استایل جذاب در مهمانی های پاییزی و زمستانی

۷
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با در نظر گرفتن چند نکته، استایل جذابی در زمستان داشته باشید.
استایل
برای اینکه در پاییز و زمستان استایل جذابی داشته باشید و بتوانید در مهمانی‌ ها بدرخشید، با این مقاله در مجله دلتا همراه شوید.

انتخاب رنگ های گرم

در مهمانی های زمستانی، چه رسمی و چه غیر رسمی، از پوشیدن لباس با رنگ های گرم غافل نشوید. رنگ‌ هایی مانند قرمز، ارغوانی، نارنجی، زرد و آجری از رنگ‌ های گرمی هستند که می‌توانند ظاهر شما را از سرمای هوا دور نگه دارند.

شلوار زمستانی

شلوار پشمی چهارخانه یا طرح‌ دار

سعی کنید در فصل های سرد سال کمتر از شلوار های کتان و پارچه ای استفاده کنید. در عوض برای زیباتر شدن در مهمانی‌ های زمستانه سراغ شلوار پشمی یا سایر شلوار های ضخیم چهارخانه و طرح دار بروید. این شلوار ها را می‌توان با پلیور های شیک و زیبا همراه کرد و یک استایل جذاب به وجود آورد.

بلوز های یقه‌ دار را فراموش نکنید

بلوز های بافتنی یقه سه سانت یا یقه اسکی گزینه‌ های مناسبی برای مهمانی‌ های نیمه رسمی هستند. می‌توانید یک بلوز یقه سه سانت بافتنی را با یک شلوار پشمی بپوشید و یک استایل زیبا بسازید.
البته توجه داشته باشید افراد کوتاه قد و کسانی که گردن کشیده‌ ای ندارند، بهتر است به جای بلوز یقه اسکی، یقه‌ های باز تر مانند یقه هفت بپوشند.

بارانی

از بارانی غافل نشوید

یکی از بهترین لباس‌ های زمستانی، بارانی است. بارانی به راحتی می‌تواند خانم‌ ها را در تمام سنین جذاب و شیک پوش کند؛ چه یک بارانی دخترانه باشد، چه یک مدل پر زرق و برق زنانه. بارانی بر خلاف کاپشن رسمیت بیشتری دارد و اگر براق و تیره باشد، زنانه تر است.

انتخاب درست اکسسوری

اکسسوری‌ های تابستانه معمولاً براق هستند و رنگ‌ های تندی دارند. اما اکسسوری‌ های روز های سرد سال بهتر است مات و رنگ‌ های گرم داشته باشند. اگر بتوانید اکسسوری مهمانی‌ های زمستانی را بر اساس این ویژگی‌ ها انتخاب کنید، استایل شما جذابیت بیشتری دارد.
در مهمانی‌ های غیر رسمی می‌توانید از انواع پابند بافت، دستبند بافت، گوشواره‌ های نمدی و گزینه‌ های مشابه استفاده تا احساس گرمای بیشتری به خودتان و دیگران منتقل کنید.

شال زمستانی

شال مناسب

در پاییز و زمستان از شال‌ های نازک استفاده نکنید، بلکه سراغ گزینه‌ های ضخیم‌ بروید که هم شما را گرم‌تر نگه دارد و هم استایل را زیباتر کند. بهتر است در مهمانی‌ های پاییزی و زمستانی به جای شال از روسری‌ های قواره‌ دار با طرح‌ های زیبا استفاده کنید که رسمیت بیشتری دارند و استایل شما را چشم گیر می‌کنند. علاوه بر اینکه بهتر است رنگ شال و روسری گرم باشد، دقت کنید که حتماً به رنگ پوست، مو و حتی رنگ چشم‌ ها بیاید و با سایر لباس‌ها ست باشد.

پوشیدن دامن

به خاطر داشته باشید بهترین گزینه برای همراه شدن با دامن در هوای سرد، بوت و نیم بوت است. دامن‌ های کوتاه را با بوت‌ های بلند بپوشید تا استایلی جذاب ایجاد کنید. بهتر است بین رنگ بوت و دامن هماهنگی باشد تا استایل جذاب تر شود. پیشنهاد ما داشتن یک جفت بوت بلند مشکی است که تقریباً به تمام لباس‌ های زمستانی می‌آید.

دقت به طرح ها

طرح پارچه‌ های خال خالی ریز بیشتر یادآور تابستان است، در حالی که پارچه‌های چهارخانه درشت و ضخیم یادآور فصل‌ های سرد سال هستند و انگار برای زیباتر کردن استایل در این روزها طراحی شده‌اند.
در انتخاب لباس‌ های مهمانی‌ به این جزئیات به ظاهر ساده دقت کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشید.

طرح چرم

اگر با پوشیدن بارانی و شلوار چرم مشکلی ندارید، آن‌ ها را در فهرست لباس های زمستانی خود بگذارید. پوشیدن این گونه لباس ها در کافه ها یا دورهمی های دوستانه مناسب است.
برای دیدن مطالب بیشتر مد و زیبایی با مجله دلتا همراه باشید.

۷ دیدگاه

  1. مسعود

    ۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۸:۳۰ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  2. سعدی

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸ در ۰:۳۴ ق٫ظ

  3. بزرگی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۲ ق٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  4. فرهادی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ در ۷:۳۱ ب٫ظ

    عالیه

    پاسخ

  5. ملکی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ در ۴:۱۳ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

    • مریم سوری

      ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۵۰ ق٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…