مسکن ملی پرند چند قیمت خورد؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بنا بر اعلام مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند، قیمت هر متر مربع طرح ملی مسکن در شهر جدید پرند حدود ۳.۵ میلیون تومان خواهد بود.
قیمت مسکن ملی

آخرین گزارش‌ها از طرح اقدام ملی مسکن، سهمیه شهر جدید پرند را حدود ۲۶ هزار واحد اعلام می‌کند که هم‌اکنون ۵ هزار واحد با پیشرفت حدود ۵۰ درصد در حال ساخت است. قیمت مسکن ملی برای هر متر مربع حدود ۳.۵ میلیون تومان تخمین زده شده است.

به گزارش مجله دلتا به گفته محسن وطن‌خواهی، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند، هفت هزار و ۴۰۰ واحد نیز در مرحله آماده‌سازی زمین قرار دارد که به زودی وارد عملیات اجرایی می‌شود.

وی درباره قیمت واحدهای طرح اقدام ملی در شهر جدید پرند گفت: در شهرهای اطراف تهران، هر متر مربع ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان برآورد می‌شود که ۱۰۰ میلیون تومان آن وام با نرخ سود ۱۸ درصد است و مابقی احتمالا در چند مرحله از متقاضیان دریافت می‌شود. ظرفیت استان تهران در مرحله اول ثبت‌نام نیز ۲۵۰۰ واحد خواهد بود.

محسن وطن‌خواهی، با بیان این‌ که از ۱۶ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر پرند، ۴ هزار واحد آن دارای مساله حقوقی است، گفت: حدود ۱۲ هزار واحد تا پایان سال تحویل می‌شود، البته در صورتی که مالکان این واحدها برای حل مسائل حقوقی به کارگزاری‌ ها مراجعه کنند.او افزود: اکنون به دلیل اینکه خیال متقاضیان از عدم تحویل واحد هایشان به افراد دیگر راحت است، در این خصوص تعلل می‌کنند؛ در صورتی که اگر اجرای این طرح بر عهده بخش خصوصی بود، واحد ها را به افراد دیگری واگذاری می‌کردند.

وطن‌خواهی درباره آخرین وضعیت مترو پرند اظهار کرد: مترو فرودگاه امام (ره) تا شهر جدید پرند به طول ۱۹ کیلومتر در دستور کار قرار دارد. با توجه به نوسان های نرخ ارز، عملیات ساخت مترو با مشکل تامین سرمایه مواجه شد ه است اما به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. قرار بر این است که در صورت تاخیر در عملیات ساخت مترو، شرکت عمران کار خود را با قرارگاه خاتم آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…