رنگ مناسب برای دکوراسیون شما کدام است؟

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رنگ های خاص موجود در جهان هستی زیبا بوده و دارای خصوصیات خاصی هستند.
رنگ مناسب

رنگ مناسب برای استفاده در فضای هر خانه ای متفاوت است. شاید یک رنگ به تنهایی بسیار زیبا باشد اما در ترکیب با سایر اجزا و رنگهای خانه خوب به چشم نیاید. در روزهایی که شاهد افزایش رفت و آمد و دید و بازدیدهای نوروزی هستیم داشتن خانه ای با دکوراسیون خاص می تواند برای مهمانان چشم نواز و جذاب باشد. در ادامه مطالب پیشین مجله دلتا این بار به ویژگی رنگ ها در دکوراسیون خانه می پردازیم.

سبز 

رنگ سبز به علت قرابتی که با رنگ طبیعت دارد بسیار زیبا و چشم نواز است اما گاهی از اوقات استفاده بیش از اندازه از آن نتیجه مطلوبی ندارد.

رنگ مناسبآبی

این رنگ بسیار آرامبخش است و در چرخه رنگی جز خانواده رنگهای سرد محسوب می شود، لذا بهتر است که از این رنگ به جای استفاده از در رنگ آمیزی دیوارها در تهیه لوازم و وسایل تزینی یا مبلمان خود استفاده کنید.

 دکوراسیون های خاصمشکی

رنگ مشکی جز آن دسته از رنگهایی است که اغلب مردم در استفاده این رنگ ابهامات فراوانی دارند. پس بهتر است که از این رنگ کمتر در خانه استفاده کنیم زیرا در اغلب مراکز عمومی و ادارات این رنگ به وفور مشاهده می شود.

نارنجی تیره

رنگ نارنجی به خودی خود رنگ بسیار زیبا و جذابی است که در صورت استفاده در کنار رنگ آبی که مکمل آن محسوب می شود بسیار دلپذیر به چشم می آید اما در دکوراسیونهای مدرن امروزی استفاده از این رنگ بسیار کم توصیه می شود.

رنگ در دکوراسیون

طلایی

امروزه استفاده از این رنگ رواج چندانی ندارد و به کار گیری از آن در رنگ آمیزی سطوح وسیع چون دیوارها اندکی زننده است اما درصورت استفاده در برخی وسایل تزئینی می تواند جلوه خاصی را به خانه شما ببخشد.

دکوراسیون داخلی

بنفش

بنفش جز رنگ‎های بسیار خاص و زیباییست که الغا کننده معنویت می باشد و اگر شما علاقه خاصی به این رنگ دارید می توانید از آن در خانه خود استفاده کنید.

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…