واحدهای سرگردان مسکن مهر پرند

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تعداد 700 واحد از واحدهای مسکن مهر پرند به دلیل مراجعه نکردن متقاضیان، بدون متقاضی و خالی از سکنه مانده است.
مسکن مهر پرند

بنا به گفته مدیر عامل شهر جدید پرند تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند مربوط به سایت کوزو تحویل متقاضیان شده و در این میان ۷۰۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی باقی مانده است.

به گزارش مجله دلتا وطن‌خواهی مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به رایزنی به منظور تکمیل آورده برای این ۷۰۰ واحد گفت: حدود ۳ تا ۴ هزار واحد از ۱۶ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند، مشمول مشکلات فنی و حقوقی بوده‌اند که با دستگاه‌های مختلفی از جمله قوه قضاییه در حال رایزنی برای رفع آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: به طور معمول فقط ۴۰ تا ۵۰ درصد از واحدهای تحویل داده شده به متقاضیان، به منظور سکونت مورد استفاده قرار می‌گیرد و مابقی برای مالکانی است که از این واحدها به عنوان خانه دوم استفاده می‌کنند.
مدیرعامل شهر جدید پرند افزود:
حدود ۱۰۰ واحد از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر پرند در قالب تفاهم‌نامه‌ای به کمیته امداد واگذار شده است.

وطن‌خواهی با بیان اینکه به هیچ عنوان قیمت‌های تمام شده واحدهای مسکن مهر را افزایش نداده‌ایم، گفت: برخی از پیمانکاران درخواست‌ افزایش قیمت داده بودند که با آن‌ها موافقت نشده است.

وی در باره خرید عرصه در واحدهای مسکن مهر پرند اظهار داشت: خوشبختانه فروش عرصه در واحدها ادامه دارد و این فرصتی است که امسال برای متقاضیان در بودجه فراهم شده و ممکن است در سال آینده چنین فرصتی برای آنها ایجاد نشود.

مدیر عامل شهر جدید پرند تأکید کرد:

همواره به متقاضیان اعلام شده است که هزینه‌های عرصه در بخش محوطه‌سازی و آسفالت معابر استفاده می‌شودِ بنابراین شایعاتی مبنی بر صرف این هزینه‌ها در بخش‌های دیگر را کاملاً تکذیب می‌کنیم.

وطن‌خواهی افزود: در طرح اقدام ملی نیز حدود ۷ هزار و ۴۰۰ واحد آماده سازی و نقشه های آن اجرایی شده است و ثبت‌نام آن همزمان با استان تهران انجام می شود.

یک نظر

  1. سعدی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ در ۱:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…