تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
باوری وجود دارد که چیدمان منزل به سبک مدرن و زیبا نیازمند هزینه فراوانی است، این باور درست نیست و راهکارهای زیادی برای بروز کردن سبک منزل و تغییر دکوراسیون کم‌هزینه وجود دارد.
تغییر دکوراسیون خانه

خانه، مکانی برای استراحت و گذراندن لحظاتی خوش در کنار خانواده است. این مکان باید از نظر ظاهری، زیبایی مورد نیاز را فراهم کند و مکانی دنج و دوست داشتنی برای ساکنین به ارمغان بیاورد. تغییر دکوراسیون می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی برای لذت بردن از زندگی در خانه باشد. در این نوشتار از مجله دلتا برای شما ایده‌هایی آماده کرده‌ایم که با کم‌ترین هزینه می‌توانید نسبت به تغییر دکوراسیون منزل اقدام کنید.

به فضای اتاق، آینه اضافه کنید

آینه، از عناصری است که باعث بزرگ‌تر دیده‌شدن فضا می‌شود. پس اگر فضای کوچکی دارید، در آن آینه قرار بدهید؛ تا با انعکاس تصاویر، علاوه بر بزرگ کردن فضا باعث تغییر و زیبایی فضا شود. شما می‌توانید با طراحی قاب آینه با وسایل دور ریز، آینه را شیک‌‌تر از قبل کنید!

روکش کوسن‌ها را عوض کنید

معمولا در اتاق نشیمن، بر روی مبلمان، یا در اتاق خواب، بر روی تخت، کوسن‌هایی وجود دارد. شما با تعویض بالش، کوسن یا روکش‌های آن‌ها با روکش‌های جدید که دارای رنگ‌ها و طرح‌های شاد هستند؛ تمیزی و شیک بودن را به فضا انتقال می‌دهید.

از قفسه‌‌ها برای قرار دادن تابلو کمک بگیرید

این ایده ظاهری متفاوت به فضا می‌دهد. شما می‌توانید به جای آنکه تابلوهای گران قیمت بخرید، به کمک وسایل دورریز، تابلویی درست کنید و عکس‌های خانوادگی یا عکس‌هایی که از دیدنشان لذت می‌برید را قاب کنید و بر روی قفسه‌ قرار بدهید.

تغییر دکوراسیون خانه

دیوار خاطرات بسازید!

گاهی ممکن است دیواری نیاز به بازسازی داشته باشد یا قفسه و شلفی برای قرار دادن تابلو‌ها و عکس‌ها نداشته باشید. به‌راحتی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید! تنها لازم است عکس‌ها را به همراه قاب یا بدون قاب، روی آن نصب کنید. با این کار، علاوه‌بر آن که آلبومی از خاطرات بر روی دیوار خواهید داشت، نمایی شیک هم برای دیوار ایجاد کرده‌اید.

رنگ مبلمان را تغییر دهید

یکی ازروش های تغییر دکوراسیون منزل تغییر رنگ مبلمان است.معمولا پارچه‌هایی در خانه اکثر ما ایرانی‌ها وجود دارد که بدون استفاده هستند. می‌توانید از آن‌ها به عنوان روکش مبلمان استفاده کنید. با این کار، بدون هزینه‌ای گزاف، باعث نو شدن مبلمان و فضا می‌شوید.

حباب چراغ و آباژورهای جدید استفاده کنید

این مورد شاید جزیی به نظر برسد اما با تغییر آن‌ها در ظاهر محیط تغییر بزرگی ایجاد می‌شود. اگر به فکر ایجاد تغییرات کوچکی مانند این مورد هستید، درباره طراحی یک تم فکر کنید که باعث می‌شود همه لوازم و اثاثیه در خانه شما یکپارچه به نظر برسند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون داخلی خانه خود هستید، به مطلب نکات جذاب تزیین دیوار پشت کاناپه سر بزنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۱۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…