه‌های متمایز محدوده رسالت واقع در منطقه ۴ شهرداری تهران، در دسترس بودن آن و وجود خیابان‌های مهمی مانند هنگام، طرقی، سمنگان، مدنی، فرجام غربی و … در آن است. میدان رسالت نیز که یکی از میادین اصلی و پر تردد پایتخت است در شمال شرق تهران و در همین محدوده واقع شده است.

دسترسی به رسالت

تعیین محدوده برای رسالت با کمی پیچیدگی همراه است. در این مطلب، رسالت را محدوده‌ای در نظر گرفته‌ایم که از شرق با بزرگراه شهید باقری، از غرب با بزرگراه صیاد شیرازی، از شمال با بزرگراه شهید زین‌الدین و از جنوب با خیابان شهید ثانی در مجاورت است. ضمن آنکه بزرگراه امام علی نیز از وسط این محدوده گذر می‌کند. بنابراین اگر با خودروی شخصی تردد می‌کنید برای رسیدن به این محدوده دشواری چندانی نخواهید داشت. در خصوص دسترسی به ایستگاه‌های مترو، این محدوده با ایستگاه‌های سبلان، گلبرگ، رسالت و جانبازان میزبان تردد شما خواهد بود. ایستگاه جانبازان در فاصله ۶۵۰ متری میدان رسالت قرار دارد. مسیرهای اتوبوسرانی میدان رسالت_چهارراه تهرانپارس، میدان رسالت_میدان قیام، میدان رسالت_وحیدیه، میدان رسالت_کوهک و پایانه علم و صنعت_پایانه بیهقی نیز شما را از این محدوده به دیگر نقاط شهر خواهند رساند. خطوط تاکسی‌رانی در اطراف ایستگاه‌های مترو و همچنین در خود میدان رسالت، حمل‌ و نقل این محدوده را پوشش می‌دهد.
آپارتمان رسالت

مکان های مهم

مسجد الرسول میدان رسالت از مساجد بزرگ و معتبر شرق تهران است. این مسجد بیش از یک مسجد محلی کارکرد دارد و در عین حال نقش فرهنگی و اجتماعی قابل توجهی در شرق تهران ایفا می‌کند. معماری این مسجد و شبستان آن از مساجد سبک اصفهان الهام گرفته شده است. این مسجد در ضلع شمال غربی میدان رسالت و در نزدیکی پایانه تاکسی رانی رسالت قرار دارد. دانشگاه علم و صنعت به عنوان مرکز فرهنگی شاخص در میدان رسالت و خیابان هنگام قرار گرفته است. ستاد مرکزی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان رسالت مستقر است.

مکان های تفریحی

بوستان تمدن یکی از پارک های زیبای محدوده رسالت است که از شرق به بزرگراه امام علی و از جنوب به خیابون جانبازان غربی (گلبرگ) محدود می‌شود. در ضلع شمالی این پارک، سرای محله کرمان و در ضلع غربی آن باغ موزه مینیاتور قرار دارد. اگر علاقه‌مند به پیاده‌روی هستید پرسه‌زنی در این پارک را از دست ندهید. بوستان فدک در رسالت از بوستان‌های قدیمی پایتخت است که ساخت آن به سال ۴۵ بازمی‌گردد. بوستان‌های دنیای کودک، اسلام‌پناه، دنیای کودک، اقاقیا نیز از بوستان‌های دیگر رسالت هستند.

مراکز خرید

با سکونت در شرق تهران به ویژه در این محدوده مرکز خرید بسیاری را خواهید دید که نیاز شما را بر طرف خواهند کرد. مرکز تجاری دنیای نور، مجتمع تجاری شاپرک، بازار هفت حوض و مجتمع تجاری امیر مراکزی از این دست هستند که در کنار فروشگاه‌های محلی دیگر به ساکنان این محدوده کالا و خدمات ارائه می‌دهند.

قیمت ملک

محدوده رسالت از معدود مناطق تهران است که می‌تواند گزینه مطلوبی برای سلیقه‌های مختلف باشد و از این رو با ورود به این محدوده دست خالی بیرون نخواهید رفت؛ البته به شرط اینکه فکر هزینه خرید خانه در رسالت را از قبل کرده باشید. اگر بودجه شما از حد معمول اندکی کمتر است می‌توانید آپارتمان‌های چند سال ساخت را انتخاب کنید. ارزش هر متر مربع واحد مسکونی در نقاط مختلف این محدوده چندان تفاوتی با هم ندارد و بیشتر به سال ساخت آپارتمان و کیفیت مصالح ساختمانی استفاده شده بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در رسالت اینجا کلیک کنید.

۸ دیدگاه

  1. سعدی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸ در ۳:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۰ ق٫ظ

  6. یوسفی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

    محله عالی و دنج برای زندگی

    پاسخ

  7. فتحی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۱ ق٫ظ

  8. روزبهانی

    ۱۷ آذر ۱۳۹۸ در ۷:۳۰ ب٫ظ

    رسالت دسترسی عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…