طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان با شیوه های نوین روز

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این گزارش به چند نمونه از چیدمان های مدرن خانه خواهیم پرداخت.
طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان به شیوه های نوین مطمئنا کار آسانی نیست، چون اغلب مردم عادت دارند که از مبلمان ، پرده ها، لوازم تزئینی و تمامی وسایل خانه خود به شیوه قدیمی استفاده کنند و بطور معمول دل کندن از وسایل قدیمی و عادت به سبک های جدید و نوآوری های به روز برای بسیاری از مردم سخت است. اما با توجه به پیشرفت های حاصل شده در زمینه دکوراسیون داخلی شما می توانید خانه خود را متفاوت تر از همیشه بچینید و با صرف هزینه و زمان اندک بهترین دکوراسیون منزل را برای خود و اهالی ساکن در خانه به ارمغان بیاورید.

رنگ دیوارها در طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان

به گزارش مجله دلتا، عقیده برخی از انسانها براین است که در رنگ و دکوراسیون داخلی اتاق کودکشان بایستی از رنگهای بسیار جیغ و شاد استفاده کنند و احساس می کنند که با استفاده از رنگهای خاص و غلیظ می توانند فضای کودکانه تری را برای فرزندانشان بسازند، درصورتی که این گونه نیست وبا رنگ های ملایم نیز می توان محیط اتاق کودکان را شاد کرد. کودکان برای رشد کافی و پرورش قوه خیال و خلاقیت خودشان نیاز به محیطی دارند که بتوانند در آن علاوه بر کسب آرامش با بازیهای شاد خود به شکوفایی برسند، پس با این اوصاف استفاده از رنگهایی که می تواند آرامش آنان را به مخاطره بیندازد انتخاب عاقلانه ای نیست. در این خصوص بهترین راه، استفاده از علایق و سلیقه خود کودکان است.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان

مبل های بزرگ

درگذشته استفاده از مبلهای بزرگ با پشتی های پهن و بلند مد بود اما در عصر کنونی به علت برخی تغییرات در خانه ها همچون کوچک شدن فضای داخلی خانه و بوجود آمدن سبک های جدید در دکوراسیون داخلی این شیوه استفاده از مبل ها منسوخ شده است. شما باید به این نکته توجه کنید که براساس نوع متراژ و وسایل مورد نیاز اهالی خانه انتخاب چه نوع مبلی می تواند برایتان مفید باشد و بعد از دست یابی به این آگاهی دست به طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان  بزنید.

چیدمان مبل 

ست کردن میز و صندلی

ست کردن میز و صندلی همچون گذشته به معنای استفاده از مبلمان و میز هم رنگ و هم شکل نیست، بلکه با در کنارهم قرار دادن یکسری از رنگها و شکلهای متنوع هم می توان ست زیبایی را ایجاد کرد. شما هیچ الزامی برای استفاده از وسایل هم شکل ندارید، بلکه با مطالعه در مورد چرخه رنگ ها و نوع استفاده آنها در کنار یکدیگر می توانید به ترکیب های هوشمندانه ای در دیزاین منزل دست پیدا کنید

چیدمان میز ناهارخوری

چیدن مبلمان پشت به دیوار

با چیدن مبل ها به این شکل جای بسیار زیادی در سالن اشغال می شود و خانه کاملا یکدست و یکنواخت دیده می شود، اما اگر بتوانید با چیدمانهای تکه ای  و بخش بخش خانه خودتان را مبله کنید هم فضای مدرن تری را تجربه خواهید کرد و قادر خواهید بود تا فضای خانه تان را تقسیم بندی کنید. مثلا با چیدن ترکیبی همچون تصویر زیر می توانید فضای مربوط به دورهمی ها و تماشای تلویزیون را از فضاهای دیگر خانه جدا کنید و با قرار دادن میز ناهاخوری خود قسمت جداگانه ای را برای صرف غذا برای خود در طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان بوجود بیاورید.

 

تفکیک فضا با مبلمان

ست کردن مبل با کاناپه

بیشتر ما طبق عادت مبل های یک رنگ و یک شکل در خانه می چینیم و تلاش می کنیم که هیچ چیزی مانع به هم ریختن این نظم نشود، اما در شیوه دکوراسیون داخلی جدید دیگر چنین چیدمانی با نکات یاد شده جایگاهی ندارد، بلکه استفاده از ترکیب چند مبل در رنگها و مدل های متفاوت در دکوراسیون خانه، جز چیدمان های جدید و خلاقانه به حساب می آید که می تواند فضای جدیدی را در محیط خانه برای شما ایجاد کند.

مبل های جدید

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…