بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

۴
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
رنگ دیوار بخش وسیعی از نمای ظاهری را شامل می‌شود به همین دلیل انتخاب رنگ مناسب تاثیر زیادی در جذابیت دکوراسیون دارد.
بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

در این مطلب از مجله دلتا، بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی را شناسایی می‌کنیم. دکوراسیون این بخش مانند سایر بخش های خانه حائز اهمیت است. وقتی سراغ بازسازی ساختمان می‌رویم یکی از گزینه های پیش رو، تعویض دیوارپوش های سرویس بهداشتی است. اگر به فکر تغییر دکوراسیون هستید و یا تازه خانه را کاشی می‌کنید آشنایی با رنگ های گرم، سرد و خنثی در انتخاب کاشی به شما کمک خواهد کرد.

سبک دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب و کاشی مناسب سرویس بهداشتی را تهیه کنید. ممکن است بخواهید کاشی ساده و تک رنگ استفاده کنید و انواع طرح دار را فقط برای دیوار آکسان در نظر بگیرید، یا به طور کل دیوار را با کاشی های طرح دار و پر رنگ بپوشانید. در هر صورت، سلیقه شما حرف اول را می‌زند.

رنگ خنثی در سرویس بهداشتی

رنگ خنثی؛ بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

رنگ های خنثی، مانند سفید، استخوانی و نقره ای با سایر رنگ ها به خوبی هماهنگ می‌شوند. به همین دلیل انتخاب مناسبی برای پوشش دیوار هستند. زیرا در این بخش از خانه، لوازم محدودی به کار می‌رود و رنگ هایی که در دست دارید محدود است و فقط می‌توانید به رنگ عناصر ضروری داخلِ سرویس بهداشتی بسنده کنید.

چه بخواهید چه نخواهید سفید، به عنوان رنگی خنثی، در دکوراسیون سرویس بهداشتی جا دارد. این رنگ نماد پاکی و آرامش است. با سایر رنگ ها ترکیب می‌شود و خصوصیات تند آن ها را متعادل می‌سازد.

رنگ گرم در سرویس بهداشتی

رنگ گرم در سرویس بهداشتی

رنگ های گرم هیجان و شادابی را در فضا به وجود می‌آورند. با وجود این رنگ ها در سرویس بهداشتی می‌توانید روزی شاد و هیجان انگیز را آغاز کنید. قرمز، سبز و قهوه ای رنگ های گرمی هستند که مناسب این بخش هستند. آن ها را با طوسی، سفید و کرم ترکیب کنید تا تعادل بصری به وجود آید.

سعی کنید ترکیب رنگ ها را از بین یک پالت رنگی سه تایی انتخاب و از افزودن رنگ های زیادتر از این، جلوگیری کنید. تعدد رنگ باعث می‌شود فضا شلوغ به نظر برسد. بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی را باید با توجه به رنگ کفپوش انتخاب، و با در نظر داشتن رنگِ غالب در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، هارمونی را رعایت کنید.

سرویس بهداشتی مدرن

رنگ های سرد در دکوراسیون

رنگ های سرد، نقش تسکین دهنده بر روان افراد می‌گذارند و فضاهای بسته را دلباز جلوه می‌دهند. از ترکیب شیرآلات برنزی یا طلایی در کنار رنگ های سرد بهره بگیرید تا علاوه بر ایجاد کنتراست، سردی فضا را بشکند. برای اینکه فضا بیش از حد سرد به نظر نرسد، به شما پیشنهاد می‌کنیم کاشی طرح دار مورد علاقه خود را انتخاب و رنگ پس زمینه آن را پیدا کنید. دیوار ها را با رنگ زمینه بپوشانید و کاشی های طرح دار را لابلای آن ها بچسبانید.

سرویس بهداشتی کوچک

کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک

با انتخاب هوشمندانه، می‌توانید حس و حال متفاوتی در فضا ایجاد کنید زیرا سطح وسیعی از نمای داخلی را پوشش می‌دهد. برای داشتن سرویس بهداشتی لوکس و شیک می‌توانید کاشی های براق را انتخاب کنید. معمولا این بخش از خانه، فضای کوچکی دارد که انتخاب کاشی های براق به رنگ روشن مانند سفید، کرم، طلایی و آبی نوزادی به بازتاب نور و بزرگ دیده شدن فضا کمک می‌کند. علاوه بر این، کاشی های براق به راحتی شسته می‌شوند و لعاب روی آن ها، از نفوذ آب به دیوار جلوگیری می‌کند.

تزیین دستشویی

کاشی مناسب سرویس بهداشتی بزرگ

کاشی های تیره رنگ مانند شکلاتی، ذغالی و سورمه ای برای سرویس بهداشتی های بزرگ توصیه می‌شود. این رنگ ها جلوه ای مجلل به فضا می‌بخشند که می‌توانید با نورپردازی مناسب جلوی تاریک دیده شدنِ محیط را بگیرید. از طرح های برجسته و خاص کمک بگیرید تا فضایی گرم و دلنشین ایجاد شود.

هنگام انتخاب و نصب کاشی به این چند نکته دقت کنید:

  1. بهتر است رنگ های تیره را در کل محیط به کار نبرید، بلکه بخشی از فضا را به شکل خطوط عمودی یا افقی کاشی کنید. زیرا این کاشی ها لکه های آب را نشان می‌دهند.
  2. هنگام انتخاب کاشی، یک کاشی را به عنوان نمونه کنار شیر آلات، پرده حمام، سنگ روشویی و وان قرار دهید تا ترکیب رنگ آن ها را به خوبی مشاهده کنید.
  3. می‌توانید به جای کاشی از سرامیک دیواری استفاده و دیوارپوش را با کف ست کنید.

رنگ های نا محدودی برای به کار بردن در دکوراسیون داخلی وجود دارد که با توجه به سلیقه و سبک مورد علاقه خود، می‌توانید چهارچوب ها را بشکنید و هر یک از آن ها را انتخاب کنید. نظرات خود را با ما در میان گذارید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۰۷ ب٫ظ

  2. مودت

    ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در ۴:۰۹ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  3. شمس

    ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ

    کاشی ها رنک آمیزی قشنگی دارند رنگهای که آرامش را فراهم میکند بهتراست

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۹ ب٫ظ

      سلاااام.. ممنون از همراهی شما با بخش دکوراسیون مجله دلتا.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…