خانه ای بهاری با رنگ های ملایم

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر شما نیز خواستار و علاقه مند استفاده از رنگهای ملایم و زیبا هستید با این گزارش تصویری از مجله دلتا همراه باشید.
رنگ های ملایم

رنگ های ملایم در دکوراسیون خانه نقش بسیار مهمی دارند، و باید توجه داشت که زیبایی در دکوراسیون و ایجاد فضایی شاد و متفاوت در خانه همواره با استفاده از رنگهای تند و غلیظ به دست نمی آید. بلکه با انتخاب درست در رنگ بندی دکوراسیون منزل و استفاده از رنگ های روشن و ملایم در وسایلی چون مبلمان، فرشها، لوازم دکوری و تزئینی ، پرده ها و… نیز می توان قدم های درستی در زیباسازی منزل برداشت.

در سالهای اخیر با از بین رفتن رسوم خاص و ویژه برای خرید و چیدمان مبل ها در خانه مثل خرید مبل های هم رنگ و هم سایز، می توان با بکار گیری ایده هایی نو و استفاده از رنگ های ملایم و چشم نواز دکوراسیون داخلی متفاوت تری را تجربه کرد.

گل های طبیعی

یکی از ترفندهای مهم برای داشتن دکوراسیونی زیبا توجه به هارمونی رنگ ها در دکوراسیون منزل با استفاده از گل های طبیعی است. استفاده از گل نه تنها به شاداب تر شدن محیط زندگی شما کمک می کند، بلکه می تواند هارمونی زیبایی را با رنگ خانه شما بوجود بیاورد. این گل های زیبا با رنگ های بی نظیر خود خانه ای بهاری را برای شما به ارمغان می آورند.

رنگ های ملایم

تابلو

تابلو ها همیشه نقش تعیین کننده ای در دکوراسیون ونوع چیدمان خانه دارند. استفاده از تابلوهای نقاشی که از هماهنگی مناسبی با ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل شما برخوردارند سبب می شود تا خانه شما جان تازه ای بگیرد و زیبایی وصف ناپذیری را در محیط زندگی تان ایجاد کند.

دکوراسیون

مبل

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که با آگاهی از چرخه رنگی به راحتی می توانید خانه ای متفاوت با رنگ های زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید؟ چرخه رنگ ها بصورت ویژه ای شما را در نوع انتخاب رنگ در طراحی داخلی و خرید تمامی وسایل و لوازم مورد نیازتان راهنمایی می کند، پس با کنار گذاشتن عادت های قدیمی در خرید مبل با رنگهای تیره، خانه تان را از داشتن چیدمانی متفاوت بهره مند کنید.

کاغذ دیواری

با ورود کاغذ دیواری و دیوارپوش های پارچه ای مدرن به بازار، دیگر نیازی به ریخت و پاش و رنگ آمیزی منازل نیست. این کاغذ ها در ابعاد،طرح ها و جنس های مختلف می توانند بسته به نیاز شما زینت بخش خانه تان باشند و شما را در رنگ بندی دکوراسیون منزل همراهی کنند.

کاغذ دیواری در دکوراسیون

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…